2022年2月18日 星期五

準備篇 ~ 女兒回家了 !

 2020年一月尾, 過完農曆新年後女兒回東京, 當時香港瘟疫剛開始, 千叮萬囑她飛機上不要除口罩, 預訂了的飛機餐如果不是太餓也不要吃, 以為瘟疫只發生在香港與大陸, 怎知一發不可收拾蔓延至全世界, 與女兒一別就是兩年多.

舊年年尾女兒已經想回港, 不知怎料到突然將所有入境人士都要隔離廿一日, 計劃唯有擱置, 在二月檢疫期回復至十四日, 於是立即著手訂機票與酒店, 在網上要找有關酒店 staycation 的資訊分享很容易, 但我需要的是quarantine 而不是 staycation, 好不容易才看到有朋友分享.

有人說疫症期間坐飛機最好坐商務, 退一步 premium economy 也好, 因為空間大點, 不過更多人說坐經濟位也不妨, 因為疫症期間少人搭飛機的緣故, 變相座位空置很多, 很多時候會全行座位只有一人, 相對空間更大, 於是嘗試到 Asia Miles 踫踫運氣, 竟然換到日航機票, 因為女兒說日本網上說千萬不要坐因航, 因為現時航班示穩定, 因航不像日航那樣幫忙, 完全沒有支援,.

至於檢疫酒店又是兩極看法, 一方是如果住機場或者偏遠地方那邊房間會舒適大些, 視野也好點, 但是補給方面山長路遠就麻煩些, 結果女兒選擇住在港島銅鑼灣, 因為可以停車交付必需品, 又或者買她想吃的食物也方便, 畢竟要住十四天如果只吃酒店提供食物始終也會吃不消, 之前朋友提醒最好不要透過一般的旅遊酒店網站訂房, 儘管那裡會平一點, 要直接到想住的酒店官網預訂, 雖然價錢一定比那些酒店網頁貴, 不過就是有甚麼阻滯都可以有直接溝通的渠道, 就這樣我已經與酒店電話聯絡了兩次, 儘管今次只是酒店費用超過一萬, 可能比得上我們到一次日本旅行的酒店費, 但是真的期待見到分別了差不多兩年半的女兒.

8 則留言:

  1. 没有什麼比與親人團聚更令人開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係太耐冇見,所以就算要隔離都想佢返黎一轉 😍

      刪除
  2. 隔離14日,日本的工作如何,我好難想像日本D公司會俾人請咁長假? 兩年幾唔見個女真係掛C

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿女點解想返香港就係因為工作唔係太開心,所以佢係辭職呀,佢想返黎抖抖沉澱一下再返日本搏殺,兩年幾真係太長,從來未試過咁耐冇見好掛住呀。

      刪除
  3. 嘩,終於返嚟,太好了。

    沉澱下,儲夠能量又可以重新出發。加油💪

    回覆刪除
  4. 多謝輝哥!
    縱使外面風急雨暴,我都想佢記得"家"永遠係遮風擋雨既 comfort zone !

    回覆刪除
  5. 希望你女兒順利平安回港,明白回港的艱辛,之前同我一齊出發的朋友,遲我2星期飛,就到而家都返唔到香港!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都要多謝你寫隔離那篇文至有啲 concept 要點做.
      我諗要等佢真正 land 咗至安心.

      刪除