2011年6月3日 星期五

2.11 富士之行 ( 2 ) ~ 本栖湖 : 消失了的格列佛樂園

一九九九年七月二十八日 (雨)

昨日返回東京後沒有甚麼特別地方去, 只是在都心逛街而已.

今日大清早由新宿坐巴士到河口湖, 預備到格列佛樂園去玩, 到達河口湖, 多得車站的職員幫忙, 通知樂園派接駁巴士到本栖湖接我們, 接著我們便坐巴士到本栖湖, 接駁巴士已經在等候, 原來巴士只是來接我們一家三口, 並沒有其他人, 但是當抵達時, 天下著滂沱大雨, 經過考慮後, 與其入園後都不可能玩, 尤其是機動遊戲, 決定不進園, 回去的巴士又只是我們三人.


本栖湖.


後記: 這次沒有進去格列佛, 原本預算在 2001年那次再去, 到了河口湖照樣地找車站職員幫忙, 但當時得到的回覆是關了門, 其時不知道是由於冬天積雪或是真的沒有營業, 到回港後在網上搜尋, 連網站都沒有了, 從此就沒有在任何媒體出現過, 我的朋友甚至笑稱這地方只是幻覺, 根本沒有存在過, 不過幸好當時有拿到小冊子一路保留著.





2.10 福島 ~ 媲美九寨溝的五色沼






19 則留言:

  1. http://weburbanist.com/2011/06/05/big-in-japan-gullivers-kingdom-abandoned-theme-park/

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來嗰度咁恐怖既呢 ::_370

      刪除
    2. 另外還有一篇:http://sleepycity.net/posts/40/Gullivers_Kingdom__Sea_of_Trees

      好像2007年已經拆掉。

      刪除
    3. 同樣地恐怖 ::oo2007 , 其實當時並唔知道佢既正確位置在那, 因為有車直接到本栖湖接送.

      刪除
    4. 果個sleepycity好勁,專去D荒廢地方,D相仲好靚。

      刪除
    5. 唔該晒, 解答咗我對格列佛樂園既疑問, 因為日本既主題樂園好少會執笠, 尤其是仲要喺名勝富士山.

      刪除
    6. 好似因為finance俾佢地間銀行唔掂,被人收購後就write off呢條數。

      另外外傳係因為近樹海!

      刪除
  2. 幾個月前,我發現這個景點,很想去影,但而家乜都冇晒:
    https://www.google.com/maps/@35.4151943,138.6491309,752m/data=!3m1!1e3

    回覆刪除
  3. 嘻嘻, 大小姐能到此一遊一定好似發咗場夢咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜陰差陽錯地緣慳一面始終冇機會入去一遊.

      刪除
    2. 原來兩個地方都好近果間猛鬼酒店 @@

      https://www.google.com/maps/place/Fujigane+Park/@35.4271068,138.6122383,264m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0x45e6074a4c37b091!8m2!3d35.4275183!4d138.6115897?hl=zh-TW

      https://www.google.com/maps/@35.4075473,138.6545146,3645m/data=!3m1!1e3

      刪除
    3. 慘啦,間酒店俾我地住過之後變咗猛鬼酒店添>_<!

      刪除
    4. 嘻嘻, 唔知教主有無住過間酒店 :P

      刪除
    5. 佢個總壇應該大過間酒店XD

      刪除
    6. 大小姐, 你呢份 guide map 如果仲喺度一定值錢過中銀果張連體銀紙 :P

      刪除
    7. 可能佢個基地無鐵竇談下心呢 :D

      刪除
    8. 值錢唔係啩?我真係仲keep住架!
      好似教主俾人冚竇時個竇好大乜都有:D

      刪除