2022年9月19日 星期一

0口罩0掃XX出行的日子 ~~ 去 & 回

 14天的意大利之行與隔離酒店的日子過去了,0口罩0掃碼也過去了,在德國與意大利除了極少地方外,完全不用戴口罩,入餐廳商場超市不用掃碼,這種自由我們沒有了兩年多!

在意大利完全沒有社交距離,初次見姑仔的朋友,握手之外一定會攬攬你,尤其那次儀式之後,所有人無論男女都會攬住 comfort 你,有些更會吻你面頰,根本不當現在的瘟疫是一回事。

今次之行與以往的旅遊完全不一樣,除了因為今次不是遊玩而是傷感之行外,在香還在實施檢疫措施下,回港的程序整體是麻煩丶麻煩又麻煩外真的無話可說,就是將來還在實施甚麼0+7免檢疫酒店的安排還是有一串麻煩跟隨著,相信為了去玩而再飛真的不會了。

九月一日由飛法蘭克福開始已經麻煩重重,那天德國漢莎航空機師開始罷工,辦理登機只可以到法蘭克福,之後往米蘭航班取消,而香港德航地勤甚至不知所措,竟然叫我們到法蘭克福坐 Euro Star !!!去米蘭,如果星期五到達米蘭便可參加星期六的儀式,於是在登機前預備替代方案,在住過維也納的外甥仔幫忙下找到只有坐火車途徑,但需要九小時和轉車三次,一次還只有七分鐘,在人生路不熟的情況下根本沒有信心,不過還是買了車票,不過人算不如天算,航機比原定時間遲了兩小時起飛,到達已經不可能坐到火車,已經有心理準備真的趕不上,儀式可能會在家屬缺席下舉行!

2022年9月1日.


預定 12點幾飛,結果到 1點幾才飛。


久違的天空!


到達法蘭克福與姑仔朋友聯絡,得知儀式已經改期至星期一,心情可以緩和一下,隨即在機場 rebook 到米蘭航班,但是最快也要星期六早機,以為要在機場過一晚,但原來航空公司預備了酒店住宿,的士券和晚餐早餐,就這樣無端端在德國住了一晚,又可以在到過的地方加多一個國家XD

2022年9月2日.

法籣克福機場



Rebooking counter 人山人海




坐下來吃個 late lunch,法籣克福腸冇吃,但是法籣克福"搶"就見識到,話說埋單時那個不知是老闆還是伙計跟我們說要俾貼士,去了日本後已經忘記貼士這回事,給他後見他便立即袋入自己褲袋。


坐的士前往酒店


這間名為 Hilton 的酒店座落在商業區,與市中心那間差一大截。












2022年9月3日.

翌日晨咁早到機場





















降落米蘭機場


2022年9月8日.

九月八日要做48小時內的 PCR test,因為雖然是星期六早機9時05分米蘭起飛,但是在法蘭克福轉機回港是1時45分,為保險計星期四下午二時後做便最穩妥。



2022年9月10日.

九月十日早機,五時已經要由 Lesa 出發到米蘭機場,一切很順利check in 到香港,但想都沒想到大鑊是法蘭克福轉機。

是日中秋節


米蘭機場








今次出的是漢莎航空機票,由香港 - 法蘭克福 - 米蘭 - 法蘭克福三程都是漢莎營運,但是法蘭克福回香港那程交給因航負責,這樣就出事了,雖然在米蘭已經 check in 到香港,但因航要求在法蘭克福需要再到 check in counter 一趟,雖然已經持有核酸陰性報告,隔離酒店確認和3針疫苗針紙,但是竟然要我們首先填妥網上申報表,(據知女兒五月回港時到達香港機場才填),雖然有3小時多轉機時間應該很充裕,但是法蘭克福機場太大,由A區行至E區已經費時大半粒鐘,結果在網絡不穩定和因航完全無支援情況下,只是叫我們到 counter 外面做,完全你死你賤的情況,(女兒回日本時在日航櫃位遇到同樣情形一那位職員耐心的引導填寫),結果花了個多小時才填妥,交回 counter 時已經熄燈差不多 close,完全不理你死活,裙拉褲甩手都未震完到閘口已經開始登機。

回港因航班機





回港後由出機倉門口已經好像到有生化危機的地方,全部穿上保護衣的人不斷催促著前行,排隊檢測,每人頸上掛一塊牌,到很多地方都要被嘟一嘟,隔離酒店就是在隔離的機場酒店,但仍然要排隊坐車前往,到酒店又排很久等 check in 上房,7時許 land 到入房也已經 12時,換作以前已經回到柴灣的家。

跟著就是每天的自我撩鼻檢測上載,再加三天的社區核酸檢測,完全煩到嘔!




