2017年6月17日 星期六

23.9 弘前 ~ 三度漫步弘前城


二O一七年四月六日 (晴)

因為酒店很近弘前城, 加上之前自己來時由弘前站行過來有些印象, 於是提議早餐後慢步前去當餐後散步, 怎知是自己太有信心關係, 竟然捨大路抄小路險些迷路, 最後要出動谷哥先生幫忙, 不喜歡請谷哥先生出來是因為旅行用的電話扯電很快, 但是緊急關頭還是要用.


很多櫻花樹不過尚未有花, 連花蕾也沒有.



所有紅橋都在翻新中.



弘前城來過三次 (2010 失落的弘前 , 2015 漫步弘前 ) 都是過門不入, 因為覺得這城太細, 上兩次在原址尚且沒有入, 無理今次搬往別處反而進去, 都是望望搬城後的樣子便算.


搬開了的弘前城更不容易看到.


2010年6月

2015年6月
天守閣被櫻花樹遮蔽著, 難怪是賞櫻名所, 如果今次的行程可以調整一下相信可以變作追櫻之旅, 但是女兒的假期不能調動, 所以我們首先便去了她想去的青森與秋田.








追手門廣場.


廣場後面的ミ二チュア建造物.





















山車展示館, 不過奇怪裡面一架山車都沒有.





舊東奧義塾外人教師館.



舊青森銀行.


再次經過弘前昇天教會聖堂.


經過一間商店專賣印章, 有幾個特大"印仔".





之後回停車場拿車前去男鹿半島, 因為路途也頗長的緣故.


23.8 弘前 ~ 再次失落於蘋果園


23.10 男鹿 ~ 寒風山食風





8 則留言:

  1. 上次我响函館即日來回嚟,都唔知仲有咁多地方行添。不過如果嚟過兩次嘅,我一定會想夜晚,我鍾意夜晚睇城多啲,無人靜蒼蠅蝇好爽架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同你相反夜晚我好怕見到城,有次住喺和歌山城對面,夜晚見到著咗燈既城藍藍綠綠反而有啲唔自在.

      刪除
  2. 就係喺呢間特大印仔店,我玩咗好耐 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果以前都會玩印仔,近幾年唔知點解冇晒興趣,可能係個女冇同行,而家去旅行連印仔簿都冇帶.

      刪除
  3. 話說我唔太去果d縮小建築物果d景點XD 因為有世界之窗FEEL XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我鍾意去呢啲微縮景區,不過只限外國唔計"祖國"!

      刪除
  4. 你有租車,怕乜野手機電用得快呢?上車又可以即時充電噃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,好多時用谷哥先生都唔係租車時用,特別用得多係喺東京行街,會用到連手機同尿袋都冇晒電@@

      刪除