2019年6月27日 星期四

日本から好きなもの

13至18號, 女兒匆匆回來幾天, 作為一個香港人應做的事, (「我們走出來, 不是因為覺得有希望, 而是沒有希望也要走出來」~ 李怡先生 ). 完成自己成為二百萬分之一.

除此她也帶來我喜歡的奈良美智狗狗.








8 則留言:

  1. 回覆
    1. 我鍾意既笨不是呢隻,不過阿女見到係奈良美智既都買。

      刪除
  2. 真係好佩服而家這一代年輕人,有心夠堅持,我們這一代做得唔夠!69之前還以為冇希望,起碼而家有“暫緩",200+1的香港人太可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 這代年輕人真係太苦,佢地從來沒有見過一個好的時代,只有一個比一個更醜惡,前路更加茫茫,佢地只係好卑微咁保住而家仲有既一點點已經咁艱辛。

      刪除
  3. 你女女是特登飛番來嗎? 好有心!
    我知道在日本公司打工,請假是麻煩的(做過4年全日資貿易公司),
    我估計你女大可以以後永遠留在日本生活,仍然願意回來幫一把,真的好難得,你教導有方。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢因為嫲嫲生日同父親節請咗假,原本13號返16號走,好在而家有廉航又容易買,所以佢買過另一張飛請多兩日假遲啲至返,又幸好佢老闆年輕時都曾經喺日本參與過學生運動,完全明白而家香港發生緊咩事所以請假完全唔係問題。
      而家連我地都想離開,所以完全冇藉口勸佢返香港生活。

      刪除
    2. 我最close的親戚group,近年最主要話題係退休點樣逃離香港...不斷研究泰國馬來西亞這些國家..反正就是不想留在香港

      刪除
    3. 我地已經經歷過一次移民潮, 當年好多朋友同事都走咗, 想唔到三十年後要再經歷一次, 而家係自己去諗呢個問題, 不過相對黎講輕鬆啲, 因為已經唔駛諗下一代.

      刪除