2023年6月14日 星期三

2023 一個人在途上 ~ 出發咯

 一個人在途上, 今晚紅眼機出發, 由買機票開始到出發沒有一星期, 雖然三年半沒去日本, 但今次沒有行程, 沒有必買物品.

去程行李得一個喼, 但回程會多一個, 同時預料一定會超重, (去年女兒回日本時雖然坐日航已經有兩件 23kg行李仍然超額, 要給 excess baggage charges 美元六十多), 所以買機票時已經決定要買商務, 因為有 32kg行李兩件應該沒問題, 所以換機票時不計較出發和回程日期, 一定要有星期六日包括在內, 只要有機位就成行.




滿以為坐商務入 lounge 會清靜, 原來很錯, 左右隔離刨冬瓜充斥著, 滿以為商務 lounge 沒有小孩, 隔離便有兩三個周圍跑, 還要和大人一齊開演唱會, OMG!希望稍後在飛機上不會再有上次法蘭克福回港的事件重演才好.





6 則留言:

  1. 竟然是單人出發! 我老公間中都有講不如放我一個人飛幾日,老實說我唔敢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都驚架,不過今次點都要硬住頭皮飛一次。
      因為今次係幫阿女pack嘢寄返香港,同埋帶一啲唔可以寄既嘢返黎,所以我一定要有咁多kg得幾多。

      刪除
    2. 係呀,暫時返黎香港做嘢,三幾年都唔返去咯!

      刪除
  2. 而家商務Lounge 人多都爆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港呢便直情好似信用卡入到既 lounge 一樣人頭湧湧,我連嘢都費事拎黎食齋坐就算,成田機場就好清靜,坐得好舒服。

      刪除