2020年4月15日 星期三

27.11 再見札幌 ~ 幾時再見?

這幅照片很有 "二月廿九" 的感覺, 看過 Viu TV 這套劇集的朋友會否覺得與片頭一剎有點似曾相識 ? 正是如有雷同, 實屬巧合.

酒店距離舊北海道廳只是一街之遙, 但是都沒法去走走, 更枉論計劃行程中的大通公園聖誕市集更是奢望, 所以說今次去札幌的觀光景點只是車站.


二O一九年十二月十日 (晴) 續

從小樽返回札幌也是選擇坐巴士, 坐巴士比坐火車舒服很多, 至少巴士有位置放行李, 時間與坐火車差不多, 路線也是由小樽站到札幌站.

Hotel Keihan Sapporo (ホテル京阪札幌)





雖然女兒無胃口但都很想食蟹, 還是近些去車站附近的蟹本館.






只是散叫沒有叫套餐, 在過程中有件事想講講, 近幾年有時去比較大路的食店, 很多時都會派一個當店的內地人員工負責, 當時有個刨冬瓜的男子跟著, 全程都刨冬瓜, 女兒很不客氣跟他說一是與我們說日文, 一是說英文, 請不要再說普通話, 結果換上一個日本的女侍應.

食物不多但是結果都食剩.







二O一九年十二月十一日 (晴)

原本這天下午三時許內陸機千歲飛羽田, 上午有時間週圍走走, 但是因為半夜女兒咳嗽不停加上有少許發燒, 所以等不及回東京才看醫生, 要先在札幌看會安心點, 結果我們便在酒店 check out 後等她回來, 時間已經十二時也是時候出機場, 於是北海道旅程就這樣完結 :(



在札幌站前同樣坐機場巴士, 就是車程不長但停站很多, 所以都花了差不多兩小時, 如果時間不充裕的話都是坐火車較好.

到達機場又一甩轆事件, 話說 check in 時 ANA 職員說沒有我們的訂票記錄, 這時我只持有 email copy, 那裡就只有名字沒有其他, 幸好現在可以即時上網覆查電郵, 原來我印漏了附件的機票, 還好最終都是有驚無險, 但是已經浪費了時間沒機會在機場四處逛逛, 感覺這次旅程是阻滯處處.


回東京後女兒回家我們到橫浜, 羽田到櫻木町都是三十分鐘左右, 酒店 check in 後不想週圍搵食, 索性在酒店晚飯後早點休息.


這個期間限定的牛肉飯很好吃.



後記, 我們在北海道期間不停咳嗽, 幸好那時還未有武漢肺炎, 不然可能我們早被隔離了 😅



4.1 北海道 ~ 札幌雪祭
















22 則留言:

  1. 其實蟹係寒涼之物,咳就少食為妙
    你女兒日文流俐,當然唔駛刨冬瓜,我依D半桶水,一般都唔抗拒,坦白講我嘅刨冬瓜反而比日文好得多
    照理有名有航班編號都應該check到個booking,不過唔理是否需要我每次都會印定份帶去旅行

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提點🙇‍♀️!
      我呢方面唔係太知,只係佢好鍾意食蟹一場去到北海道都想食吓。
      去到日本好怕遇到偏係刨冬瓜既人,由入門口開始我個女已經係講日文,佢唔係唔識日文但係同佢講日文都要用刨冬瓜答都唔知咩心態!
      我都係會印 hard copy 出黎但唔知偏係印漏咗最重要嗰份,總之今次飛去釧路差啲有事,飛番東京又係咁仲差啲上唔到機,總之就好黑仔。

      刪除
    2. 特別係食完大閘蟹後最好飲杯姜茶去驅寒,當然如果係身體底子好無病無痛嘅話就唔駛

      我都係喜歡同日本人溝通雖然自己D日文好爛,我日文程度唔高,响日本簡單嘅對話都無太大問題,太複雜太深就真係唔明,有時只係斷估。尤其住日式溫泉旅館通常特別多對話例如介紹部屋、設施及食事方面,好多check-in時職員已經問你日文有無問題,我通常會講簡單嘅可以,但其實佢哋唔知你嘅簡單嘅程度係去到邊,通常見你講到幾嘴就覺得你日文好叻(俾人讚過唔少),然後就會講一大串,有時聽唔切或唔明真係O哂嘴,依D情況試過唔少,所以有時佢哋搵D刨冬瓜嘅人招呼純粹出自真心諗住方便溝通,只不過唔知有D香港人唔喜歡同埋原來唔係所有香港人都識刨冬瓜。(似乎講得太多唔好意思)

      經一事長一智,試過一次漏咗相信以後會記住,我曾經試過有一次去旅行帶漏咗一樣嘢,之後去旅行前會第一時間執起帶住,已經再未漏過了

      刪除
    3. (似乎講得太多唔好意思) ~ 點會唔好意思呢 !
      我都想聽吓其他人既睇法, 我啲日文都唔係咁流利架, 閒時同我個女啲日本朋友溝通係冇問題, 但係如果買嘢問嘢我都唔介意刨冬瓜, 但係今次情形係開始我地已經係講日文, 用禮貌既角度應該用日文回答, 但係條友偏係要刨冬瓜就不爽.
      大閘蟹雖然好鍾意食, 但係自從阿女唔喺香港之後都冇食, 始終都有啲怕怕.
      "試過一次漏咗相信以後會記住" ~ 係呀, 好似二月疫症日本未咁厲害時候幫阿女買內陸機票飛熊本, 我都 cap 晒圖俾佢以防有啲乜差池飛唔到.

