2019年12月27日 星期五

撮影 ~ 2019 冬の北海道病、病、病之旅

一個遺憾失望的旅行, 又是一個有意外收穫的旅行.

失望是釧路沒有雪, 十勝川只是遠處的四個白色物體, 旭川因為我病去不到旭山動物園, 夜之小樽因為兩人病只有我一個人遊走運河, 札幌完全沒有行過, 甚麼燈飾小鎮通通欠奉, 連最普通景點雖然在附近都去不到.

收穫當然是見到最美的美瑛和沒有期望會見到的羊蹄山, 還要天氣那麼好.

在天空上 ~ 沒期望過的畫面.


釧路 ~ 沒雪的丹頂鶴.





帯広、十勝 ~ 沒 white object 的白鳥飛來地.


美瑛 ~ 沒名字的樹.



洞爺 ~ 沒期待會見到的羊蹄山.



小樽 ~ 一個人蹓躂在夜之運河.



横浜 ~ 沒睡醒的早晨.


東京 ~ 沒刻意尋找的銀杏.




2019 冬の北海道病、病、病之旅 ~ 車車車車






16 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝 man wai !
      去旅行病已經好大劑, 仲要三個都病埋 :(

      刪除
  2. 大小姐係咪坐 Air Do? 幾好啊! 坐内陸機飛低D見到富士山, 釧路一定睇到丹顶鶴飛翔, 我第一次去十勝川都見唔到天鵝, 最正係羊蹄山有两個笠雲好少有
    美瑛 ~ 沒名字的樹. 其實都比我地嘅攝影C攪到好出名 😂
    https://www.facebook.com/KentShiraishi/photos/a.328470693910060/2080412765382502/?type=3&theater

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買ANA機票不過坐 Air Do, 可能釧路係比較冷門既地方所以用小型機.
      完全冇諗過會見到富士山仲要同隻啤啤機翼合照, 用手機急急都影到好開心.
      丹顶鶴飛翔影咗好多要慢慢揀.
      第二幅羊蹄山有两個笠雲係揸車途中見到停車影, 點知一落車就跌咗落坑渠啲雪及腰差啲上唔到黎 :P
      沒名字的樹係咁啱經過, 之前去 Mild Seven 之丘唔知點解見唔番, 行過啲見到呢度好靚仲完全冇車冇人.

      刪除
    2. 你地應該坐最第一班七點幾機去釧路, 因為我有次坐ANA 凌晨機到羽田轉機第一班機去釧路係Air Do, 果次坐右邊窗所以睇唔到富士山.
      至於果堆網上成日見嘅不名知樹我知正確位置:)
      祝大小姐一家新年快樂!

      刪除
    3. t 先生新年快樂‼️身體健康‼️平平安安‼️
      我地坐七點九,應該係同你嗰一班次,所以前一晚住浜松町方便啲,不過一樣要倒塔出機場。
      好彩坐喺左邊睇到富士山係意外收穫。
      去美瑛嗰日冇預好多時間去搵樹,樹呢啲我都係冇乜把握會見到,都係用番七年前既 map code都唔知仲 work 唔 work。

      刪除
    4. 向北飛的確少啲機會見到, 平時向西邊差不多係 90% 見到.
      試過幾次仲要在上面飛過.

      刪除
    5. 平時返香港如果坐右邊窗口位都會留意,天氣好既話都見過幾次。

      刪除
    6. J少個 blog 真係令人流哂口水

      刪除
    7. 但願大家都身體健康,出發前要好小心,保持食力!

      刪除
    8. 祝願各位新一年身體健康, 平平安安, 心想事成.

      刪除
    9. 睇 J少個 blog 係要拎住毛巾索口水架 😋
      唔識食唔識住睇都學到野 👍

      刪除
    10. 喂唔好拉開話題
      好慚愧成年無 update

      刪除
    11. 唔 update 唔緊要喎,我會睇番舊 post 架😘

      刪除
  3. 大家都咁病都睇到咁多都算唔錯架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好在最初四五日狀態好啲時候去咗最想去既地方, 同時天氣唔錯都要感恩.

      刪除