2013年10月2日 星期三

俾 YB 玩 E 一鑊都唔可以話唔"金"

原本這兩個月是完了contract 準備去旅行的事宜, 他他條條, 誰知給 YB 完全打亂了陣腳.

點都要呻一呻 ::_1098 , 以我呢d 平日工作只係用電腦做吓 report, 閒時用電腦上網搵吓旅遊資料, 八吓有咩新聞, 電腦就係識咁多, 今次俾 YB 玩 E 一鑊你都唔可以話唔"金" ::_363 .

平時電腦有問題就只係打電話搵 IT, 佢地就完全幫你搞掂, 用把口就得.

由開始完全唔知點做到而家有d concept, 中間參考了很多 blog 友的文章, 由今日開始 "輕鬆搬家", 講就天下無敵, 做就真係有心無力, 我寫 blog 只不過兩年半有多, 文章只有290篇, 相片也是四千一百多張, 還有是我可以全日在家裡做, 已經有"想死"既感覺, 真的想像不到又要返工, 放工回家仲要搞搬 blog 的感覺.

57 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 你呢? 而家搞相搞到想死 :(

      刪除
    2. 我諗住搬去隨意窩算喇, 睇見啲step都驚啊!! 不過我喺你度又睇唔到自己update左嗰篇blog喇!! 都唔知點解.............

      刪除
    3. 你試吓發表時日子唔好"自動", 因為我嗰篇"搬家" update 左後用"自動" 就唔識update 上前面.

      刪除
    4. 自動同唔自動都試過喇, 都係唔得!!

      刪除
    5. 我睇到噃 . . ~ 2013年4月 神話的搖籃 ~ 日本山陰山陽復活之旅‧第九天(上) 京都櫻花散策 哲學之道及南禪寺

      刪除
    6. 係"2013年4月 神話的搖籃 ~ 日本山陰山陽復活之旅(最終回) 京都‧櫻花雨 "

      刪除
    7. 我睇到最終回喎,之前我都好似蜻蜓咁,自動唔自動都試過,但唔得,而家我都冇留意喺人地度會唔會 update 喇

      刪除
    8. 其實我覺得係咪 blogspot 嘅反應慢好多呢?因為啲回應都係好耐先 show 到喺側邊的回應欄度的
      Ricky 就話會唔會係人地入咗 blog 睇先 show 到啲更新,例如 Nerrisa 中午先上 blog 睇嘢,側邊啲項目就會中午先更新及 show 到出嚟俾人睇?? …… 其實你地明唔明我想講咩?:P

      刪除
    9. 我睇到最終回喎,之前我都好似蜻蜓咁,自動唔自動都試過,但唔得,而家我都冇留意喺人地度會唔會 update 喇

      刪除
    10. 蜻蜓,或者用最原始既手法,你出幾個test post,個個setting唔同記低佢,睇o下邊個得,以後就用嗰個setting.

      刪除
    11. 我已經試到"思覺失調"+"燥狂症" 喇!!! ~X(

      刪除
    12. 但係上一篇都得, 慢慢試啦.

      刪除
  2. 回覆
    1. 我download 唔到photoCap ?

      刪除
    2. http://www.softking.com.tw/soft/download.asp?fid3=18162 - 唔 系click 大嗰個, click 左手 [ 檔案下載 ]

      刪除
    3. 唔 系click 大嗰個 [download] , click 左手 [ 檔案下載 ] (藍色字) . . .

      刪除
    4. 搵唔到"左手 [ 檔案下載 ] (藍色字)" 淨係見到右手"下載", 入到去寫住"Google 提供的廣告"

      刪除
    5. 喺左手 , 最底 [ ←通知本站該軟體無法下載 ] 上面嗰個 [ 檔案下載 ] (藍色字) . . .

      刪除
    6. 請按 http://www.softking.com.tw/soft/download.asp?fid3=18162 , 入去 喺左手 , 最底 [ ←通知本站該軟體無法下載 ] 上面嗰個 [ 檔案下載 ] (藍色字) . . .

      刪除
    7. btw, 你需要我幫忙嘅 - 唔該, 去我個blog 留言. . .

