2019年2月26日 星期二

26.1 橫浜到著

二O一九年一月八日 (晴)

已經有一段日子沒有選擇坐凌晨機飛東京, 今次因為要遷就一些時間所以坐凌晨機比較方便.

晚飯前將茶々送往寄養處, 今次可能是最後一次了, 現在收費是舊年講好, 每日二百紅日加五十, 不過 2019年起已經加價至四百多紅日更加是五百, 如果像我們那樣可能去十多二十天, 那麼便差不多成萬的話就有些吃不消. 現在姑姑答應可以幫手算是有後援.

今次坐香港航空在一遍倒閉潮聲中起行, 那天早上網上 check in 奇怪可選擇座位不多, 不過總算放下心頭大石, 但到晚上在香港站寄行李時見那職員好像很清閒, 一問下原來是聯謍線爆滿.

晚上機場禁區裡很清靜, 已經開始有農曆新年裝飾.










今晚選擇住在橫浜因為揸車到靜岡縣比較近, 加上可以避開前往東京廿三區的擠塞, 經過幾次經驗後真是有些怕.

從成田到橫浜坐機場巴士也都是個多小時, 而且幸運地進入橫浜竟然見到遙遠的富士山, 相信今次天氣好的話見到富士山機會很多.

第一晚住在櫻木町, 但是三天後回來因為星期五關係價錢完全不同, 所以住在下一個關內站附近.





今次在 MARK IS 發現有一間很大的 Pet Paradise, 加上橫浜 Land Mark 有大的 Snoopy Town, 相信以後都會選擇一天住在橫浜.


橫浜美術館.








Washington Hotel Yokohama (横浜桜木町ワシントンホテル)






原本加床與梳化位置對調可能酒店為了遷就電視位, 不過覺得不太方便於是合力乾坤大挪移搬成這樣.





晚上女兒想吃壽司, 雖是迴轉但是架上款式寥寥可數更多時間是師傅即叫即做.




女兒當日正日生日買不到一個生日蛋糕就以切餅代替.



26.2 伊豆シャボテン動物公園 ~ 期間限定 "水豚浸溫泉"



14 則留言:

  1. 寄養處係咪寵物酒店?
    聽聞好多狗都唔鍾意住酒店,我認識嘅人部份會放响親戚度,有D無人湊就直情唔去旅行
    總之養寵物仲縛身過養小朋友,因為唔會長大識得照顧自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 寄養嗰度係一間幫襯開既寵物舖佢地喺住家度湊,寵物酒店我地都唔放心,以前個女喺香港我地去旅行冇問題,佢去咗日本就有啲麻煩,好在而家老公個妹肯幫我地睇住,我都知道幫人湊狗個責任都唔細難得佢應承。

      刪除
    2. 有熟人湊當然係最好
      識得有朋友因為要經常唔响香港,特登請個外傭返嚟湊狗,所以宜家D寵物真幸福

      刪除
    3. 係呀,我識有朋友索性帶埋兩隻狗去旅行,佢都係去日本因為日本好多地方都歡迎狗,連狗都有溫泉酒店一泊兩食😅

      刪除
  2. 東京廿三區的擠塞有無邊一篇BLOG可以參考下? 我4月去東京市區時會住遊客住宿冷門區,中央區的邊緣位置(水天宮果頭),等自己有心理準備XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我冇寫點塞車,只不過係呻幾句咋。
      塞車通常係由其他道路塞入東京廿三區,好似東名高速就喺過咗御殿場冇耐開始塞,另一次千葉返去喺千葉縣已經開始塞。
      反而入咗東京唔會太塞,不過道路網錯縱複雜入線就要打醒十二分精神就唔會行錯路。

      刪除
    2. 上次我用GPS認唔到六本木酒店嘅電話,咁就入地址以為都ok。點知佢指我响高速天橋話到咗😂。後尾要靠google抄小路,嚇鬼死。

      刪除
    3. GPS分唔到橋上同橋下, 所以入親大 Town 好似名古屋, 大阪都要好小心, 東京尤其是, 我通常唔會淨睇帶路而係睇埋路牌穩陣啲, 我老公講一上首都高速後面既車係會推住你行, 稍為唔留神就會 miss 路口.

      刪除
    4. Map code 係指示個目的地,導航主要係 GPS,只不過係有時 GPS 會混淆咗唔知你喺橋上定橋下,呢啲揸得多就會有經驗,只係如果真係 miss 咗路囗千祈唔好諗退後,繼續向前佢會俾另一條路再行過。

      刪除
    5. 咁我老公香港渣車又未試過痴線到Miss路口後退XDD
      行錯路都係直去唔會鑑硬切線,所以第一次渣車去海羊公園本來45分鐘車程最後變左個半鐘…XD

      刪除
    6. 咁短條東廊都成日見人夾硬切線或者退後, 如果喺日本上咗高速公路 miss 路口會去到好遠, 我就試過白川鄉去五箇山miss 路口返唔到轉頭, 結果要放棄直去金澤.

      刪除
  3. 橫浜加靜岡又無諗過咁玩喎。下次試下先。新近嗰次係機場酒店加千葉遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為啱啱叔仔去伊豆都係由橫浜去輕鬆好多, 我都係踏住佢腳步去.

      刪除