2017年12月10日 星期日

23.30 & 24.1 東京 ~ 再見又見 !

二O一七年四月二十一日 (晴)

日本無論去幾多日時間都是轉瞬即逝, 廿一日霎時又到最後一日, 今次羽田早機回港不用再在機場通宵, 不過都要早起由上野到羽田但總比到成田輕鬆.

國泰 delay 是常態, 不過比 2014年那次好得多.


估不到大航空公司都要坐車登機, 快運幾次都是登機橋上機, 不過香港落機就一定要坐巴士.



東京又再見了, 要相隔半年後再回來, Bye Bye !!!





今次天朗氣清反而看不到富士山.


二O一七年十一月六日 (晴)

今次又是坐傍晚六點幾機, 今次學精了在未入閘前先到翠華吃下午茶餐.

前面的空地便是手機葬身之地, 如果是後面的地毯可能會逃過一劫.







23.29 六本木 ~ 朝聖 - 草間彌生


24.2 東京山路行 ~ 一點紅 @ 高尾山







11 則留言:

  1. 我响屋企瞓响梳化,跣手掉手機都裂mon呀!所以知你有肉痛。

    咦,呢篇一次個寫兩個trip?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個電話係cheap野,肉痛係因為而家換電話太麻煩,雖然有搬遷服務,但係唔多唔少都要有啲野要重新set過,所以我一定唔會為咗追款而去換電話。
      係呀4月結尾11月開始,因為早機返晚機去完全覺得冇野寫咪group 埋一齊XDDD

      刪除
  2. E, 大小姐係返定去呀? 好迷糊 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,呢個係極品懶人既示範,CX係返香港,UO係去東京炒埋一篇 :D

      刪除
    2. t先生,影多啲靚靚富士山返黎睇!

      刪除
    3. t先生,日本呢幾日好多地方都落暴雪喎。

      刪除
    4. 啱啱回家, 嘻嘻, 托你鴻福, 山梨仲未有雪, 可能比果D大山擋住

      刪除
    5. t 先生,唔敢當。
      天氣好就玩得開心!

      刪除
  3. 原來11月又去,你份合約工都可以TAKE咁多假去旅行?! 真係唔憂做WO

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為機票係8月買咗,佢地叫我返工時已經講清楚我要放假,係冇薪假黎㗎,我仲同佢講可能會放多一次咁樣既假如果買到平機票。

      刪除