2023年1月22日 星期日

祝各位朋友🐇年新春愉快!心想事成!身體健康!龍馬精神 !

祝各位朋友今年驛馬星動, 全年係咁飛 !飛 ! 飛 ! 萬事勝意.








8 則留言:

  1. 恭喜發財
    身體健康
    事事順利

    回覆刪除
    回覆
    1. Samson, 恭喜發財 ! 祝你同家人身體健康 ! 萬事如意 ! 心想事成 !

      刪除
  2. 攪左幾個月卒之攪番部腦上blog, 先祝大小姐新春大吉,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. t 先生, 我都祝您身體健康 ! 新春快樂 ! 萬事如意 !
      電腦同人一樣, 年紀大機器壞 XD

      刪除
    2. 其實係個anti virus block咗第三方cookies所以留唔到言, 你個blog不停有 tracker 都幾嚴重下. 最好check下

      刪除
    3. 咩係 tracker?我唔識 check ?

      刪除
    4. 睇吓你URL前面顯示不安全⚠️撳下就睇到

      刪除
    5. t 先生,唔該晒!
      不過好奇怪,喺我部新 iPad 用 safari 開會顯示不安全,但係用 chrome就冇,同樣用電腦開又冇,撳入去又冇野見到,可能係我唔識睇。
      仲有而家用部 iPad 留言會變匿名,要用電腦至見番個狗頭真係好煩。

      刪除