2018年9月4日 星期二

25.17 吉祥寺 ~ 花見 @ 井之頭恩賜公園


二O一八年四月二日 (晴)

因為常買窗簾的店舖搬遷關係, 已經有一段時間沒有去過吉祥寺, 之前知悉原來在重建完成的吉祥寺站上蓋重開, 所以今日會去買窗簾, 順帶到井之頭恩賜公園看看還有沒有櫻花.

在公園入口已經有棵櫻花樹.






甫入公園不用抬頭看已經見到藍色的地蓆處處, 相信櫻花的情況不會太差.



跟著來到小小的櫻花隧道.




湖畔開滿櫻花, 這天雖然是星期一但是在湖上泛舟的遊人很多, 非常熱鬧.


原來 2013年曾經在差不多同一的地方取景.

2013年11月



























沒有櫻花的另一端相對平靜很多.




在公園遇到帶著兩隻小狗來自香港的 Joanna, 真的羨慕樂樂悠悠, 不知那天茶々可以一樣地在日本的公園內奔跑.

相片來自 Joanna Chow Face Book

又是沒有做功課, 以為可以一併去三鷹之森, 原來沒有即場門劵出售, 要預先在 Lawson 購買, 於是到附近的 Lawson 看, 就是即月的門劵已經售罄, 可能下次要去時要預早買定.


只有望門興歎.







跟著到吉祥寺買人氣牛肉波波, 只是排隊已經用了四十分鐘.


晚上回上野晚飯.











25.16 千葉 ~ 櫻花、火車 @ いすみ 鐵路


25.18 東京遊蕩 ~ 銀座、皇居、東京駅



20 則留言:

  1. 真係無諗過在日本買窗簾,係咪唔洗開冷氣位一幅過? 即日可取?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次已經係第四次買窗簾, 嗰度有訂製同埋現成, 一套兩幅冇冷氣位, 因為啱啱fit 到個窗可以買到現成唔駛等, 我諗訂製會比較複雜, 不過買窗簾返香港都幾重.

      刪除
  2. 三鷹之森我2005年去已經要預早買定飛,嗰時我記得响香港日航天地買
    估唔到牛肉波波10幾年後都仲保持到人氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 以為三鷹之森開咗咁耐唔會多人去, 點知仲有咁多人, 我以為好似迪迪尼除咗預售都有即場票.
      牛肉波波我地食過好多次見咁多人原本都唔會排, 但係原來個女黎日本咁耐都冇食過所以佢好想食.

      刪除
    2. 想當年都係去日航天地買, 價錢差不多而且係現票.
      炸牛肉波其實在 Ginza 買到, 完全唔駛排架.......

      刪除
    3. 唉,我真係唔知道原來冇即場票,以為去開咁啱有時間去埋,知道唔行過去因為都行得幾遠。
      J少,唔該喺銀座邊度?唔駛排隊好好多。

      刪除
    4. 講明先,只係外賣,無餐廳
      https://www.shop-satou.com/shop/ginza/index.html

      刪除
    5. 3J, 哈哈,我廿年前去直頭一定要預訂,香港只有日航天地有得賣。

      最近想再去,就算一早預訂都無可能買到。

      井之頭加龍貓加牛肉波波基本上我仲未實現到!

      刪除
    6. 成日覺得預訂好唔方便,如果落雨就更麻煩,我諗又要攤吓先 😓
      井之頭加牛肉波波要實現都唔係太難啩 :P

      刪除
  3. 牛肉波波好吃嗎?點解去日本買窗簾?有無相影比我們睇呀^_^櫻花好靚靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到返到東京仲有櫻花仲要好好狀態.
      牛肉波波我覺得幾好食, 去開吉祥寺不妨試試.
      喺日本買窗簾已經好耐, 最初係朋友介紹, 用過又覺得唔錯同埋唔貴折咗都係7千1百幾円, 相片http://huinerissa.blogspot.com/2018/04/2018_13.html

      刪除
  4. 井之頭恩賜公園就想到前程錦繡😃

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係前程錦繡? t 先生好似對這套劇印象好深, 我都好鍾意呢套劇不過而家淨係記得中村雅俊首歌.

      刪除
    2. 嘻嘻, 人老就想起舊日子, 想搵番四十年前景物外國就容易, 喺香港就難. 不單止得我獨舊舊, 一些日本人同香港人都會專程搵番常年拍攝場地懷舊一下 :)

      http://hermandehk.blogspot.com/2018/07/201806-Tokyo.html

      https://yaplog.jp/bscasablanca/archive/1789

      刪除
    3. 唉, 香港只係識向錢看, 所有講既保育都係地產項目.
      原來井之頭恩賜公園裡面有咁多前程錦繡場景, 不過真係冇印象:P

      刪除
  5. 牛肉波波我都好想食, 下次去jokelib講去銀座試吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗住下次如果想食都會近近哋去銀座,最主要係唔駛排隊。

      刪除
    2. 講明先, 賣晒唔關我事 XD

      刪除