      刪除
  2. 記得早兩年我地第一次帶阿女同契爺契媽去旅行時,食過呢間蟹本家,負責招待地嘅係一位日本姨姨 (反而我地冇乜遇過刨冬瓜員工),當時果位姨姨一邊介紹/煮食就一邊咳 …… 雖然唔算密,但我地幾個都滴晒汗 ……

    回覆刪除
    回覆
    1. 一邊煑一邊咳真係好困擾,有時候覺得日本人喺食物衞生方面都麻麻地,嗰次喺廣島食廣島燒時,就係啲人坐吧枱喺同一鐵板度食而塊鐵板又係用黎煑俾客人,撥黎撥去睇到眼都突 🙄

      刪除
  3. 其實昨日見到呢篇標題「再見札幌」的一刻,有一種莫名的傷感,因為意識到旅程就快完結,雖然唔係我去,但可能喺呢個「唔知幾時再可以出發」嘅時勢,睇其他人嘅遊記都係一種寄托,但連遊記都完了,就好似自己跟住別人去完旅行一樣,好失落

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,睇完你既留言我至醒起要改題目為 "再見札幌,幾時再見" 😂

      刪除
    2. 而家除咗話冇得出埠,連屋企門都少出,除咗要買餸同日用品之外,唔會行街,行山又多人,連帶茶々都冇去玩 😢 日日宅喺屋企真係人都癲!

      刪除
    3. 哈哈...我個人比較無咁緊張,平日煮飯的話會日日落街買餸,會行街市、超市、百貨公司及商場,平日行無咁多人會好D,反而星期六、日和假期會儘量唔出街因為人多,就算唔煮飯都係老公買外賣,過去復活節假期都只係去過街市和超市,平日間中都會約下朋友食lunch,好在宜家唔駛返工,少咗機會同人接觸,其實未有疫情前我平日生活都係咁上下,只係宜家無得去旅行日日屈住响香港覺得好懨悶囉...😩😩

      刪除
    4. 我有小小潔癖真係比較緊張, 而家出完街返屋企至少要換晒啲衫同埋同啲鞋消毒, 洗手自然免不了, 所以覺得好麻煩都係少出街為妙 😂
      我一個星期通常煮五晚飯, 所以日日都會去街市同超市, 反而星期六、日假期呢啲日子唔煮飯就會出吓去遠啲, 不過唔係行街而係去買外賣, 因為屋企附近食得太悶改為去其他地方買, 嗰時就會帶埋茶々順便遊車河.

      刪除
    5. 好在我一家三口一向都唔係要求特別乾淨,所以就算出街都無太大問題
      我不只去街市和超市,仲會去湊熱鬧買特價食物,驚未...
      你有車可以去遠D買外賣,我哋只可以响屋企附近解決,不過就算以前出街食都一樣,甚少搭車去搵食,費時失事

      刪除
    6. 有隻🐶 地板要乾淨啲因為佢喺地下行,又會喺傢俬跳黎跳去架!
      特價食物好多人買通常都冇我份,唔夠人快 😅
      我屋企附近得兩間茶餐廳食黎食去冇乜新意咪去遠小小買。

      刪除
  4. E, 大小姐最後果餐都揀食五大素球飯😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 五大素球飯 ? 唔明 ?????

      刪除
    2. http://huinerissa.blogspot.com/2020/01/267_16.html

      你話㗎😃

      刪除
    3. 哈哈,t先生好嘢 👍👏 連我都唔記得 😆
      不過已經唔止五大咯 !!!!!!!

      刪除
  5. 我覺得對方店家都係出於希望有更好的溝通,你都知日本服務業好緊張接客到唔到位架啦,唔洗太放上心GE,我老公日文一般對答OK,我地唔太抗拒刨冬瓜,可能因為我自己真係一句日文都唔識下下靠老公翻譯,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇怪佢地成日以為香港人一定識刨冬瓜, 當刨冬瓜冇人睬時表示人地未必識聽或者唔想聽, 醒目既就要轉 channel 喇, 要人講到出口就冇癮 !
      同埋香港好多人就算唔識日文都唔肯刨冬瓜, 阿女就係見過有港人同刨冬瓜溝通時用 google translate 😆

      刪除
    2. 因為日本人做起野上黎真係好死板唔轉彎,哈哈(我做過4年幾日本公司)
      不過你都見識過我唔洗多講(上次租車對方嘈黎唔知為MUD事件),哈哈
      自從俾自由行洗禮各大行業都靠祖國時,我估香港人被迫識刨冬瓜多過真係完全唔識,最多係唔叻

      刪除
    3. 我係覺得強國人以為所有佢地覺得係中國人既人都要刨冬瓜,不過好多唔講刨冬瓜既香港人唔係唔識而係不屑,如果嗰個係台灣人我諗我地好樂意講國語架😁

      刪除