2019年3月2日 星期六

2019 再接再厲 ~ 泡菜走多一回

自從上次首爾回來後, 一直都有種意猶未盡的感覺, 原來女兒也有這感覺, 所以蠢蠢欲動想去多一次.

但是上次去完之後女兒找到長工暫時放不了假, 跟著她轉工比較自由, 一月與我們去了伊豆然後回港過農曆年, 在家裡期間又再聊起, 於是在 My TV Super 重煲如風姐的 "流行首爾"之後決定她回東京後夾時間再去, 剛好她的兩個姑姐也想一起去, 於是上星期拍板泡菜成行.

我自己從來是不喜歡追櫻追楓之類, 實在怕了那堆人潮, 無奈今次姑仔剛好可以放假的那段日子是首爾櫻花滿開的一星期, 還要在星期日下午機回港, 所以惟有硬食貴的日子, 不過幸好都未是與復活節假期重疊, 但是機票就是坐 UO連行李, 因為早機去下午機返所以也要二千八百幾是我坐那麼多次最貴的, 女兒在日本買也好不了很多, 那些濟州航空, 和她上次坐的 Air Seoul 時間不靚的也要三萬二, 三円, 所以最後選擇坐大韓航空差不多四萬円.

酒店同樣緊張, 本來想同上次一樣住在弘大, 不過沒有合適的因為我們想一起住一間四人房, 結果在南大門近首爾站找到一間符合要求的, 就是去明洞不想行都是兩個地鐵站也算方便, 是一間四星酒店四晚不用六千, 同時景觀不錯鄰近是公園.

這次期待的不是看櫻花而是有多人可以吃多些想吃的, 因為上次兩個人吃不了那麼多而且今次比上次多了一天時間食 :D


22 則留言:

  1. 嚟緊我又會同班好姐妹再次去泡菜國,不過今次去釜山

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個姑仔都好耐冇去首爾, 等佢地熟悉番至諗去其他地方.

      刪除
    2. 因為首爾基本上大家都去過,所以先選擇較陌生嘅釜山

      刪除
    3. 可能下次都會衝出首爾 😉

      刪除
  2. facebook有K小姐懶人包有無睇過,介紹得唔錯架。而家逢星期六J2台都有播個名叫最新韓程,上集和今日嗰集就講釜山。呢個個韓國旅遊節目都值得推薦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我試下去myTV SUPER睇下有無得睇番先
      其實行程都plan好,因為得4日只會近近地行下食下嘢咁

      刪除
    2. 都有講好多釜山既食野架

      刪除
    3. 我都有喺 myTV SUPER 睇過 K小姐, 我要啲大路嘢唔係太啱睇架.

      刪除
    4. 1733,啱啱睇完,有D都啱用,多謝介紹

      刪除
  3. 我有老友在4月3日至6日飛釜山,坐CX,每位5300蚊。貴到癲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我3月中未有花睇仲係淡季,CX package機票連酒店都係3,4XX
      櫻花會4月去日本睇

      刪除
    2. [CX package機票連酒店都係3,4XX]
      包幾多晚酒店?

      刪除
    3. 我去嗰段時間因航淨機票都要三千七百幾.

      刪除
    4. 1733,4日3晚,12月時book嘅
      Nerissa,櫻花季節係會貴,正如日本咁,加上越遲book越貴

      刪除
    5. 我所以唔鍾意追乜追物,如果係我地自己去一定唔會揀呢種時間,或者早早買,買到就好買唔到就算。

      刪除
  4. cx 今年四月有新線飛小松機場,去北陸方便咗

    回覆刪除
    回覆
    1. t 先生飛番一轉睇吓如何?

      刪除
    2. 已訂九月尾出發,除左白川鄉外,附近有乜景點介紹

      刪除
    3. t先生直飛金沢?
      可以去飛驒高山,五箇山又得,仲有去能登半島落海灘揸車或者去睇梯田。

      刪除
    4. 坐cx直飛小松,想去白馬八方池,不過唔知有無咁好腳🦴力😭

      刪除
    5. 你得既,我有個朋友女仔人家一個人都去到白馬。

      刪除