2019年12月19日 星期四

2019 冬の北海道病、病、病之旅 ~ 目的地酒店瞓、瞓、瞓

日本診所

回家真好 ! 旅行除了天時地利人和都重要, 今次是人的問題, 還是大問題.

如果問今次好玩嗎 ? 唔好玩, 因為很多時到達目的地只是在酒店瞓、瞓、瞓.
如果問今次開心嗎 ? 唔開心, 因為全程一家人都病了, 有幾日甚至一樽藥三個一齊食.

女兒在札幌已經要睇醫生, 老公就返到東京結果都要去睇.

醫生藥
 記得未結婚之前去了北海道一趟後回來已經說不想冬天去北海道.
2002年, 2004年兩次冬天去北海道後也說以後不會冬天去北海道.

但是十五年後忘得一乾二淨又再冬天去北海道.

未去已經黑仔, 在出發前的那個星期六無端端仆街, 大字形仆倒連牛仔褲都爛了, 兩個膝頭流血.
老公就咳到要帶著香港醫生的藥踏上行程.

第一晚住浜松町方便第二天到羽田機場早機, 那晚在浜松町站我就差點由電梯上連人帶喼轆落去, 像香港地鐵海報那樣, 相信很多人都聽到慘叫聲, 幸好最終有驚無險, 但當晚已經要買藥貼.

在帯広開始我被傳染要再買藥, 但是SG那藥吃罷昏昏欲睡很辛苦, 第二朝由帯広坐巴士去旭川, 在距離旭川站還有十五分鐘車程時突然流鼻血, 一直到巴士到達站還未止, 連在酒店 check in 時女職員見到都遞給我一疊紙巾.

到達旭川老公香港帶去的藥吃完開始要買藥, 可是因為要揸車緣故不能吃成藥, 所以嘗試吃含漢藥成份的小青竜湯.

回札幌後第二天揸車到洞爺湖, 原本中途停登別但是因為老公咳不停所以直去洞爺, 酒店 check in 後他吃了SG那藥便瞓瞓瞓直到第二朝, 原本以為會好轉但不是, 作最壞打算是 call Toyota 來揸走車, 我們買的安心保便當車拋錨不用付款, 然後我們自己坐車走, 不過他說可以揸但是沿途停了很多次休息結果都可以捱到小樽還車.

到小樽女兒開始病於是買新ルル一隻沒有那般勁的藥三人一起食, 小樽回札幌那晚女兒開始發燒也等不到下午回東京, 當天早上她便要看醫生.

回東京後輪到老公去看醫生, 結果在東京沒有遊遊蕩蕩, 很多時整天都在酒店裡, 有一天想到附近的川越行行, 結果就是到了川越站行了幾步都要坐車回酒店, 總之今次最扺就是酒店住到盡 😓

沿路上不斷買藥


2019 冬の北海道治癒之旅 ~ 出發咯


2019 冬の北海道病、病、病之旅 ~ 車車車車



24 則留言:

  1. 我以為你個行程係 12月頭都無咁危險,不過一家人輪流病又的確好 sad....
    好彩都無意外,希望你地盡早康復.

    10年前唔識死先會冬天去睇祭,近年主要係夏天去北海道.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 J少!
      我淨係顧住12月頭唔會大雪完全冇諗過人既身體會捱唔住,畢竟距離上次冬天去北海道有十五年,年紀大咗唔到自己唔認😂

      刪除
    2. 其實只係咁ARM病住上機,應該唔係身體捱唔住GE...如果唔係病住上機12月頭的北海道氣溫應該還好?

      刪除
    3. 見到佢咳住去其實都有啲淆底, 因為咳好長手尾, 就係番黎咁耐睇多三次醫生仍然未斷.
      我都以為12月頭既北海道氣溫冇之前1,2月去時咁凍, 可能都係太耐冇去凍既地方, 喺釧路旭川零下幾度都覺得鬼咁凍.

