2021年2月7日 星期日

騙徒手法, 層出不窮 !

 今年新年女兒回不來過年, 便寄一些她喜歡吃的食物, 用 EMS 最快捷又可以一路追蹤郵件情況, 雖然平郵掛號都可以, 但要在農曆新年前到, 同時因為裡面還有朱古力都是快遞好些.



怎知女兒昨日收到一個這樣的電郵, 在香港我已經知道這是假的, 因為已經在朋友圈傳遍了, 幸好每次寄東西給她都會告知她郵件編號, 不然便中招.


還有最近有天醒來開電話時信用卡公司的 Alerts 彈出多個歐元簽賬的短訊, 差不多有四五千歐元, 隨即告知信用卡公司停卡, 所以銀行的提示短訊是必要的.


12 則留言:

  1. 我兩個星期前都收到依種電郵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個電郵地址收咗好多封, 中英文都有.
      其實如果唔係成日寄嘢同收包裹既朋友好易中招, 因為唔知實際流程係點.

      刪除
  2. 我有冇眼花? 午餐肉? 日本可以入口咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好嘢 👍J少果然眼利,結果係寄時要拎番出黎,阿女話唔記得唔帶得入境喎!

      刪除
    2. 所有肉類都唔得呀, 乾都唔得.
      BTW, 除左 EMS, 下次可以 check SF 比較下. 不過要去到比佢睇晒先可以封口

      刪除
    3. 其實我都知道但係聽到佢話好想食白🐷就乜都唔記得晒 :P
      SF有寄去日本?平時都係去郵局寄,好耐之前寄過黑貓覺得好貴已經冇搵。

      刪除
    4. 包裹 2-4工作日
      2kg $212, 5kg $301

      刪除
    5. 唔該晒🙏
      上次寄船7點幾kg都要三百幾四百仲遨咗個幾月至到。

      刪除
  3. 一元復始, 春去春來又一年. 祝大小姐一家身體健康!
    果D所謂香港郵政大多數係xxxxxx.jp尾,G貓一早已打佢入垃圾郵件. 你個cap圖右角顯示紅色!符號應該表示個電郵有問题。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝 t先生身體健康!心想事成!上年🐭年整年混混噩噩就過去咗。
      明明最先通知欺詐電郵係阿女,點知佢見到呢個電郵又問番我地,好彩佢又唔會懵到以為係真 😂

      刪除
  4. 恭喜發財!祝您哋一家人身體健康,心想事成!

    魚仔花生我都好like😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財!祝輝哥與家人身體健康 ! 萬事如意 !
      魚仔花生係阿女日本仔朋友勁鍾意食, 佢話啲味道喺日本搵唔到喎 😆

      刪除