2021年12月5日 星期日

雪櫃黑仔事件簿

一個用了十七年的雪櫃, 基本性能沒有問題, 從來沒有維修過, 換雪櫃只是覺得冷藏室最上層沒以前那麼凍, 加上都用日子久了, 擔心線路會不會有問題, 始終是一台長期開著的機器, 於是在去年十一月二十三號換了一架新的.

舊機.


用開日立這牌子, 之前那個完全沒有問題, 加上廚房位置有限制, 要找一個放得下又容量大的可以選擇的牌子不多, 於是還是買新型號同款的.

新機.


但是....................

在今年的一月二十一號, 雪櫃只是用了兩個月左右, 因為習慣放溫度計在雪櫃, 發現冷藏室不凍, 冰箱外面底部有積冰, 於是打電話到維修部, 很多時都會說明有甚麼問題, 維修小姐說可能是櫃門沒有閂妥, 建議將雪櫃 reset 一趟, 照做之後果然回復正常, 當然維修員也沒有來就不了了之. 

到了十月開始斷斷續續見到雪櫃底部有一灘水, 冰箱底部亦開始有冰, 但是冷藏室溫度正常, 預計可能因為天氣變冷而冰箱溫度低的關係, 於是嘗試調節溫度但情況仍然沒有改善, 於是打電話給維修部.

維修員在十月十八日上門檢查, 由於當時因為我們清了底部冰塊, 他只是拉開冰箱, 見不到結冰, 逗留不足五分鐘, 寫下一切正常就走了.

情況根本沒有改變, 在十月二十五日維修員再次上門, 今次學精了留下冰塊, 他逗開冰箱的門伸手入內摸摸說, 裡面有積雪與水, 要整個雪櫃搬返廠維修, 當時雪櫃還沒用一年, 初時以為只是某些零件即場換妥便沒有問題, 但竟然是搬回廠........., 與親戚與朋友說也認為根本可能出廠時問題已經存在, 換機也不為過.

但是日立堅持沒有先例, 他們只是會維修再維修, 維修到五年保用期後, 要付錢或是忍無可忍之後換雪櫃就是閣下的事了!

根著就是借雪櫃問題, 一個家庭現在不能一日沒有雪櫃, 加上我們有藥品要長期冷藏, 於是他們找到兩個, 一個比我們的大放不進廚房要放在客廳, 可知現在的樓房根本將雪櫃放客廳連行的地方也沒有, 我們唯有選擇比細三分一的.

十一月二十二日來搬雪櫃了, 搬來的小雪櫃包住送來, 但搬走的沒有任何保護, 赤條條搬走, 你當係寶, 佢當係草.

原本冰箱面.


十二月一日, 雪櫃修好回歸, 未搬入廚房前一看, 凹了一處, 沒有收貨.


之後打電話到維修部, 小姐一句話說, 外觀唔會影響性能, 呢個我知, 但係因為你地既疏忽導致, 是否需要補償? 她說只是幫你換過隻門, 沒有說是新的還是求其在工場配隻二手的, 沒有答案.

以上每次都是我負責溝通, 結果十二月二日老公打電話到顧客服務處與主任週旋, 結果會星期二回覆.

已經來來去去四次差不多兩個月了, 希望不用再折騰下去, 累了.

10 則留言:

  1. 宜家D電器好化學無以前咁耐用,我裝修前個雪櫃用咗20幾年,係日本製造嘅National(歷史悠久),仲係好夠凍一直都未壞過,只係因為唔襯個新廚房而且表面有D舊所以先換個新,仍然係同一品牌不過已變咗Panasonic,應該再用唔到20幾年咁耐了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前嗰個都用咗十七年,因為雪櫃係長期接住電源,平時唔會無端端搬出黎清潔,因為養狗關係,驚積聚咗啲狗毛影響運作造成危險所以咪換咗。但係估唔到會咁差,而家對新電器冇乜信心,年頭又換咗洗衣機又係未夠一年,而家啲電腦化有時開機個 setting 都唔知去咗邊,總之就係心慌慌啦 😔

      刪除
    2. 洗衣機除咗結婚時買嗰部用咗10年外,依20年間起碼換咗4、5部,最短嗰部只係用咗兩年左右,我唔想keep住年年做保養(好貴),但一壞要入廠修理費加多少少就已經可以買部新,所以情願買過部。BTW,我裝修前部National微波爐仲老過部雪櫃,從未壞過。

      刪除
    3. 哈哈,換洗衣機我都換到寫個服字,唔知係咪成日用關係總係唔會用得長,最經典一次試過部新機換咗三次機,因為洗衣機有啲乜真係一用就知 😅

      刪除
    4. 3J,我間屋住咗20幾年,所有電器都換過,就只剩低部National微波爐仲用緊😆

      刪除
    5. 講真,我換得最多就係微波爐,因為最唔鍾意微波爐煑食但係屋企又唔可能冇,所以如果出一個微波爐加其他功能好似連埋烤焗就會換,所以而家屋企嗰個除咗係微波爐之外仲有蒸焗烤功能 👍

      刪除
  2. E,我屋企雪櫃呢幾個月開始都係雪櫃底部有一灘水的問題...請問知唔知呢個代表MUD?
    我地2016年買GE....但因為過保養期,又無影響功能所以一直由得佢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知個雪櫃因乜漏水,總之嗰個維修第二次黎睇冇講壞咩就話要搬返去整,過咗保養期如果好似我咁維修費會好金,如果只係漏水其他正常既話就忍住到最後忍唔到就換。

      刪除
  3. 30年前我攞部全新(只用了2至3天)即錄音機去三羊維修部,事沿個喇叭有雜聲。三羊維修部攞左入房check左一陣,就開單話擺抵check。但單上寫著機身花。我即埸話部機邊一部份花左,條友話你擺抵部機我地一定係咁寫架。吹脹,我攞走部機唔洗佢地跟進,以後都唔會幫襯三羊既產品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時同啲維修人員週旋真係好攰,幸好部雪櫃星期六已經返番黎,一切正常,今次因爲全程由客務經理負責,所以啲運輸送上黎千唔該萬唔該叫我地 check 好晒先擺回原位。

      刪除