2019年2月3日 星期日

你的個人 Google+ 帳戶將於 2019 年 4 月 2 日刪除

請問有冇朋友知道這是甚麼意思? 會唔會影響個 blog ?

由於你擁有消費者 (個人) Google+ 帳戶或負責管理 Google+ 專頁,因此我們傳送此電郵給你。

我們於 2018 年 12 月宣佈由於消費者版 Google+ 使用量低,而且讓產品保持成功並達到消費者期望並非易事,因此決定於 2019 年 4 月結束消費者版 Google+ 服務。感謝你對 Google+ 的支持。謹此說明接下來的步驟,包括如何下載相片和其他內容。

你的 Google+ 帳戶和你建立的所有 Google+ 專頁將於 4 月 2 日關閉,屆時我們會開始刪除消費者版 Google+ 帳戶的內容。「相簿封存」中的 Google+ 相片和影片以及 Google+ 專頁亦會刪除。你可以下載和儲存內容,但必須在 4 月前完成。請注意,已在「Google 相片」備份的相片和影片將不會刪除。


從消費者版 Google+ 帳戶、「Google+ 專頁」和「相簿封存」刪除內容的程序需時數月。在此期間,你或可繼續存取有關內容。舉例來說,使用者仍有機會在活動記錄看到 Google+ 帳戶的部分內容,而 G Suite 使用者在消費者版 Google+ 刪除之前,仍可繼續查看某些消費者版 Google+ 內容。

最快於 2 月 4 日起,你將無法再建立新的 Google+ 個人檔案、專頁、社群或活動。

你可參閱常見問題全集瞭解詳情,以及有關 Google+ 服務結束的最新資訊。

如果你是「Google+ 社群」擁有者或管理員,可以下載和儲存你「Google+ 社群」的資料。由 2019 年 3 月初起,使用者可下載額外的資料,包括公開社群中每則社群文章的作者、內文和相片。瞭解詳情

如果你使用「Google+ 登入」按鈕登入網站和應用程式,有關按鈕將於未來數星期起停止運作,而在部分情況下將由「Google 登入」按鈕取代。只要你看見「Google 登入」按鈕,便仍可繼續以「Google 帳戶」登入。瞭解詳情

如果你在自己或其他網站上使用 Google+ 留言功能,有關功能將於 2 月 4 日前從 Blogger 移除,並於 3 月 7 日前從其他網站移除。你在所有網站上的 Google+ 留言將於 2019 年 4 月 2 日開始刪除。瞭解詳情

如果你是 G Suite 客戶,G Suite 帳戶的 Google+ 將不受影響,可如常使用。詳情請聯絡 G Suite 管理員。另有全新外觀和功能即將推出。瞭解詳情

如果你是開發人員,並使用 Google+ API 或「Google+ 登入」功能,可按一下這裡瞭解是次變動對你有何影響。

Google+ 團隊全體成員感謝你令 Google+ 如此與別不同。我們亦感激一眾才華洋溢的藝術家、社群建立者和思想領袖對 Google+ 的全力支持。一直以來全賴大家的熱誠與投入,我們才能成就這段精彩歷史。

Google LLC 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA

這是必須發送的服務通知電郵,通知你「Google+ 專頁」、產品或帳戶的重大變更。

24 則留言:

  1. 我暫時未收過有關通知。
    但幾日前在手機收到幾秒訊息,好似話youtube不能再使用,閃一下咁就無左呢個訊息。今日在youtube上載短片都未能成功上載,唔知係乜野原因。

    回覆刪除
  2. 我都未收過有關通知﹗

    回覆刪除
  3. 我收咗,但只影響google+?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知我個係咪 google+ , 驚好似之前鴉烏咁乜都冇晒.

      刪除
  4. google+ 轉眼都有八九年歷史, 相信只影響 google+ 所謂嘅朋友圈, blog 應該不受影響啩, google drive 都好似改名叫 google one, 如果你想做容量增大做網上 backup, 就揀付費

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇影響到 blog 都安心啲,因為已經冇精力再搬一次 😢
      其實而家我已經俾緊年費$150嚟儲相。

      刪除
    2. 祝大小姐一家萬事如意, 龍馬精神!

      刪除
    3. 祝t先生新年快樂!身體健康,萬事如意!

      刪除
  5. 你儲嘅相係指blog裏面嘅相?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 因為 over 15GB 就要收錢, 我又唔想將啲相搬黎搬去, $150一年都可以接受.

      刪除
    2. 你所有相片都係原本size放上去?
      我會resize D相放上去,每張相都只有幾百K,咁就唔會爆,所以到宜家都只係用咗1.1GB(7%)

      刪除
    3. 係呀, 因為費事要整過晒啲相, 擺上去就當做另一 backup.

      刪除
    4. 嗰時聽咗有位師兄講,開多個google account, 上載哂旅行啲相,setting揀咗唔係full size,好似話咁樣唔計儲存量。上載時用無痕mode唔開其他網頁,咁就一直無收過任垃圾郵件。

      刪除
    5. 未搬 blog 黎我已經另外有一個 Google A/C,搬咗blog 就係將相擺嗰度,但係唔知點解有一日啲相變晒 "X",結果我就擺番啲相喺同 blog 同一個 A/C。

      刪除
  6. Nerissa,唔好意思借你依度問個問題

    關於Google+,今日我click入設計版面見到頭頂有以下資訊:

    宣布预定于 2019 年 3 月弃用 Google+ API 之后,我们将于 2019 年 2 月 4 日对 Blogger 的 Google+ 集成作出多项更改。

    Google+ 微件:将不再支持“布局”中的“+1 按钮”、“Google+ 关注者”和“Google+ 徽章”微件。所有这些微件实例都将从您的博客中移除。

    +1 按钮:博文下方和导航栏中的 +1/G+ 按纽及 Google+ 分享链接将被移除。

    请注意,如果您的自定义模板包含 Google+ 功能,您可能需要更新模板。请联络您的模板供应商寻求建议。

    Google+ 评论:不再支持 Google+ 评论,所有使用 Google+ 评论的博客都将还原为使用 Blogger 评论。很抱歉,通过 Google+ 评论发布的评论无法迁移至 Blogger,并且不会继续显示在您的博客中。

    其實對我哋現有嘅Blogger有無影响,有無達人可以解釋一下

    回覆刪除
  7. 對BLOG無影響,我諗應該都好少人認真用Google+,Google+我有開A/C,不過一直都無理
    Google+當初係用抗衡facebook,佢有d似facebook又有d似TWITTERz,咁囉,不過做極做唔起

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Hitomi, 我應該都有開 Google+ 又係擺喺度冇用到, 因為朋友都係用 FB.

      刪除
  8. 如果連Google Bolg都執埋,以後都唔寫遊記,亦都唔想搬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就想繼續寫blog就唔想搬blog。

      刪除
    2. 經過鴉烏之後我諗好多人都唔想搬 blog,如果 Google blog 真係摺埋我都唔會再寫咯,不過就真係唔捨得呢度啲朋友。

      刪除