2018年2月24日 星期六

花開富貴 !

遲來的拜年 !
祝各位朋友新年快樂 ! 身體健康 ! 心想事成 !



好像很久沒有出新文了, 因為過去的農曆年尾可算都幾黑, 從新買的蒸焗爐用了不夠一年要維修開始, 最大煲的當然是電腦, 一月中有一天完全開不到, 拿去給叔仔看答案是救唔返, 都怪平日太懶沒怎樣做 back up, 甚至連十一月日本的相都沒有做, 三月旅行找的資料, 當時也不知道能否可以找回, 最可怕是連旅行用的手提電腦都有問題, 跟著在開始潮濕的日子相機防潮箱壞了要過年後才送貨, 所以到今日也未有新箱, 而在年廿八大掃除的時候就輪到吸塵機, 幸好有現貨可以即買, 現在一切都算解決了, 舊電腦除了放在 "我的最愛" 的 link外, 相片幸保不失是最大的安慰 !





8 則留言:

  1. windows 或 mac已有自動 backup, 無須自己手動, 如果有咁多相, 其實可以考慮買個 nas
    https://www.synology.com/zh-tw/products/DS918+

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒t先生,其實我都有用外置hard disk back up啲相,不過11月返黎之後一直懶懶閒冇做,結果差啲揩野,好彩可以撈得番 :P

      刪除
    2. 唔得㗎,相一定要記得抄落harddisk,一懶咗唔分分鐘出事。我仲開多個google account淨backup啲相,雖然resolution低啲,但回憶緊要!

      好彩無事啫! 祝你新一年萬事如意,一帆風順!

      刪除
    3. 輝哥, 我都祝你萬事如意! 心想事成! 步步高陞!
      如果長旅行既話係會一路上 backup 喺laptop, 返黎冇再做都唔會冇晒,不過啲短途就會掉以輕心 :(

      刪除
  2. 我舊年都試過部電腦突然死咗,有兩個trip嘅相未抄落個外置hard disk,打去問過維修部話應該係個底板燒咗,個hard disk應該無事,個電腦都用咗6年唔會整了,諗住買部新,後來老公同阿仔合力拆咗個hard disk出嚟,跟住老公攞咗返公司俾個IT同事check下係咪無事,然後佢同事幫佢抄番嗰兩輯相落手指度帶番嚟,宜家總算齊正。以往我一直會抄D相番公司部電腦度做backup,萬一屋企部腦死咗,都可以响公司度慢慢抄番(以往都試過),但宜家D相size越嚟越大,數量越嚟越多,公司部機已經唔可以再放到了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部電腦係叔仔一手一腳幫我砌,不過佢呢排好忙,部壞機拎去只係同我地講冇得整要買新機,所以以為乜都冇晒,好彩後來知道啲資料喺番度鬆咗一口氣。
      而家我啲相除咗喺外置hard disk之外,另外就係喺 Google ,不過就淨係 blog 入面既相有人嗰啲唔會擺上去。

      刪除
  3.  盆花開得好靚!! 真係花開富貴呀
    唔洗太驚ge,電腦hard disk通常都好少壞(咁都壞就真係好黑仔),
    砌機的電腦今時唔同往日,宜家新砌的都只係得幾年貨仔(有熟人砌就好d),我家部腦用左4年最近有打柴先兆,如果壞左唔會再砌機了,買部勁少少的notebook就算數,可以插少一堆線不知幾好

    相機防潮箱 >> 我地係求期買個膠箱(pro少少果d會買紅A 哈哈),放防潮包,搞掂,呢個cheap雞方法沿用多年

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!多謝!
      以前部部腦都係叔仔砌,因為唔知情況,佢好忙只係話部野已經玩完,佢又唔得閒再砌叫我地去睇定機,然後佢再幫我地set,所以以為乜都冇晒冇心機咗一排。
      已經用咗插電防潮箱好耐,因為唔駛煩要成日換防潮包XD

      刪除