2021年6月9日 星期三

泛黃歲月 2 ~ 當年遊台灣 ❨ 北至南, 西至東 ❩ - 七天

當年去台灣通常兩三天, 最長是上次的四天, 所以只是逗留在台北或近郊, 因為轉工關係可能有一段時間不會外遊, 所以那次想去長一點去多些地方, 於是便去了阿里山, 南下高雄, 再折返中部坐車橫越橫貫公路到花蓮, 最後是桃園再回台北.

Day 1 - 2

因為那時沒有寫下, 已經忘記是從那裡坐車到阿里山, 看照片是台北市出發.


坐巴士沿途上山外面的植物有很大變化, 氣溫更越來越冷要不停加衣.


當年住阿里山賓館, 價錢是貴的, 不過早上有接駁車接載到小火車站坐火車看日出.



阿里山山上很多神木.




如果是現在的數碼相機一定狂影.


阿里山神木


幸運地看到日出與雲海.


回程沒有坐火車慢慢行回賓館, 沿途又有古董火車展覽.


Day 3 - 4

跟著坐車下高雄, 高雄已沒有印象, 只記得晚上是去六合夜市.

這裡已經忘記是甚麼景點.






第二天再坐車繼續南行, 去了墾丁和貓鼻頭, 原本想去鵝鑾鼻, 但坐公車沒有可能.

那時墾丁尚是很鄉下的地方, 遊人不多, 沒有甚麼特色, 應該跟現在差天共地.




Day 5

很喜歡這地方, 如有機會再去高雄的話一定再去.












Day 6

離開高雄返回中部乘坐橫越橫貫公路的公車.

台灣東西橫貫公路當時是號稱死亡公路, 但沿途風景實在太美, 所以想去一轉, 怎知一上車已經心頭一捶, 因為見到坐在司機位的大叔右腳沒有穿鞋而是用紗布包紮著, 加上之前颱風經過山路很多崩塌, 我們坐車頭位置簡直一步一驚心, 幸好到了梨山換了司機.

車子在梨山停了一段時間, 除了去了洗手間更有時間欣賞梨山美景雖然當日有霧.



太魯閣.



Day 7 

桃園小人國, 當時各地都有很多這些小人國, 最有印象是荷蘭的.







回想當年自由行去台灣那麼多地方也很驚訝, 那時資訊和交通都不發達, 連旅遊書都沒有, 資訊只是從朋友口中得知, 而且沒有現在那樣預約住宿, 要到埗才找, 然而在這樣的情況下也可以坐公車到各景點, 由一個城市到另一城市, 只是從花蓮回台北才坐火車, 整個旅程就像現在一樣由我策劃, 實在佩服當年的自己.


18 則留言:

  1. 龍虎雙塔果地方就想起童年睇過大哥都曾到此一游,仲有好似你上集穿果D係咪亞里山服装影相留念,不過佢係跟旅行團。
    我嘅時代,去北美想揾住宿,喺機場同車站大堂都有當地tourist guide攞,果本就係當地天書乜都有齊,仲有個位免費打去酒店或旅館。
    時代及資訊科技不停轉變,現在只需要一個智能電話就代替一切,不論係行程,地圖,筆記,相機,甚至銀包.

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍虎雙塔應該係高雄景點,如果而家要搵個名都唔難不過我懶 😅
      嗰個時代外國既配套比較先進,好似當時去歐洲,法國同荷蘭喺火車站都有住宿訂,但係台灣就真係落後咗小小。

      刪除
  2. 記得當年同男朋友去台灣,因為用菲林要慳住影,所以 5 日嘅旅程裡面都唔知有冇影咗廿張相呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇,嗰陣成日都要慳住影,如果多幾個朋友去旅行,一個景點一人影一張,一筒菲林好快影完,到最後嗰幾日唔敢放肆咁影好冇癮 🙄

      刪除
  3. 第一張相是在石槕所拍攝。

    當年仲有機會睇到阿里山神木添。

    [車子在梨山停了一段時間, 除了去了洗手間更有時間欣賞梨山美景雖然當日有霧.]
    想當年我第一次去台灣,在坐巴士由花蓮經梨山往台中,在梨山落巴士去廁所,是男女共用既廁所,非常之不習慣,D女士就在我身後排隊入廁格,我就面對著尿兜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師公果然係台灣達人 👍 你講完我都完全冇印象第一張相既地點 😅
      梨山既廁所我冇印象係男女共用,但係記得有個阿嬸要我俾錢先有得入廁所!

      刪除
    2. 如果唔係去師公你嗰度見到,都唔知原來我影到阿里山神木!

      刪除
  4. 師公果然係台灣達人 👍 你講完我都完全冇印象第一張相既地點 😅
    我只係在第一張照片既歡迎蒞臨既花牌上面看到石槕兩個字咋,我無咁叻架。石槕呢個地方我在2007年第一次在台灣玩自駕遊時在石槕某民宿住過幾日。

    回覆刪除
    回覆
    1. 石槕即係唔喺台北市, 可能係半途停車落車影相.

      刪除
  5. [記得有個阿嬸要我俾錢先有得入廁所!]
    咁我記得當年係唔洗俾錢嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時冇諗過去廁所要俾錢架, 阿嬸係咁同我鬥力唔俾我閂門 :P

      刪除
  6. [如果唔係去師公你嗰度見到,都唔知原來我影到阿里山神木!]
    所以我覺得寫blog真係幾好,可以記錄番D野,他日睇番會幾過癮。另外,疫情期間邊度都去唔到,寫下旅遊blog,當自己又去左一次旅遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都將啲舊相 scan 擺喺 blog, 因為好多相都唔記得邊度影, 擺出黎好似師公你咁會講我知啲地點.

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  7. [這裡已經忘記是甚麼景點.]
    好似係高雄既澄清湖呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 即龍虎雙塔, 佛光山都喺澄清湖 ?

      刪除
    2. 佛光山在高雄市大樹區,澄清湖在高雄市鳥松區,唔同地方呀!

      刪除