2020年1月3日 星期五

2019 冬の北海道病、病、病之旅 ~ 買物

因為病的關係回東京根本沒有逛街, 只是到新宿池袋買預定要買的物品, 甚至池袋都是我一個人去買完便回去, 老公和女兒各自在酒店和家裡睡覺, 幸好我們住近女兒可以互相照應, 回來後才發覺今次沒有買衫和鞋是近來少見.

女兒在洞爺熊牧場買的啤啤, 她每次見到啤啤都買, 東京家裡的啤啤已經堆積如山.


帶去的喼終於在小樽壽終正寢, 這喼的轆一直都不太順暢, 第一日在浜松町站差點就連人帶喼滾落電樓梯, 在北海道由於在雪地拉的關係再惡化, 忍無可忍在小樽看到合適的喼便即買下來用.


新喼和舊喼 size 差不多.



丹頂之里贈的紙鶴.


茶々任何時候都是贏家.



史路比咕𠱸套, 找了很久終於買到.




港女保溫壺, 常常想買個小的.


在余市買的東西最多.




北海道必買手信.





老公常常說要在日本配眼鏡, 在沒有女兒陪同下都可以.


上野 JINS

這次釧路影鶴是借了朋友的 2X, 始終覺得要有一個方便些, 所以回東京買了兩個二手, 一個是他細佬的.


新宿 Map Camera

每次去小樽一定會買音樂盒,




扭蛋和懷舊玩具.


雜物.






細佬的.



包雲吞恩物.



已經忘記這次買了幾多 pack 口罩.



撮影 ~ 2019 冬の北海道病、病、病之旅



20 則留言:

  1. 東京新snoopy museum去咗未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我留喺東京嗰幾日新snoopy museum啱啱開一定多人, 都係等遲啲冇咁多人時至去.

      刪除
  2. 點解丹頂之里紙鶴我去過三次都唔見有, nikon tc20E3 都出左好多年, 唔多用買一個 share 都夠, 係咪去 map camera 買?
    病都買左咁多嘢. 最有意思係個新喼 name tag, 维尼與你同行😱

    回覆刪除
    回覆
    1. 紙鶴係我個女見到, 放喺免費單張附近.
      2X係喺 map camera 買呀, 因為對佢啲中古品有信心.
      新喼 name tag 係另外買, 不過番黎之後知道我有個朋友都識整.
      買嘢少咗好多咯, 回程既行李費買多10kg 結果係嘥咗 :P

      刪除
    2. 果個酒筒朱古力食過好似麻麻地, 不過個筒D木味好香, 乾貨係咪喺釧路和商市埸入貸? 上次都行過價錢好似平過札幌, 喺釧路市印象中最特别係喺條街不停有廣播聲, 好似時光倒流軍管時代 :)
      嘻嘻, 估唔到大小姐鍾意維尼😱有無感受到爺爺的溫暖

      刪除
    3. 買酒筒朱古力係想要個酒筒種花,有次見到有人種喺度好靚。
      干貝同魷魚都係和商市場買架,我問個價錢覺得幾抵而佢地又趕住收舖就匆忙買咗。
      去過三次釧路每次都住兩晚,又唔係好覺得條街有廣播聲,淨係覺得今次兩晩條街都鬼咁凍咋。
      我唔係特別鍾意 Pooh Pooh 架,只係覺得個 tag 夠搶眼,我地真係要多謝爺爺的溫水煮蛙不過好彩而家醒覺 💪

      刪除
    4. 咁啱, 我十二月都買左個新喼😃

      刪除
    5. t 先生買既都係靚嘢, 我諗我隻喼一定快爛過你嗰隻 :P

      刪除
    6. 大小姐一年去成十次旅行而我只去一次, 就算你用一年爛而雙對地我要用十年至爛, 你個喼咪襟過我果個😃

      刪除
    7. 哈哈,t先生真係講笑喇,我一年又點會去十次旅行而 t先生又唔會淨係去一次喇 😅

      刪除
    8. D6今年出, 你地又到換機時候😃

      刪除
    9. 唔會買咯, 而家連 D4 都可能唔要因為 D系列都係太重, 好似今次帶兩部機負重太大 :(

      刪除
  3. 白い恋人已經唔買好多年了﹐宜家喜歡買北菓楼同六花亭多D,每次都會去睇下有咩新產品買嚟試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 白之戀人全部都係手信送俾人,如果唔送白之戀人啲人會覺得唔係北海道手信架。
      其他喺北菓樓六花亭買嗰啲已經一路行一路食晒,阿女就算病都喺嗰兩間買一大堆黎食😅

      刪除
  4. 勁喎 , 買左咁多野 , 認真唔簡單呀 . haha ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,如果唔係病相信唔止呢度呢啲呀😂

      刪除
    2. 去到點忍?明明上一次嗰啲都未食哂,啱啱我又買到爆喼嘞

      刪除
    3. 自從阿女去咗日本之後, 買食既都會買咗即開黎食, 食剩都會留低俾佢, 所以帶番香港既食物除咗送人嗰啲自己食既就好少.

      刪除
  5. 扭蛋電話亭好得意, MINTIA 又有新口味

    回覆刪除
    回覆
    1. 行過見到呢種懷舊電話扭蛋好得意,咁啱又扭到灰色同綠色兩款經典顏色。
      Mintia 越出越多新口味,右邊既薄荷朱古力味我覺得幾好味架。

      刪除