2011年8月19日 星期五

2011 本州中部, 新潟, 東京十二天 (預定)

終於初步定出行程了.

  FromToPlace
2011 



  
  



  
4-NovFriHong Kong香港Nagoya名古屋Nagoya名古屋
  



  
  



  
5-NovSatNagoya名古屋Takayama高山Toki Premium Outlet土岐
  



Hida Takayama飛騨高山
  



  
6-NovSunTakayama高山Toyama富山Shirakawa白川郷
  



Gokayama五箇山
  



  
7-NovMon



Tateyama Alpha Route立山黑部
  



  
  



  
8-NovTueToyama富山Niigata新潟Toyama富山
  



Niigata新潟
  



  
9-NovWedNiigata新潟Karuizawa輕井澤Ikaho伊香保
  



Harunayama榛名山
  



Shibu Onsen涉溫泉
10-NovThuKaruizawa輕井澤Matsumoto松本Karuizawa輕井澤
  



Matsumoto松本
  



  
11-NovFriMatsumoto松本Nagoya名古屋Toyota豐田
  


 
 
  



  
12-NovSatNagoya名古屋Tokyo東京Tokyo東京
  



  
  



  
13-NovSun


 Tokyo東京
  



  
  



  
14-NovMon


 Tokyo東京
  



  
  



  
15-NovTueTokyo東京Hong Kong香港  
  



  
  



  
        






6 則留言:

  1. 唉,早兩日又有6.8級地震,攪到我想在11月去日本都有D動搖添。

    回覆刪除
  2. 本來攪緊去澳洲,但攪攪下淨係睇租車既資料已經感覺唔係好掂,所以都取消左。
    到打算去日本,又突然間仲有咁勁既地震.......所以現時的行程仍未有著落。
    [版主回覆08/29/2011 12:33:00]原來你會去台灣, 其實我都喜歡去台灣, 在女兒未出生前常去台灣, 也差不多全走遍了, 還回味著在阿里山看日出, 坐橫貫公路到花蓮的驚心動魄, 還有當年高雄台南台中的寧靜,也許有一天會再走一遍.

    回覆刪除
  3. 謝謝你的留言 , 立山黑部(尤其是室堂)真的很美 , 11月九成九是看雪景了, 在山上記得帶備太陽眼鏡及塗防曬, 我第一次去的時候意外地遇上大風雪, 被強烈的紫外線曬傷了, 成塊面又紅又腫, 脫皮脫了一星期才復原, 所以要留意呢!!
    [版主回覆08/29/2011 12:22:00]謝謝你的意見, 由小肥介紹, 本來想住你住過的室堂山莊, 早上希望看日出, 但莊主回覆說那時可能大風雪, 擔心我們去不到而婉拒了我的Booking, 如果住Hotel Tateyama 又太貴, 我想我都會即日來回, 看我定的行程, 可以給些意見那兒可以看到日出或日落?

    回覆刪除
  4. 室堂應該是看不到日出的, 太陽是從立山連峰後昇起, 身處室堂是看不到圓圓的日出, 不過清晨的景色還是很美, 我10月去的時候, 太陽是從立山連峰山頂上出現, 晨光照射在對面的大日連山也很漂亮(下圖)。

    室堂或彌陀介原都能看到日落, 不過最美的不是看鹹蛋黃, 而是夕照立山連峰, 整光山峰都被夕陽照得橙紅色。
    みくりが池 ~ 夕照立山
    みくりが池旅館外看到的日落
    彌陀介原天望立山莊外的日落及雲海
    註:我建議過小肥住室堂山莊,但小肥有米 ,所以咪要住貴野囉

    回覆刪除
  5. 我又搭嘴. . .  小肥10年都book 咗住室堂山莊, 不過唔成行, 11年有ana 北陸package 東京轉機富山都系7千幾, 住晒兩間最貴嘅, 唔好蝕呀 . . . 哈哈  

    回覆刪除
  6. 你好, 原來你將會去立山黑部呀, 度風景真係好靚, 值得一去再去! ^^
    [版主回覆10/02/2011 14:49:48]你好, 我知道你剛剛去完返黎, d風景好正,不過我唔會搭小火車 我都係搭CX530到名古屋,希望唔會發生類似情形,因為我會在名古屋直接揸車上富山,

    回覆刪除