2011年6月30日 星期四

1.7 東京 ~ 雨中迪士尼樂園 (1)

一九九八年七月二十四日 (雨)

第一次到東京迪士尼樂園, 可惜由早上開始天下著大雨, 非常失望, 盤算著要不要改期, 但因為後天便回港, 不想明天去得太晚又需要執拾行李, 於是姑且搏搏, 希望天氣轉晴.

到達樂園仍下雨.




雨開始停下來.



天色轉晴.



由於雨停了, 遊人開始多, 只集中在樂園門口附近的遊戲, 加上排隊費時, 很多遊戲都沒有玩, 心想就這樣嗎?





看到小小的表演.



今次去迪士尼, 雖然還有很多遊戲未玩, 但是看到唯一一次的煙花 (以後雖然去了多次但再也沒有機會看到), 是稍有安慰.

跟著後天便回香港, 當日起程因為機場還在混亂階段, 所以行李只是旅行袋, 到離開東京時顯然不夠, 只有大袋小袋手提上機, 狼狽得很, 而以為以後可能會有一段時間不會再去日本, 怎知明年已經按捺不住, 再一次前往日本, 跟著就如吸毒般, 欲罷不能.


1.6 箱根之旅





3 則留言:

  1. 你好,你D相好珍貴,連相機MODEL都記埋。

    我第一次去都是大約97/98年,都唔知揾唔得番D相⋯⋯
    [版主回覆05/04/2013 21:00:12]你好, 多謝!
    嗰時用菲林影, 雖然有晒到相, 但係留住菲林始終會走色, 加上左塞右塞會唔見, 所以幾年前索性將佢轉晒CD keep.因為成日俾人問番佢當時用咗部咩機去旅行, 所以記低埋.

    回覆刪除
  2. 我第一次去日本是 1992 年,有成年人請,這次是我第一次坐飛機,坐 CX Economy,而我第一次的飛機餐是日本冷麵 +曼魚飯。

    諗諗下,我都想 Scan 番 D相,寫番篇第一次之旅,以作留念。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時覺得對住一啲逐漸褪色的相片,都好想諗辦法保存住。
      我第一次去日本都係叫做有人請啩,因為我只係俾一人份既一半,而機票都係俾一成。:)

      刪除