2014年1月15日 星期三

16.8 2013 佐賀國際氣球節 ~ 下午


二O一三年十一月一日 ~ 第五天 (晴) 續

上午的節目完結後, 沒有選擇離開出外進食, 而是在會場到處逛逛, 因為裡面有各式各樣的小食, 甚至吉野家也有.



下午三時左右, 新一輪的比賽開始, 氣球的數目好像沒有上午多, 但幸運的是看到香港隊的氣球.

香港隊就在英國隊旁邊

港隊的氣球是熟悉的國泰航空




英國隊是下午第一個升空的氣球


香港隊的國泰航空氣球




氣球越來越高遠離視線
其實在會場裡升空的氣球並不多, 但有很多氣球不知從那裡來接近會場低飛跟著離開.

其他氣球

















跟著氣球是降落在會場附近





天色開始變暗, 當日的節目已經完結

日落西山

是晚在車站附近隨意找間拉麵便算, 店名很特別叫 ららららーめん


看到氣球節算是完成了一個心願, 而且天氣也非常好, 美中不足是早上太遲入場, 錯過了大堆氣球一起升空的壯觀場面, 如果有機會會再來一次感受那熱鬧的場面.

16.7 2013 佐賀國際氣球節 ~ 上午





9 則留言:

  1. 隨便找間拉麵店也看似不錯,看得見塊肉似是燒過的

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀碗麵都唔錯架, 食完至知原來香港旅遊書有介紹, 不過唔係話好食而係佢開24小時.

      刪除
  2. 你地望住一天氣球,好快就天黑。

    呢間ららららーめん幾特別。不過大阪果間仲特別,叫らーめんコーさん,有機會去試吓先。::kk3115

    回覆刪除
    回覆
    1. 你開㗎?係咪撻你個名有折架?

      刪除
    2. 坐咗一日石級冇得挨,又成日"岳"高頭,走時連腰都伸唔直。

      刪除
    3. ⋯⋯原來真係中國人開。

      社長の黄 徳賢(こう とくげん)です。この名前でピーンときたあなたはスルドイ!そう、「コーさん」という屋号は私の名字に由来するんです。
      今となっては「もう少しカッコ良い名前にしておけば良かった・・・」なんて思うこともありますが、「コーさん」って他にはない、なかなかオモシロイ屋号でしょ?


      昭和47年,我都未出世。

      刪除
    4. 既然係コーさん開, 咁我有機會會去"拆你招牌", 哈哈 >:)
      香港隊個熱氣球弱左啲喎!! 唔夠搶眼!!

      刪除
    5. 咁就要叫國泰改 Logo 喇, 或者搵過個贊助, 例如香港航空 ::_1553

      刪除