2020年5月21日 星期四

話陳年 ~ Snoopy @ 被裝修前的又一城

在瘟疫蔓延各國封關的日子, 將之前放在 FB 呃 like 的相片放在這裡濫竽充數, 聊勝於無.

二O一九年八月九日 (晴)

香港比較少史路比展覽, 上次在海港城展覽已經是六年前, 原來那次去是八月八日, 今次是八月九日, 規模比上次小, 但是商品比上次多又比日本平, 可以買個不亦樂乎.

今次主題是太空史路比.

























如果知道會被裝修應該整個商場影多點.














行完買完後到溜冰場找舊同事午飯.


估不到已經很久沒有去的又一城去了今次後, 應該又會有一段時間不會再去.




14 則留言:

  1. 我都係,趁比較空閒,清舊 blog,記錄返啲生活逸事

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 將之前放喺 Facebook 啲相擺返出黎, 始終覺得 FB 搵相比較難.

      刪除
    2. Fb我要每次都開相簿,咁易揾啲。

      又一城我成日出沒㗎,見到啲白色bb床圍欄,好心噏😣

      刪除
    3. FB都唔係玩得太熟, 有時除咗搵相都想睇番寫咗啲乜就好難搵.
      輝哥唔係成日灣仔出沒咩? 又一城除咗約食飯都少去, 裝修完之後都未去過.

      刪除
    4. 我公司之前有邊寫字樓近又一城,我以前返嗰邊架。就算而家响灣仔返公,我住北區,所以都間唔中去囉。

      刪除
    5. 我以為輝哥住港島架 !

      刪除
    6. FB我都有post旅行相,日本以外嘅旅行仲會記錄每日簡單嘅行程,因為只有某些朋友先知我有blog,其他唔熟嘅知道我去咗旅行就算

      刪除
    7. 我個FB都係好熟好熟既朋友知道同睇到,所以比較放心擺啲私隱多啲既相。

      刪除
    8. 我响FB去旅行嘅相簿新嗰啲都set哂private,純粹當打卡,隔唔中出下回顧,見到會幾開心。

      啱啱彈咗個九年前嘅trip,好回味。

      刪除
    9. 係呀, 我個FB啲相都係set 咗朋友至睇到, 同埋我都鍾意佢久不久彈出既回顧時候, 好多時自己已經唔記得 :D

      刪除
  2. 呢個展我有去,因為帶女去溜冰,佢次次都捉我去影相,已經好耐無溜冰唔知佢仲識唔識行了^_^"

    回覆刪除