2023年6月24日 星期六

2023 一個人在途上 ~ 回來了 (感言)

 一場三年多的瘟疫, 根本沒有回復正常, 常常說已經復常復常, 終究是自欺欺人.

話說大半年飛咗兩轉, 一長一短, 都可以話係為咗家事, 兩次由買機票到飛都不過一星期內準備, 都是匆匆踏上旅程.

今次一個人去六天不是去玩, 有三天整個下午是幫女兒執拾, 將會用會穿的物品衣服裝箱運回香港, 畢竟去了八年, 可以捨棄都捨棄掉都還有十多個箱, 老公一直都很想女兒返香港, 但是她自己的人生沒有人可以幫她決定, 去年老公妹妹的事再引起我們關切, 因為原來在香港的我們可以對於她們在外面的真實生活一無所知, 她要隱瞞的話我們一定不知道可以從甚麽渠道找尋, 她的朋友不認識, 語言更加有溝通難度, 所以女兒一説她要回港的時候, 老公是開心的, 他行不開於是我便一個人飛了, 所以為何我一定要坐商務, 因為女兒要工作到六月尾, 臨近暑假換不到商務機位, 現在我去便可以拿多少少行李回家先.



三年幾沒有去東京, 其他地方不知道, 但總覺得東京已經很不同, 首先從成田機場到上野, 以前坐京成電鐵可以直接到上野, 上車時明明寫著押上、上野方向, 雖然終點站不是寫上野, 但這麼多年都是這樣坐不以為意, 怎知道越近市中心車站越是奇怪, 竟然會經押上、淺草, 心想很快便上野了, 但是如是過了兩個站越是不妥, 竟然到了一個叫人形町的地方, 總之知道淺草到上野沒有這個站, 匆忙下車轉車原來已經過了秋葉原, 要坐地鐵日比谷線回上野. 

去日本這麼多年都是一直用樂天網訂酒店, 今次也不例外, 幸好整個旅程都是住一間酒店, 訂的時候明明有折扣的, 加上現在酒店 check in 是完全自助不經人手, 見到價錢與訂時一樣便信用卡付款拿房卡上房, 怎知沒多久有人打電話上房説甚麼甚麼 coupon, 下去一問經理說那個折扣只是給住在日本的人所以要補回, 知道沒有甚麼企硬爭抝餘地, 加上外面下大雨, 點話點好啦!

另外明顯服務態度差了很多, 去吃飯不是到甚麼有名的食肆而是區區都有幾間連鎖食店但要等位, 入內才知道不是冇位而是沒人執枱, 人手是一個大問題. 幫老公到 Kamo 買波衫, 一直都喜歡到新宿這間, 從開始問尺碼到俾錢, 一個店員愛理不理, 另一個女仔就是拿著手提講電話, 就這樣在收銀處拿著衫站了十多二十分鐘也沒有人理會直至出聲時, 那男的才不情願過來, check 衫時那種不耐煩表情更令人火大. 臨走時我同他講明我一定會 complain 他的態度, 從來我是息事寧人的.

還有一樣留意到很多食店已經加了價, 以前總是説日本是沒有通漲的, 我去的通常是連鎖店, 但是覺得今次是比以前貴.

喜歡到上野站的 Hard Rock 吃早餐, 今次如常前去, 但原來已經沒有早餐 menu 只有輕食.

路過之前在曾在上野住的酒店群,Hotel Rainbow 已經拆了, 另一間きぬやホテル上野好像已經改了名.


2017年4月

就是一樣地方要讚的是原來日本的食肆已經全面禁煙, 這是我去了日本廿五年多以來最期待的.


10 則留言:

  1. 難得個女肯返嚟咪開心囉,有好多後生仔女去咗外國工作都唔願返香港,不過宜家嘅香港唔返都算了,而且你得一個女,始終都想佢响身邊陪住。

    開關後我去咗兩轉,三年後日本係好多嘢都變咗,服務態度上我無遇過你嘅經歷,價錢確實貴了,都無可厚非,經濟差嘛,香港嘅咪一樣不停加,幸好宜家日元滙率比之前低,就算加咗價計回港紙都算平

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿女肯返黎真係好開心,始終女仔一個人喺外面好掛心,尤其係呢三年去又去唔到,返又返唔到,我地裝咗NHK台有時睇新聞見到有嘢發生又會擔心一輪,幾日冇聯絡又唔知係咪有事,總之做父母就乜都擔心。
      其實我今次冇乜地方去,連最想去既史路比最後都冇時間去,但覺得今次食同住都用多咗錢。
      日圓低水去旅行就好,但係阿女換番港紙就唔見左一截😂

      刪除
  2. 優惠那個我知道,之前有KOL BOOK酒店時開POST講有大優惠,但其實果個係日本政府補貼鼓勵日本人去旅行振興旅遊,於是我好心同佢講你搞錯左,果個外國人用唔到,然後佢Delete左post (LOL)
    我地留鬧市時間比較少,12月得兩晚在東京一晚橫濱,東京仲要只去disneyland,另一日去川崎,可以無入過都心,未感受到有無變差,但近郊地區依然很好,不過熱門溫泉地區D溫泉酒店就愈來愈高價倒是真的

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個經理同我講既然你個女喺日本住叫佢黎簽個名喇,嗰晚我都約咗食飯,不過雖然話係阿女啫,但係要咁麻煩我又唔想,就當自己睇漏眼囉😅

      刪除
  3. 你女在日本都算近,都容易探佢,坐十個八個鐘飛機果D就真係頭痕。
    不過得一個女,就算只係分別住港島新界都一樣心掛掛

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!日本香港都係一樣,番咗黎咪又係日日出咗去,去到夜夜都未返屋企都係掛心😔

      刪除
  4. 大小姐你近况好嗎? 搞了成大半年至明白点解留唔到言...因為係瀏覽器封鎖第三方 cookie. 睇相你都好強, 咁多箱嘢一個人搞惦, 愛女回家你地應該好開心因為可放下牽掛:)

    回覆刪除
    回覆
    1. t 先生你好,都好耐冇見你嘞,我都冇穿冇爛,多謝晒!
      我都係咁喺新既 iPad 冇辦法留言,要用部舊既或者電腦至出到自己既 icon 。
      嗰十幾箱都係同阿女一齊 pack,一個人根本無法搞掂!
      返咗黎話晒打個電話都方便啲,不過又要煩其他嘢吖!

      刪除
    2. 如果你想用 ipad 或 mac上 blog, 都係download google chrome用好啲.近幾年所相識 blog友都好少 update或不知所踪,這幾個月也失去了三位朋友已前幫襯開果間相機舖也結業。人生就似浮萍聚散有時

      刪除
    3. 我個iPad 都係用Google chrome,但係留言都唔係隻狗樣係個隠形人。
      而家啲社交媒體越來越多,好多人都轉玩其他,直接又快,打 blog 就剩番老餅去玩😅

      刪除