2018年9月13日 星期四

25.18 東京遊蕩 ~ 銀座、皇居、東京駅

二O一八年四月三日 (晴)

這天是分道揚鑣, 女兒早上約了見工, 老公當然是去台場 Autobacs, 我其實沒有特別的地方想去, 所以便去銀座的一間賣草間彌生和奈良美智精品的百貨公司, 希望能找到一直想買的小小弘前犬.

早上在上野站早餐後便各行各路, 相約傍晚在東京站京葉線月台集合一起去迪士尼.

今年上野站的櫻花裝飾好像比舊年的靚.





久違了的銀座, 除了在新橋站轉車外, 已經差不多十多年沒有來過.




離開 Tokyu Plaza 沿路行經東京站前往皇居.




道路兩旁是盛開的櫻花樹, 還是很少見到的粉紅色.











在摩登的石屎森林裡, 古典的皇居在其中.







皇居也是很久沒有來, 之前通常是會到二重橋前, 不過這裡距離二重橋頗遠, 又想到千鳥之淵看櫻花但又好像都遠.

這裡是櫻田二重櫓.



鴨鴨悠然自得地在桔梗濠游走.






回東京站經過也有種植櫻花的小公園, 覺得今年好像不用到甚麼賞櫻名所都意外地看到很多次櫻花.










東京駅.










25.17 吉祥寺 ~ 花見 @ 井之頭恩賜公園


25.19 東京 ~ 夜間迪士尼樂園




6 則留言:

  1. 嘻嘻, 大小姐果隻唔係鴨係天鵝泥架 :)
    最驚奇係阪急個音樂鐘仲喺度, 三十年前我都影過當年出名景點, 反而 nikon house 印象當年好似是在 San-ai Dream Center

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都猶疑咗好耐係鴨定鵝 :P 但係見唔到隻髻所以決定係鴨 :D
      個鐘我唔知係乜出處完全覺得得意原來有名堂.
      嗰度係 nikon house ? 我仲以為係廣告牌 :P

      刪除
    2. 皇居我都未去過呀!櫻花都好耐無睇嘞!😔😔😔

      刪除
    3. 輝哥未去過皇居?我以爲好多人都去過添。

      刪除
  2. 大小姐, 你好彩影到遺照, 東京 Go-Kart, 好似要摺得

    https://www.nintendo.co.jp/corporate/release/2018/180927.html

    回覆刪除