2021年2月20日 星期六

牛年新春行大運 ~ 一路向西

在女兒還未去日本之前, 每年農曆新年總會抽時間上山頂一轉喻之為行大運, 但是已經很多年沒去.

年初四聽蘇民峰師父說最好年初七之前一路向西行一個圈曰之行大運, 所以便在年初五出門, 本來預算行一大圈到元朗經馬鞍山西貢回東區, 可惜那朝搞三搞四結果中午才出發, 平時通常在西貢晚飯後才回程, 但是在沒有堂食的狀況下要買外賣回家不宜太夜, 上山頂經赤柱回東區一樣是一路向西也是一個大圈.

 2021年 2月 16日 (年初五)

以為公眾假期完畢會少人, 怎知中午還是要排隊等候入停車場, 三時許離開時上山的車龍還差不多到馬紀仙峽道.


沒有自由行噪音減少了.






Donki 在山頂也有插旗.



天氣很好.




盧吉道順時針地行.







然後到了赤柱, 幸運地找到咪錶停車.






這天茶々是大贏家.





8 則留言:

  1. 我遲你一日年初六下午又係上山頂行了一轉,我搭巴士一點幾到四點幾走還好

    回覆刪除
    回覆
    1. 吖, 如果我遲一日或者你早一日咪可能會見到, 就算唔知個人都認得茶々:P

      刪除
  2. 仲以為係昨日你又咁橋去山頂添😀

    回覆刪除
    回覆
    1. t 先生星期六都去咗山頂? 原來好多人新年都鍾意上去行行, 難怪停車場打晒蛇餅 :D

      刪除
    2. 昨午專登坐纜車上山頂行左一轉,對上坐䌫車都應該三十幾年前八十年代中期嘅事,果次應該是第一次上山及第一次影夜景,記得當年係尖咀坐船到中環行去大會堂有小巴去䌫車站.

      刪除
    3. 我又係好耐都冇坐過纜車上山頂,有都係阿女細個時貪得意帶佢坐吓,以後就算唔揸車都係坐巴士或者小巴。

      刪除
  3. 我過年前又係上左山頂,不過為左可以坐繩車就泊0係山腳錶位,呢大半年去山頂都去左4-5次,幾好行幾舒服,雖然都多人不過唔算太過份,真係要上多幾次,政府就快出招兩地通關到時又無得去了…

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係要趁住未再淪陷之前上去多幾次, 我都好想坐纜車不過帶住茶々唔坐得有啲失望.

      刪除