2015年2月8日 星期日

Yama Dog 山路行 ~ 鰂魚涌至黃泥涌峽 (港島徑第五段)


二O一四年一月二十二日

好多人說, 跑步與行山一樣會上癮的, 跑步是會越跑越長, 行山便會越行越難行.

到過大風坳好幾次, 一直都很想行去黃泥涌峽, 不過這段路比較長, 首先由大風坳要上 599 級的天梯至畢拿山再越過渣甸山才去到黃泥涌峽, 途中要不停上山下山, 而且山路比較崎嶇, 石級也很陡峭, 是頗為難行的一段港島徑.

那天有些事情要辦所以中午才出發, 其實應該不行這段為佳, 因為完全沒有概念要行多久, 總之行行重行行, 跨越一山又一山也未見目的地, 加上平日的關係, 沿路遇到的人很少, 無法問到到達目的地的時間, 也有些擔心在自己預定的的時間內可不可以抵達.

由鰂魚涌市政大廈到大風坳已經差不多用了一小時, 而這兒的指示到黃泥涌峽要用一個半小時, 因為平常所費的時間會比指示的短, 衡量過時間後決定行這一段.

今次也有帶 DC仔, 可惜影相時發覺原來沒有入記憶咭, 還好現在的電話都有相機功能.

大風坳




上罷 599 級天梯後相信很快到達畢拿山山頂, 對岸應該是油塘鯉魚門, 近處最高的建築物是西灣河嘉亨灣.


柏架山山頂發射站, 很想找一天行上去.


上次行過的大潭水塘.




畢拿山山頂


繼續前去渣甸山, 由大風坳上來此地已用了半小時.


鰂魚涌的太古坊, 連港島東一號都很渺小.


由衛奕信徑上小馬山, 好像可以返回鰂魚涌.



經過石礦場, 遠景最高建築物是西九的 ICC, 記得有位朋友曾經說過, 行港島徑最方便的地方是只要見到某些地標便可以估計自己現在身在何處.




還有半小時便到達黃泥涌水塘, 但當時我們已用了一個半小時, 不過鼓舞的是目的地已在望.




茶々已經很累.



到達 Jardines Lookout 的奧斯本紀念碑.




這裡是衛奕信徑同時也是港島徑入口.


到達黃泥涌峽的陽明山莊.



結果今次全程行了三小時半, 行了 10,018步, 比龍脊 19,643步少了差不多一半, 但是辛苦很多.

Yama Dog 山路行 ~ 鶴咀





17 則留言:

  1. 幾年前有時都孭住幾十磅嘅攝影器材行大埔滘上山影山椒同太陽鳥, 情次就好似茶荼個樣咁, 不過終於見到一幅茶茶無伸脷嘅相 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜野係山椒?太陽鳥係點架?兩樣冇一樣知 :P
      茶茶冇伸脷係因為而家天氣唔係咁熱啩。

      刪除
  2. 好勤力喎, 成日行山, 介紹你行灣仔紫蘿蘭山徑, 轉上孖崗山然後落赤柱, 落赤柱位景色好正, 遇啱日落時份仲正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家個個星期都會行一次架, 上癮嘛 XD
      喺陽明山莊都見到有指示行紫蘿蘭山, 可能都搵次行吓, 不過唔會睇日落, 因為通常都會喺天黑前盡快落到山.

      刪除
    2. 你行完孖崗山唔好閙我咁好介紹喎, 哈哈哈 >:)

      刪除
    3. 你講既係衛奕信徑第一段 http://hiking.gov.hk/chi/pdf/longtrail/wtrail/wmap01.pdf "難度: 極費力難行之山徑", 我諗真係要度吓, 因為都驚隻狗行唔到.

      刪除
    4. 難度其實係0, 因為全部都係石級, 但係行極都唔完, 會完全消磨晒你既鬥志, 哈哈 >:)
      不過有左心理準備, 會好行好多既.... >:)

      刪除
    5. 你有冇行過呢段(鰂魚涌至黃泥涌峽)? 我覺得石級已經好多, 唔通你話嗰段有過之而無不及 ::_370

      刪除
    6. 介紹得俾你既, 就梗係極品中既極品啦!! >:)
      講明係孖崗, 即係上完一個仲有一個.....

      刪除
    7. 我第一次去大霧無景睇, 只係見到條望不見盡頭既石級, 第二次去有心理準備而且間中停下睇下風景, 就覺得唔係咁辛苦喇!!

      刪除
    8. 你由灣仔開始上定由黃泥涌峽上?記得由灣仔行到半山警察博物館已經好金,係咪由黃泥涌峽行會行少一座山呢?:P

      刪除
    9. 黃泥涌水塘起埗, 先上紫蘿蘭山徑, 後再上孖崗山, 唔會行少一座山呢, 計埋紫蘿蘭山係3座山, 哈哈!!

      刪除
  3. 我們是Affiliates聯盟網聯盟行銷平台,目前與國際18家以上旅遊訂房網站合作,尋找部落客分享訂房網站並提供訂房回饋金。目前已超過百位旅遊部落客加入我們→口碑分享: http://goo.gl/rpIlXV

    ---部分合作旅遊訂房網---

    HotelsCombined、TripAdvisor、Hotels com、Expedia、Hotelclub、
    Agoda、Ctri、Rakuten Travel、RatesToGo、Booking.com、AsiaRooms​ ​​等​


    ---合作方式---

    您於網站中放置訂房網站連結或廣告Banner,當網友經由該連結進入訂房後您可得到訂房金額之分潤金。Ex. Expedia,每筆訂房您可得450元(台幣)廣告分潤。非台灣會員提供paypal支付服務

    如有興趣可由口碑推薦頁下方表格免費加入我們
    官方網站: http://goo.gl/3YlTFg

    聯盟網Rachel
    聯繫方式: rchiu@upstartdna.com
    qq: 2089307247

    回覆刪除
  4. 呢一則唔係叫你合作賣廣告, 不過都係關於金錢 :D
    http://www.dpreview.com/forums/thread/3799586
    大小姐叫攝影人留意事件去向至落鎚啊 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒 t先生,我都冇意思放廣告落黎,呢個blog冇乜特別,瀏覽量又唔多,擺喺度既廣告都盞哂氣 :P

      刪除
  5. 祝大小姐一家萬事如意, 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. t 先生,我都祝你和家人新年快樂,身體健康,心想事成!

      刪除