      刪除
  2. 真係好黑,好彩是日本有好多成藥可以買,我都試過咳住帶藥去,食晒都吾得,又是買了有中藥成份的藥才好,所以我都好信日本有中藥成份的藥,回到香港有無再睇醫生?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中藥成份既藥比較溫和成效冇咁快,我老公返到香港仲要再睇醫生,前後連埋日本總共睇咗四次咯😪

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,由去之前開始病病到返黎仲要睇醫生。

      刪除
  4. 令我諗返起上年我咳住去北海道,食香港帶去的成藥、日本買藥都唔掂,咳到氣喘、臉都白晒回唔到氣,差啲以為自己返唔到香港 …… 回港後睇咗 3 個醫生唔好,話氣管炎
    相信係北海道太凍會加劇本身的病情 …… anyway,希望你地一家快快康復 ! 身體健康 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝CK鼠!
      天氣凍咳真係好麻煩,總之住埋一間房你傳染我又傳染番你就齊齊病,結果我老公變感冒,阿女就流行性感冒,佢都要請病假到我地走嗰日至番得工。

      刪除
  5. 去寒冷地方除左要夠預寒衣物外, 最緊要唔好凍親個頭. 我會早晚浸番廿零分鐘♨️索吓水蒸氣, 過兩三日就比較適應當地天氣.
    當然病就一定去睇䣽生就最好. 日本收費甘唔甘? 上次我喺倫敦連工包料收左三百幾鎊

    回覆刪除
    回覆
    1. 預寒衣物就一定夠, 我地用番02,04年去網走稚內既裝備, 只係因為有人喺香港已經病緊交叉感染累到全家病晒.
      可能我地睇既醫生唔係喺東京都而係埼玉縣, 所以覺得唔係太貴, 醫生費三千幾藥費二千幾, 加埋都係六千幾同香港普通診所差不多仲有七日藥.

      刪除
    2. 大小姐, 係邊度跌低就係番果度起身, 再黎多次北海道雪駕啦 😃

      刪除
    3. 唔會冬天去北海道咯,唔係因為雪駕而係身體真係吃不消 😂

      刪除
  6. 去旅行病足咁多日都係好黑,希望你哋盡早康復,健健康康過節。
    我十月去完日本返港後都好似你咁成個人仆倒,牛仔褲磨穿,兩個膝頭又淤又損,宜家膝頭仲留低幾個印未退。另外左腳仲拗柴,睇咗兩個星期跌打🙄

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 Maggie !
      我地都係第一次去旅行病足咁多日, 整個行程差不多泡湯.
      我嗰日係一個人, 仆喺度起得番身冇人扶, 第一件事係慶幸未有骨質疏鬆呀 :P

      刪除
  7. 以前都曾經試過帶病去旅行和旅行途中病到,所以都知箇中滋味,希望你一家早日康復
    去天氣冬嘅地方最緊要有瓶熱水,特別係咳,我會飲多D熱水去舒緩氣管
    宜家年記大咗好驚整親D手手腳腳因為骨頭脆,睇醫生唔係問題而係復元得慢(新陳代謝慢),試過有次一個華麗轉身就扭親隻腳,西醫跌打雙管齊下都攪咗好耐先好完全好番

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 3J家庭 !
      近排去旅行都幾多事, 差不多次次都有人病, 但係好似今次全部病晒係第一次, 所以都算黑仔.
      以前阿女細個係會帶暖水壺仔加花旗參, 不過而家花旗參好似唔出得境, 所以今次淨帶隻暖杯但係往往唔夠, 而日本就算天寒地凍食肆都係俾冰水所以都麻煩.

      刪除
  8. 哎呀!愈睇愈覺得你地好慘呀!愈睇愈心up。下次記得去旅遊帶埋口罩呀!

    快D好返,休養好後重新出發。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師公, 今次係好慘呀, 好多地方就算去到都冇出去玩.
      去日本唔駛帶埋口罩因為週圍都有得賣, 已經唔記得買咗幾多pack :P

      刪除
  9. 出門先病真係掃興。好彩都有驚無險。

    保重呀。要做下運動啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀, 輝哥 !
      有時病都係防不勝防, 但係通常一伙人中都係一個病, 但係今次全部中招都算黑仔.
      做運動喺香港都係 keep 住行山咁呀.

      刪除
  10. 小青龍湯呢個真係要記下,對駕車人士來說好緊要
    你呢個連環意外的總結身為局外人的我都睇到o咀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地去藥房問有冇藥食咗唔會眼瞓, 佢地話西藥有種元素一定會眼瞓, 所以推薦漢藥, 小青龍湯其實係葛根湯之類, 只不過功效唔同名唔同, 我老公飲落話似盒仔茶, 依類藥好溫和所以好似我老公咁重症係冇乜用.

      刪除