2014年5月3日 星期六

冇得揀

行政長官

最近的政改咨詢鬧烘烘, 各家各派拋出不同的方案, 其中大部分提出的是要經過提名委員會提名那個人然後給我們去揀, 那提名委員會的委員我都冇得揀, 佢地點可以代我去提名, 咁叫啲阿貓阿狗 (對貓狗不公平) 選出既阿貓阿狗又怎會是人. ::mm2441 

MFP

明明是自己的錢, 但是蛋家雞見水, 未到時間未拎得, 眼白白睇住被蠶食, 可能到65歲已經所剩無幾, 65歲前唔敢去宣誓話以後唔做工拎咗, 怕宣誓之後有份筍工都唔敢做唔係會俾人告, 可能乞食到65歲而你個MPF代理人就用你既錢日日大魚大肉. ::mm2391 

電視

明明可以有得揀唔駛晚晚西遊記送飯, 變了晚晚食飯鴉雀無聲. ::mm2414 


32 則留言:

  1. 我學下t先生。
    https://www.youtube.com/watch?v=jx7xV-6Lf_Y

    回覆刪除
    回覆
    1. 無知?天真?傻?(佢地當晒我地?)

      刪除
    2. 電視, 我已經只睇 now TV 同港台 31 :D

      刪除
    3. now TV 只係買咗足球台唔啱我, 港台31我住嗰區收唔到 ::mm2414

      刪除
    4. 其實 710 nhk 星期二至四, 八點半節目都幾好, 有時就睇下 ngc 或 邵氏D舊戲, 31台前排播獅子山下E家播小時候, 你部電視試下 scan 多一次揾唔揾到台, 或者上網睇都得http://rthk.hk/index.htm#

      刪除
    5. scan 過喇, 我嗰兩部(一部電視一部 Olevia) 都冇, 應該未到我地嗰區.

      刪除
    6. 我三年前開始,電視機下面乜都cut哂無再裝paid tv,淨返個apple tv睇外國netflix,或者睇youtube。:))

      刪除
    7. 我個 Apple TV 只係用黎 airplay :D

      刪除
    8. 我月某D方法,睇netflix,幾個大洋(美金),一個月任睇tv, movies。

      啱啱scan多次,原來我都有31-33。年頭開台時無,突然又有。

      刪除
    9. koosan 準備出發北海道 :)

      刪除
    10. 我明喇。過幾日去東京富士山,個行程其實係上年7月定,不過上年覺得無海鮮食,又check到飛北海道好平,所以成家轉去睇lavendar。

      今年唔轉囉。

      刪除
    11. コーさん五月去東京,八月至去北海道。

      刪除
    12. 五月去北海道嗰個係 man wai .

      刪除
    13. 依家都R哂頭,要改行程。富士芝桜無得睇,要改去秩父,非常唔就腳。

      刪除
    14. ?富士芝桜未開?咁訂晒房咪要訂過?

      刪除
    15. 因為koosan 上次話早過小姐去北海道

      刪除
    16. 芝桜未開,酒店要改,我住super,要改都好易。

      刪除
    17. 係咩,我都唔記得囉。

      刪除
    18. Super 除左御殿場有之外富士其他地方都冇,你住御殿場嗰間?

      刪除
    19. 御殿場無得住,唔收三個人,就算幼兒都唔得。

      之前book super富士,依家要改一日住super甲府,其實都係富士山周圍,一個北面入口,一個南面。御殿場算是東面。

      秩父去甲府2h車,去富士就要3h30,所以一定要改(如果去秩父的話)。

      刪除
    20. 係噃唔記得富士市有 Super, 因為唔近五湖所以冇留意, 你咁改今次係咪連富士山都唔去?

      刪除
    21. 富士芝桜都照去,可能快D走去下個景點。

      刪除
    22. 如果你由甲府去富士再去秩父要3h30, 咁由秩父返去甲府2h, 咁嗰日車程咪起碼要五粒幾鐘 ?

      刪除
    23. 尋日諗左一晚,改哂,等陣報告新行程。

      刪除
    24. 尋晚地震喎, 我個女啱啱尋日去咗東京.

      刪除
    25. 咁日本地震,家常便飯,無得驚。

      刪除
  2. 嘿, 做咩呀咁慶呀 . . . 呢D POST 好似只會系我同 manwai 先會出嗰噃 ::mm1549 _

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日睇電視見到班"番梘"去遞d 意見書睇到火都黎 ::mm2391

      刪除
    2. 月巴我出嗰啲溫和好多, 冇炒蝦拆蟹 ::mm2218

      刪除
  3. 發起 MPF 果條粉腸佢屎人自己都就快入冊, 特衰正苦應厘定條粉腸當年有無同果班莊家瓜割. 人地新加坡政府自己攪 CPF 年息都有 2.5 至 4 % 啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 條粉腸用邊度諗野? 有乜理由自己既錢自己唔可以拎?::mm1673 ,我鍾意拎晒d 錢出黎用晒佢你話之我幾時用.

      刪除