2014年8月2日 星期六

17.8 台場 東雲Autobacs ~ 汽車裝飾用品超級市場

二O一四年六月二十五日 (雨)

原本計劃今天會坐荒川線, 但天氣預報仍然有雨, 担心東京好像昨天一樣, 如果乘坐路面電車的話, 下雨會非常狼狽, 於是決定抽起留待下次好天時再去, 所以今天第一站到台場的東雲 Autobacs.

Autobacs, 自從2001年開始每次到東京都會去一次, 但是每次都是老公自己一個人去, 一去就是兩三粒鐘, 在未有手提電話之前, 通常都會約定時間地點等, 現在方便很多隨時也可以聯絡, 自己便會在台場或者東京站逛, 但是今次台場已經逛無可逛, 東京站太遠又不想長途跋涉, 於是便隨著參觀一下, 影吓相做做魔鬼吸引有興趣的朋友 >:)

りんかい線東雲站


東京テレポート站就是台場 Palette Town

B 出口



遠處已經看見 Autobacs



二手車買賣, 但歐洲車為多

維修與檢驗車輛




Autobacs




地毯

軑盤

椅套





鯊魚天線

頭枕


智能電話配件


香精

Smart Key case

避震彈弓

水撥


軨呔




Baby seat





Bar


死氣喉和死氣鼓


For 掃把佬

HKS
柿東改

For 86, 如果改晒應該好靚仔
For Audi 的產品, 又做 >:)



鬼面罩



17.7 佐野 Premium Outlet


17.9 台場 ~ 五彩城 與 池袋 ~ 安利美特


29 則留言:

  1. vellfire 頭中尾都有配件賣喎, 前日喺樂天訂左個 ractis cusco 迫力頂 約6000円, 好鬼細舊不過郵費收成 4000円, 咁就同香港代理差唔多價, 見你果張 bar相就知有得買, 感覺有D唔抵.
    大小姐点解唔喺呢度買熊仔? 應該會平D, 香港波子都有賽車熊仔賣有大有細, 好似你果款舊零水有交易.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係喺橫浜買完第二日至喺 Autobacs 見到,不過都係買咗 972円咋。

      刪除
    2. みなとみらい間autobacs有無咁大?

      刪除
    3. 唔知喎,我冇去過みなとみらい間 autobacs ,不過台場嗰間叫做 Super autobacs,應該會大間啲。

      刪除
    4. 睇地図都唔細,我去完的話會報下。
      http://www.sa-minatomirai.com/

      刪除
    5. t 先生可以去福岡嗰間,嗰間都幾大o下。

      刪除
    6. 嘻嘻, 加左strut brace, lower arm bar, power brace, 訂埋 BCS 換左 K&N風格, 都無乜野再要買, 架ractis 當腳車用
      前日訂波子想加 PASM+, PTV+, sales 哥哥話香港揸就無乜用途, 不過我地都加左Sport Chrono Package

      刪除
    7. 你講嗰啲太深,唔係好明 :P

      刪除
    8. 買波子就加 options 唔駛攞去外邊加裝, 不過就算加左 options 並不表示喺香港揸出超強體驗 :D http://www.porsche.com/pap/_hong-kong_/modelstart/

      刪除
    9. 大小姐唔記得咩,t先生舊blog出過篇formula 1/3 車房相。

      刪除
    10. 972円 audi 熊仔抵買喎

      刪除
    11. "好鬼細舊不過郵費收成 4000円"

      海外郵費用重量計,4000円都差不多3kg。

      刪除
    12. 咁就唔知佢寄乜野黎 @@

      刪除
    13. 波子摸都未摸過呀 ::cc9106

      刪除
    14. 波子我買過⋯⋯車頭燈。=))
      十幾年前,公司要同北京某單位合作,對家個富二代,話入咗架boxster,要換xeon燈,叫我係香港揾?!當時無得推。跟住就經常call我買apple產品,十幾年前喎,真識貨!

      刪除
    15. 嗰啲富二代唔係識貨, 係佢地啲錢"冤枉來瘟疫去"

      刪除
  2. Koosan, build your porsche都幾得意架, 不過車價同配件加番 100%稅至係大慨價錢

    回覆刪除
    回覆
    1. turbo要貴五成。@@

      刪除
    2. macan turbo標準價係 macan 2.0一倍. turbo字眼依家都幾含糊, 其實三架都有 turbo, 嘻嘻, 記得小姐今年租車篇咪講租棍波, 我話依家興軚波仲介紹架 GT3 比佢, 話波子個 PDK 好多人話正, ....卒之有機會玩下 ^^

      刪除
  3. 去咁多次日本我一次都未行過汽車用品超級市場, 有機會見到一定要入去睇下先, 我最想見到既還是KT軨::mm1581

    回覆刪除
    回覆
    1. 去吖, 冇KT軨都有其他KT用品架 ::_348

      刪除
  4. 請問台場呢間而家仲有嗎? THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有, 不過要留意幾時休息日.
      http://www.autobacs.com/store/top?&session=777756738&guid=777756738&store=113084&e_map=true&_ga=1.199061167.1628224173.1430742067

      刪除
  5. 請問台場呢間而家仲有嗎? THX

    回覆刪除
  6. 請問有試過現場買汽車零件嗎?
    多對應車種的存貨嗎?
    因為我9月會去東京
    想為自己部三菱買KYB避震
    但我上佢官網網購得好少車對應沒有對應三菱車種
    在想是否在其他網購送酒店比較穩陣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好!
      在這間未試過買汽車零件, 好多年前就試過喺 Honda 幫人買 Civic 定風翼同雨擋.
      熱門車種既存貨係有既, 比如三菱有 Ralliart,
      至於你講KYB避震就唔清楚有冇, 不過買避震機加上彈弓會好重, 運費都唔少, 至於網購就俾唔到意見, 始終見實物才買會保險啲.

      刪除
  7. 我想問我由新宿去super autobas tokyo bay和去台場aqua city是同—條路嗎?我打算一次過去晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好, 由新宿坐埼京線會接住りんかい線唔駛落車, 不過要留意總站係新木場.
      super autobas tokyo bay 喺東雲落, 台場aqua city 喺前兩個站東京テレポート落.

      刪除