2020年2月21日 星期五

27.4 帯広 ~ 十勝白鳥ない 飛来地


二O一九年十二月五日 (晴)

早上乘 0822-0955 火車由釧路到帯広, 由於女兒的簽證不能買 pass, 所以我們都沒有買, 正價指定席都貴, 要五千多円一張.



帯広氣溫比釧路低日間都在零度以下, 不過天氣很好沒有落雪, 地上只有積雪.



車站附近.


起初是訂這間 JR Inn, 後來見到另一間比較近車站而放棄.





帯広站.







取車後第一地點是十勝川, 除了丹頂鶴外我最想見到白鳥, 可惜原來未夠寒冷白鳥還未來.


停車後再上橋看看有沒有地方有白鳥聚集.





極目看去只在極遠地方有幾隻, 如果去到都可能游走了所以都是放棄罷.


積雪還未覆蓋週圍土地.









到十勝川溫泉找找有沒有地方吃飯, 不過全部都沒有營業.



十勝が丘展望台.








接著回帯広市吃飯, 第一次用 GPS 找尋附近有甚麼食店.






接著去六花亭, 上次去時摸門釘.



我們就是這麼 hea 都是用了四粒多鐘, 第一次租車那麼短.

還車, 酒店 check in 後到元祖豚丼吃飯, 2012年也是摸門釘.








ホテル日航ノースランド帯広 (Hotel Nikko Northland Obihiro)














15.3 十勝 ~ 帶廣 (夜與日)


15.4 十勝 ~ 幸福から愛國へ八千代まで


27.3 釧路 ~ 米町展望台、厚岸


27.5 風雪旭川 ~ 站旁蹓躂




10 則留言:

  1. 十勝川係我第一次自駕第一到嘅目的地酒店, 果間十勝川第一酒店有些懷念
    好想食帶廣站間豚肉飯, 可惜仲未到過
    我都住過幾間日航酒店, 印象很好

    回覆刪除
    回覆
    1. 十勝川我第一次去, 如果冇天鵝好似冇乜好行.
      你冇去過帶廣站嗰邊? 不過除咗食豚肉飯又係冇地方行.
      日航酒店應該係第一次住, 因為大城市都係偏貴, 係鄉下地方平啲.

      刪除
  2. 回覆
    1. 元祖豚丼比帯広站裡面嗰間好食.

      刪除
    2. 我靜係食過帯広站嗰間咋

      刪除
    3. 上次食唔到元祖所以今次見佢有開就食,車站嗰間有時喺香港丼丼屋都有用佢個名賣豚肉飯好多時都有機會食。

      刪除
  3. 我都好喜歡帶廣呢個地方,為嘅就係試佢嘅豬扒飯
    第ㄧ次去帶廣,元袓果間休息,去咗附近的ㄧ間餐廳食,啲豬扒飯已經覺得好好食 👍
    第二次去終於都試到元祖店,應該都係好食嘅,因為第二次係夏天,入面又迫又熱,仲要湊住個ㄧ歲多啲嘅女,我淨係覺得成頭汗 😌

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩次去帶廣都覺得好靜,就算係車站附近都係,不過作為一個中途站停一下食個豬扒飯又唔錯,我都係第一次去元祖店摸門釘,所以今次見到有開縱使根本未肚餓但係見到佢就閂門都要食咗先。

      刪除
  4. 呀~之前都唔見有彩色坑渠蓋的 😭
    而家有時間慢慢追返啲 blogs 先 😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少留意坑渠蓋,不過見到靚既都影吓。
      你湊住兩個一定好忙,同埋而家仲停埋課就連日頭都會好唔得閒。

      刪除