26 則留言:

  1. 我老公中秋前前番左大陸做野,去左廣州/福建/廈門等地,佢地條街無人戴口罩架..........我老公開頭兩日有戴,佢D大陸朋友笑9佢仲戴咩撚野口罩..都無人戴口罩....係香港同台灣仲咁ON 99周圍要戴口罩....

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來內地都已經冇口罩令?因為成日睇新聞見到又封區又封城,以為佢地好似呢度咁嚴陣以待添。
      初時到德國見到機場都好多人戴口罩,但係出外面已經係另一世界,好 free 好舒服!

      刪除
    2. 我估係視乎大陸邊個地區...起碼南方呢邊鬆過香港好多....

      刪除
    3. 我諗大城市北京上海嚴啲

      刪除
  2. 仲話向國際亮牌話俾人聽恢復正常? 呢D ON9的入境程序等收皮啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 根本就算係 0+7 都係趕客,連我都受不了日日要自己撩鼻同埋隔日去社區做檢測,冇全面撤晒都唔會出去啦,叫遊客黎食外賣同撩鼻,如你咁講搵啲 on9 仔黎玩咩!

      刪除
  3. 大小姐沉重任務完成希望你亦能放下沉心情, 我都回了新加坡一趟, 好似你所講, 好耐無見過久違的天空, 今天才返到現在踎緊隔離酒店, 坐飛機幾十年都未見過喺機場咁奇怪現象, 不過比較幸運可能無乜機黎, 由落機到上巴士都唔駛四十分鐘, 新加坡市面已回到覆正常, 街上行人戴唔戴口罩無問題, 濱海果邊圍緊欄唔係捉人係月尾有F1賽車. 我月頭想book SIA 18-22號來回都皮六野, 後來轉訂平機 scoot去 SIA返, scoot去星加坡單程都唔平, 要成三千幾, SIA 回程就千六蚊,即係好多人去星加坡而黎呢度嘅人就少, 果日去程D人多到應該要有兩架機至載得哂, 上機真係爆棚乜鬼野人都有, 都幾得人驚. 望下機翼都一樣得人驚, 睇到有一躂躂, 唔知喺生銹定甩油. scoot 應該唔再幫襯. 今早返黎嘅樟宜機場T3見到正苦賣廣告, 不過就覺得奇怪點解喺人哋國家賣呢d廣告

    回覆刪除
    回覆
    1. t 先生, 有心, 多謝.
      意大利儀式後已經放下了, 可能我始終都係隔咗一層, 沒有親兄弟姊妹那樣深厚.
      原來 t先生都去咗新加坡, 兩年多沒有出去, 感覺外面空氣真的那麼清新, 當日我坐那班機好多係法蘭克福轉機英國, 行李好多, 連貓狗都有, 係我坐咁多次飛機第一次見.

      刪除
    2. 今次既機票貴到無論, 一張經濟位已經兩皮幾, 我地四張差不多十皮, 換轉以前, 商務都買到, 不過買到德航已經好好, 初時搵到係大韓要首爾轉機, 或者土耳其航空嗰啲, 價錢平唔到一千, 殊不知會撞正德航機師罷工咁大鑊.

      刪除
    3. t 先生住間隔離酒店好唔好? 3+4 最麻煩係出黎之後要幾次出去做檢測, 仲要喺屋企日日自撩, 煩到嘔.

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 酒店張檢疫紙係每日自己撩然後做記錄,離開酒店時俾番酒店。
      仲有要登入一個叫"2019冠狀病毒病電子醫學監察系統",每日上載自己撩鼻結果張相,連離開酒店嗰日都要

      刪除
  4. 隔離酒店係iclub好似D三星旅館咁,當然唔可以同staycation相提,打個電話比櫃枱都無乜人聽. 我都想問你果張撩鼻紙係咪自己 keep住離開酒店隔日去街站撩鼻三次咁算數? 仲有果張十日量體溫要唔要比番正苦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思,答咗上面👆

      刪除
    2. 10日自撩要影相做記錄唔駛交但係要 keep 住先

      刪除
    3. 好彩你提一提每日要影相upload 比正苦, 唔係罰錢就唔好彩

      刪除
    4. 總之酒店俾嗰疊文件要好仔細咁睇晒

      刪除
    5. 啊啊, 開左0+3連pcr都唔駛, 我就星期日出監變左中國最後太監😭

      刪除
    6. 啱啱出咗街唔知呀,幾時生效?唔係即時放監咩?

      刪除
    7. 星期一😭 早一星期講未慳番幾千.

      刪除
    8. 哈哈,咪當 staycation 囉!
      之後仲駛唔駛第4,6,9日去做檢測?

      刪除
    9. 而家成日變既政策下,做多好過做少,做咗好過唔做 😅

      刪除
  5. 喺果邊PCR幾銀?新加坡大約一百蚊坡紙

    回覆刪除
    回覆
    1. 意大利 EUR70, 阿女返日本喺養和做都要$720

      刪除