2020年10月9日 星期五

寫在瘟疫蔓延時 ~ 記疫症下日常二三事 ❨二❩

由七月開始的第三波疫症下, 如果沒有甚麼必須做的事一定要出外的話, 通常自肅在家, 連每星期去嫲嫲家吃飯也停止了, 除非是過時過節才會聚一聚.

不過每天都很繁忙, 早上起床餵烏龜餵狗淋花之後自己才吃早餐.


七月前也有出外晚飯.


心繫鼎泰豐, 聊勝於無在香港吃吧.








沒外出吃飯便買外賣.



更多時間是自煮.





一張機票 -_-!


當然還會行山.


心形葉.




野豬.


雀.



止咳!










當然煲劇是不可缺.

但近日的消息太令人沮喪.

R I P !



14 則留言:

  1. 我地屋企附近都有好多野豬街坊
    我比較接受不了的是竹内結子 ……

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個都好令人shocked,笑容是那麽温暖的。

      刪除
    2. 竹內結子離去都好震撼,不過對於三浦春馬更加是情意結的震驚難過,在2006年11月那次去東京,在裏原宿見過這男孩,當時他還未真正紅起來,只是我看過十四歲的媽媽認識他,我們在同一服裝店看東西,戴上白色冷帽的他就是跟「戀空」一樣,後來知道他那時還有在原宿 busking,之後便一直有追看他的電影和劇集,所以話說而家都唔能夠相信他已經不在這世上 😢

      刪除
    3. 哈哈CK鼠,野豬和松鼠仔就係每次行山都要探望的老朋友 😆

      刪除
  2. 鼎泰豐我最欣賞係炒飯同杏仁豆腐🤤

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢,小籠包就係幾多都唔會嫌多 😋

      刪除
  3. 呢期我地有進攻幾次太古城,因為佢泊車優惠實在太易拎,求其食餐飯都夠數拎5個鐘LOL

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺太古城泊車就算唔係食嘢淨買都係$350,入Apita 都好易執夠數,我就通常免得過都唔會堂食,買完嘢順便買埋外賣返屋企。

      刪除
  4. gundam卡通只對第一代比較有些印象, 不過唔多記得當時主角亞寶所揸果款高達外型, 當年反而喜歡馬沙所揸果架红彗星

    回覆刪除
    回覆
    1. 高達我唔識又冇乜興趣, 嗰時阿女鍾意所以會去睇, 今次唔係特別去只係行開見到影吓.

      刪除
    2. 即係我年齡同你個女差唔多☺️

      刪除
    3. 哈哈,年齡只係一個數字啫!

      刪除
  5. 係咪一張機票里數換咗個氣炸煱? 上個月我都要用幾千分焗住換咗個只值幾十蚊嘅行李牌😰
    年初買咗個新喼都仲未用過, 咁就少了一年保養期

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣炸煱用咗一萬三千幾分, 我都係到期焗住要換樣嘢, 不過而家買咗個大啲呢個已經送咗俾人咯 :D
      我舊年年尾去北海道都買咗新喼, 好過你少少係都飛咗兩程, 由北海道至東京同由東京返香港 :P

      刪除