2019年1月16日 星期三

2019 熱海伊豆行 ~ 回來了 x 撮影

在謠傳香港航空倒閉消息滿天飛的風風雨雨中順利完成今次的熱海伊豆行, 不用坐洗頭艇或政府安排難民包機回來了, 實在如果香港航空倒閉對我們真是一種損失, 因為無論服務態度, 坐位舒適度和飛機餐因航都會比下去, 更遑論準時方面.

今次全程天氣好得無話可說, 除了氣溫比較低外不過幸好沒有落雪, 還有今次去的是神奈川和靜岡縣關係, 富士山總是圍著團團轉, 很多地方都見到他的蹤影, 甚至第一天下機坐巴士到橫浜在沿途都見到.

今次安排的行程都已經不多, 但是日短夜長四時許便天黑, 而且很多地方四時已經關門, 所有也有地方沒有去, 這樣可以下次在合適的季節再去吧 !

伊豆三島.




大室山.



上次錯過馬騮浸溫泉, 今次去看水豚浸溫泉.



世界遺產韮山反射爐.


熱海梅園小貓三兩棵的梅花祭.



火紅的 X-Trail



2019 熱海伊豆行 ~ 出發咯





32 則留言:

  1. Welcome Back。

    [無論服務態度, 坐位舒適度和飛機餐因航都會比下去, 更遑論準時方面.]
    我諗要比較的話因航也不入流用來作比較。

    [火紅的 X-Trail]
    去年6月台灣行我第一次開X-Trail,唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師公都返咗,好玩嗎?
      今次來回兩程全部都早十五分鐘添,真不明白好多航空公司都做到準時但因航係要 delay。
      架 X-Trail 雖然 2000cc 但係好慳油,行咗 352 只係入番 3512円油咋。

      刪除
    2. 係呢D車至坐得舒服, 已後都要租中型 SUV :)

      刪除
    3. 租過一次已經番唔到轉頭 😅

      刪除
    4. 我自從在紐西蘭第一次租SUV之後,就次次都係租SUV喇。正如t先生講,坐得舒服,尤其是我通常都會揸好長車程添。

      刪除
    5. 係呀, 尤其我地三個人三個喼空間大啲擺嘢都寬敞啲.

      刪除
    6. 嘻嘻大小姐 SUV 正就買架玩下啦, 林寶Urus 同波子新 Macan剛剛到港, 有大有細, 一定啱你

      刪除
    7. 哈哈, 就賣咗個車位買架車喇 :)

      刪除
  2. erissa2019年1月16日 下午11:03

    師公都返咗,好玩嗎?
    我1月12日晚返左香港喇。好好玩呀!無落雪但最冷嗰日有零下16度。大部份時間都零下幾度。
    最難忘係玩冰洞釣魚,未出發前無期望架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師公咁多日都冇落雪? 咪冇雪駕 ?
      我去嗰幾日夜晚都差不多零度, 朝早見架車都有一層霜.

      刪除
    2. 零雪駕,攞唔到雪駕既經驗呀!
      有啲地方地面就有結冰,不過就唔係碼頭面,好好彩。

      刪除
    3. 架車有冇裝雪胎? 日本雖然唔係全部地區落雪, 但保險計佢地都係俾咗雪胎.

      刪除
    4. 我租既係4驅SUV,租車公司話在雪地開車無問題,而且架車入面仲附設一套雪鍊添。問過韓國人,佢地話開車都未安裝過雪鍊。
      事前我問過租車公司,佢回覆車胎是四季胎。

      刪除
    5. 四季胎,第一次聽,我地架車啲胎大大隻字寫住 winter tire。

      刪除
    6. 我都係第一次聽咋,今次就無留意佢啲係乜野輪胎,只睇到條車胎好鬼新淨。

      刪除
    7. 可能因應天氣變化唔駛 keep 咁多胎, 因為要擺四條胎空間都係一個問題.

      刪除
    8. 我諗 all weather tire 等同winter tire, 因為目測胎紋差不多様但呢種 tire 一定快蝕, 加拿大朋友都係有一套 summer tire 同一套 winter tire , 唔用就放去地牢

      刪除
    9. 加拿大就有地牢擺一套呔, 如果喺香港就用"龍床"盤黎放四條呔都緊緊夠位XDDD

      刪除
  3. 今次來回兩程全部都早十五分鐘添,真不明白好多航空公司都做到準時但因航係要 delay。

    我去兩次九州,兩次返香港嗰程都係起飛都係好鬼遲,香港航空遲我地一個鐘起飛都飛走左,我地至因航都未到。激死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因航無論人力物力都好有優勢但係唔知點解會越做越差.

      刪除
    2. 我估同齊唔齊心都有啲關係啩。

      刪除
    3. 呢啲可能就係公司有冇 respect 啲員工有關, 如果員工覺得點做得好都冇回報咪唔同你搏囉.

      刪除
  4. 架 X-Trail 雖然 2000cc 但係好慳油,行咗 352 只係入番 3512円油咋。
    係呀!嗰次我在台灣都係覺得呢款車好慳油呀!你地租左幾多日車呢?行得咁少里程嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地只係租咗三日車, 除咗來回橫浜至伊豆要揸兩三個鐘之外, 喺伊豆入面一程都唔超過半粒鐘.

      刪除
  5. 我覺得香港航空好一般,4月時去台灣,Delay4個小時,老公話唔再坐,不過都唔想佢執,冇競爭就另一間獨大唔會有平機票!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!四粒鐘來回一次台灣都得!好好彩我坐兩次港航上次去首爾同今次都好準時。
      如果港航執笠就回復之前咁樣要捱貴飛 😭

      刪除
  6. 水豚個樣好梳乎...

    梅園無乜花睇係咪唔收入場費?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲水豚個樣懵懵哋好得意。
      冇花睇佢地都收三百円一個人,加埋停車場六百円唔見咗一張紅底 😂

      刪除
  7. 我記得有年坐完ANA隔左幾個月再坐HX,HX個飛機餐其實同ANA好接近架! 所以我老公就算出差都鐘意坐HX。果然有呀爺頂住死唔去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公第一次坐港航就讚不絕口, 佢話坐位寬闊坐得舒服唔頂腳, 頭上行李櫃夠大擺放便利.

      刪除