2019年11月6日 星期三

2019 上海 ~ Day 4 東南亞最大烘焙星巴克

二O一九年九月九日 (晴)

今天早上不在酒店早餐, 改到號稱東南亞最大烘焙星巴克吃.

經過市內有些得意的地標, 上海市很多這些奇怪的東西聳立在各迴旋處.






汽車經過很多條繁忙街道, 功德林是不是香港素食那間 ?





王家沙是香港那間, 雖然是全幢但仍然很多人在等位, 可惜今次無緣去吃.







星巴克臻選上海烘焙工坊.


像麵包店多於咖啡店.





裡面有即場烘焙麵包, 麵包種類很多, 熱騰騰新鮮出爐任何一隻都好味, 加一杯咖啡簡直是最高享受.









全間星巴克大得驚人.






還有樓上.


隔鄰是上海太古匯 (上海市靜安區南京西路 789號).


以為這裡廸廸尼有上海限定物品, 原來所有限定只在樂園內出售, 女兒非常失望.



商場設計像極太古廣場與又一城.






有香港食肆.


王家沙是長龍店, 但香港與台灣同樣長龍的鼎泰豐竟然沒有人.


後記 : 上海回來已經很久沒有去兜巴星, 可以做到的就盡量做.


2019 上海 ~ Day 3 南翔古鎮


2019 上海 ~ Day 4 南京東路步行街





10 則留言:

  1. 十幾年前都想去北京同上海一趟, 看看歷史古蹟, 不過近十年間思想已經改變

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果講內地城市而家想去西安,睇吓遲啲有冇機會。

      刪除
  2. Starbucks 好耐冇去,香港盡量去黃店,下次去台灣可以去

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐冇去Starbucks , 連 Pacific 都冇去, 我地可以做到既就係"懲罰" 黃店.

      刪除
  3. 好多年前去過王家沙, 無最早好食.
    我都想去西安.
    間 starbucks 好大

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係想去王家沙, 但係我啲親戚去咗 Starbucks :D
      我希望下年有機會去西安, 始終係古都.

      刪除
    2. 西安可以自由行,或請返位 local Guide.

      刪除
    3. 如果去西安既話應該同今次去上海一樣,酒店包車周圍玩,因為之前親戚係酒店經理,所以酒店房間同車都係佢 arrange ,佢啱啱調咗去西安,等佢 settle 咗至去。

      刪除