2011年2月15日 星期二

13.9 失落於姫路與鳴門



二O一O年十二月二十六日 (晴)

昨晚來到姫路, 因為住得較偏遠, 差點連食飯都有問題,幸好酒店介紹鄰近唯一一間的食店, 價錢一般, 食物水準也不錯.



另有一間很靚的"牡丹樓", 早餐也不用愁.



Chisun Inn 姬路夢前橋, 一個很美的名字, 不過地點比較偏遠, 不在市區.



由於經過下雪, 整架車非常骯髒, 到附近的自動洗車屋洗完再出發, 連洗連乾才500円.






到達嚮往已久的姫路城, 最初呆了一呆, 我們遇到半世紀一次的大維修,整個主殿像包起來, 要到大概二O一五年才完成, 是好運連五十年一遇都踫上而其他人未必看到被包著的姫路城.這是唯一可以安慰自己的話.(本來在二OO五年去關西就想去, 但是因為不順路而取消了)





整個天守閣被包住了.




因為沒有了主殿, 放置了吉祥物供拍照.





因為差不多新年關係, 有人在街上摏年糕.



離開姫路開始向四國前進, 又是一個往關西時去不到的地方, 明知鳴門海峽的漩渦不是現在最好看, 但都想去看看, 了自己另外一個心願, 一路上經過明石大橋和淡路島, 景色非常美麗, 希望春天時可以再來.

到達鳴門渦之道時只是三時許, 要到四時左右潮漲時才比較好看, 就這樣與其他人一起呆等一點鐘,


我們沒有選擇坐船而是前往渦之道.



看到船隻駛進漩渦時都幾有趣.







漩渦的形狀不大成形.







離開鳴門時天色已暗,繼續行程往四國高松留宿一晚, 準備明天前往另一城市松山.








13.8 天橋立






2 則留言:

  1. 你就好啦!寫左野可以post出黎。
    我寫左兩次,都係自己先至睇到。
    [1733回覆03/19/2012 23:03:56]我都驚架。
    [版主回覆03/19/2012 23:00:11]我成日驚有日連自己個blog都開唔到, 一番心血無晒.
    [1733回覆03/19/2012 21:18:18]YB 都係愈攪愈差架喇!不過唔洗錢,我就要求咁多囉。
    [版主回覆03/19/2012 21:14:02]呢排去過很多人既blog都有時會睇唔到, 但其實係無事, 唔知YB呢排搞緊咩?
    [1733回覆03/19/2012 20:51:45][你係話嗰篇Day 15of 15, 真係睇唔到]
    這一篇啱啱開始寫,寫左兩次。只係第二次有一位blog友睇到次後,就睇唔到喇。
    [我而家整嗰d係舊野, 只係up過d相, 所以唔知新野有無問題, ]
    你可以logout再返去自己個blog睇下有乜野係無左咁迷得囉。
    [你問咗YB未?]
    第一篇問左,不過佢答既野係教我點樣set自己個電腦,不過我攪極都攪唔到。
    不過我唔會放棄既,我會努力嘗試去攪掂佢。
    [版主回覆03/19/2012 13:08:39]你係話嗰篇Day 15of 15, 真係睇唔到, 我而家整嗰d係舊野, 只係up過d相, 所以唔知新野有無問題, 你問咗YB未?

    回覆刪除
  2. 我今次到名古屋城都係維修. 不過您睇到摏年糕, 都係一個好特別嘅節慶活動. 睇漩渦都係我好想睇, 之前跟團睇唔到, 最後自由行睇多次.
    [川廿口夫回覆03/19/2012 21:39:30]係呀, 係08年睇. 我想從2種唔同角度睇. 所以坐船睇完, 跟住又去橋睇. 從此, 希望再睇多D大自然野.
    [版主回覆03/19/2012 21:06:49]我去名古屋城都已經局部維修緊, 但原來姬路城仲大劑, 你睇過漩渦? 坐船定喺橋睇, 我其實都知道會睇唔到大漩渦, 不過都叫做去過, 希望下次有機會夾啱時間再睇多次.

    回覆刪除