      刪除
    8. 唔好意思 :-S, 唔該晒, 下次識做:-bd

      刪除
    9. 唔客氣. 我只系唔想睇埋其他人比你嘅留言, 所以, 唔做追蹤啫.

      刪除
    10. btw, 你下幹到 photoCap 未??

      刪除
    11. 未呀, 我入到去拉到最底都見唔到你講嗰d 字眼?

      刪除
    12. downloaded. Thank you very much. :x

      刪除
    13. so . . . u got it finally . . . .

      刪除
    14. Yes, start to maintenace the photos tomorrow. But this is a big project.

      刪除
    15. "真的想像不到又要返工, 放工回家仲要搞搬 blog 的感覺", 所以我咪放棄搬舊blog嚟呢度囉!!!

      刪除
    16. 蜻蜓,你個BLOG啲相咁靚,唔搬過來好浪費。:)

      刪除
    17. 蜻蜓, 你一定要搬呀, 唔係第時搵料去邊搵 :(

      刪除
    18. 舊blog咪搬去隨意窩囉, 雖然我都想搬嚟呢度, 但係見到啲步驟都唔想睇喇, 太懶!!

      刪除
    19. 隨意窩即係邊度 :-/ ?

      刪除
    20. 隨意窩=xuite, 台灣中華電信之下。

      刪除
    21. 蜻蜓, 你試吓用コーさん話嗰個"人手Copy-and-Paste 搬家"吖.

      刪除
  3. 唉 ~ 所以到依家我都仲未搬家 , 就係咁解 . =_= !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!仲希望工程過上次執番啲相:(

      刪除
  4. 回覆
    1. 咦, 咁得閒睇人地 d blog, 我就越整越驚, 有老鼠拉龜既感覺.

      刪除
    2. 慢慢黎啦 , 不過你出門在即 , 又真係幾煩既 . >_< !!

      刪除
  5. 最近留言 出 "F" 系正常嘅. D POST 唔想比人睇住就存草稿, 執過覺得 OK 先發佈就可以 !! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛喺你度留左言, d 相出唔到.

      刪除
    2. 我備份咗之後有 32 個檔,但唔知點解人地得兩個 files,一個文字 file,一個 image file,所以唔知點算 :(( 又 hold 咗喺度唔想理了

      刪除
    3. CK鼠,你有過萬幅相,32個ZIP檔,唔出奇。

      下載回家先再算。

      刪除
    4. CK 我23個啦. . . . 你睇吓我點教再喊. . . .

      刪除
  6. CK鼠,我就俾舊雲搞到我一舊雲:(

    回覆刪除
    回覆
    1. Nerissa : 你應該 無將D 相全部上載到GOOGLE DRIVE, 條LINK OK 嘅, 我睇到即系設定正常, 但只有300張相唔 到- 你一定做漏嘢 . . . . 去我9月29日嗰編- 睇清楚- 由網上下載, 到解壓, 到IMAGES 上載- 唔該- 跟住做 >:)

      刪除
  7. 大小姐,你睇唔睇得明我篇「搬屋後記8,3.上載相片到Picasa」果部份?即用picasa軟件,每個zip images upload/resize一個picasa相薄?

    如果明,你自己upload相去picasa,搞掂我幫你做第四步:轉MT相link.

    回覆刪除
  8. 試試去克強blog http://manlytsui.blogspot.hk
    看看,一步步寫得好淸楚,要慢慢來。

    回覆刪除
    回覆
    1. Uncle:我都睇咗克強既流程,真系好有心!讚:-bd 大小姐最好都去睇吓>:) 關於克強既相片大小轉換,我未試,唔知可以做到咩效果。 :D

      刪除
    2. 克強兄果度敎picasa縮相,好呀。大小姐你最好用picasa縮相,upload埋,咁就可以直上「高年班」。 ::_2157

      刪除
    3. 同埋你地成日話幾萬幅相,我有D擔心將全部相放“一個”google drive folder,幾危險。如果識用picasa,最好用佢分相薄存放。

      刪除
    4. Uncle 唔該晒你 同埋各位幫忙 :D

      刪除
    5. コーさん, 上「高年班」等我返黎至慢慢參詳, 而家已經好似死咗一半 ;)

      刪除