2017年9月27日 星期三

23.23 宮城 ~ 花見 @ 白石川堤


二O一七年四月十五日 (晴)

原本今早預算去松島一轉, 想回味七年前在松島吃過的蠔包, 不過多得蜻蜓小姐提醒白石川堤的櫻花開得很美, 但是下午已經劃了位坐兩點半的新幹線回東京, 所以時間有點趕.

早餐後將行李放在酒店, 本來想放火車站不用再來回酒店節省時間, 不過恐怕沒有 locker 還是放酒店比較穩妥.

路線是由大河原站走到船岡站不需要走回頭路.

大河原站


到達大河原站還未到十時, 其實這段路不算太長步行都是一小時左右, 預算連邊行邊影三小時很充裕, 在船岡站乘十二時二十分火車回仙台午飯也可以,


星期六比較多人, 甚麼是人算不如天算, 明明很好天但是忽然下起雨來, 於是避雨浪費了一點時間, 還好雨後天朗氣清.


這裡的櫻花開得比上野還要茂盛.





河岸兩旁無盡的櫻花.














還有很多花蕾不過看到這樣狀態的櫻花已經滿足.



隱約見到蔵王連山.







與湘南江之島站外的小鳥一樣.


原來只是行了十分之四的路但已經過了十一點, 但有人還要等火車經過.








雖然船岡站在望但是路不是直的需要繞來繞去.






船岡城跡就在眼前不過已經沒時間上去.



總算趕及列車班次, 但是剛好午飯時間到處都要等位無緣再吃一趟牛舌.

再見東北 ! 東北總會再臨, 不過不知下次來會是甚麼季節.



回到上野依舊住在上次的 Hotel Rainbow, 同樣樓層不過是隔壁的房間, 所以全部傢俬照鏡一樣.




接著到秋葉原會合女兒晚飯跟著到她工作的地方與她的同事打招呼.








後記: 當我們常常覺得強國人的行為討厭, 其實與人的教養有關, 人的素質表現在行為上, 因為先進國家人民的公民教育做得好, 所以做出來的行為都會想想會不會對人做成困擾或騷擾到別人.
今次住的這房間在電梯大堂隔離, 第一晚已經聽到有小朋友跑動的聲音持續很久, 怎知第二晚又聽到, 開門見到是一個東南亞藉的女人與她的小朋友玩賽跑, 通常是人見到別人開門看的話都會覺察到自己的行為騷擾到別人而停止, 怎麼她們還是繼續, 要到開門用英文罵才曉得收歛.



23.22 仙台 ~ 櫻岡花見 @ 西公園


23.24 茨城 ~ 藍色花花 @ 國營日立海浜公園






21 則留言:

  1. 呢個川堤條河好闊~加埋中途果個類似水閘(?)的東西~又有氣勢
    結果知唔知果個東南亞籍係咩國家? 泰國? 幾年前泰國人係NO 1最多人到訪日本~

    回覆刪除
    回覆
    1. 中間嗰個好似叫做"韮神堰"聽落好有氣勢,如果唔係見到啲人set晒腳架影都會miss咗XD
      嗰個好似係菲律賓人,唔係話乜乜前世未住過酒店咩,要玩咪落去上野公園玩囉!

      刪除
  2. 櫻花樹高大又有好多花,我的眼睛即刻放大了^_^好吸引呀﹗我只到過河津賞櫻花,其它地方未去過,是時候要計劃吓去東北賞櫻花

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日應該係成個trip睇得最多櫻花既一日,如果唔係約咗個女都唔駛咁急趕。
      東北賞櫻就要參考蜻蜓飛過既地方XD

      刪除
  3. E, 大小姐, 慢快門影流水. 石膏手定用腳架呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇腳架係停止呼吸😅

      刪除
    2. 話時話,N記最近嗰架新機點睇?有人想換😫

      刪除
    3. D850? 咁高像素有無特別用途? 兩個幾當玩具玩下, 我部 D5 正式帶過二次旅行就一直喺個防潮櫃度瞓覺

      刪除
    4. 恭喜大小姐練成武林絕學[石膏手] :D

      刪除
    5. 嘻嘻,石膏手點會係我?我冇力拎野架XD

      刪除
    6. 就係部D850,有人話鍾意個對焦,不過唔捨得五個幾買D5,呢架係一半價錢喎.

      刪除
    7. DXO 攞滿分, 應該係放棄DF時候 :)
      https://www.dxomark.com/Cameras/Compare/Side-by-side/Nikon-D850-versus-Nikon-D5___1177_1062

      刪除
    8. 而家既炒價買唔過,等遲啲個價錢回返至買。

      刪除
  4. [一目千本] 我喺吉野山都見過呢四個字

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本呢啲誇張既形容詞無處不在XD

      刪除
  5. 小艇果幅幾有意思, 好似我咁[莫水]

    回覆刪除
    回覆
    1. t先生都話[莫水]我咪[荷包乾硬化]XDDD

      刪除
  6. 最靚嘅櫻花都俾你睇哂咯。

    我前幾日响上野行過,有間炸牛未開門又大排長龍。呢期好似真係好興。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,廿幾次日本冇睇過似樣既櫻花,今次好似一次回晒本!
      唔知點解秋葉原呢間勝牛去兩次都唔多人唔駛等位。

      刪除
    2. 我上次去大阪見人排隊我先食勝牛咋。

      刪除
    3. 係呀,我有朋友去唔知邊間條龍長到阿媽都唔認得XD

      刪除