2011年10月16日 星期日

2011 本州中部, 新潟, 東京十二天 (預定行程)

原本我這個懶人就是將行程summary 落左 excel 就算, 其他野就劃晒喺書, 不過眼見原來人人 d 行程都鬼咁詳細, 決定入"blog" 隨俗.

第一日:   早機香港 --> 名古屋 (市內遊覽)

第二日:
 名古屋 --> 土岐Outlet --> 飛驒高山 (中橋, 櫻山八幡宮等)

第三日:   飛驒高山 --> 白川鄉 (合掌造り民家園) --> 五箇山 (菅沼, 相倉合掌造集落) --> 富山

第四日:   富山 --> 立山黑部 --> 富山

第五日:   富山 --> 弥彦 --> ADA總部 --> 新潟市 (市內遊覽)

第六日: 新潟市 --> 伊香保 --> 榛名山 --> 涉溫泉 --> 輕井澤

第七日:    輕井澤 (市內遊覽) --> 松本

第八日:    松本 (松本城, 其他) --> 豐田博物館 --> 名古屋

第九日:    名古屋 --> 東京

第十, 十一日:  東京遊蕩

第十二日:  夜機成田 --> 香港



全程住宿超級舒適酒店 (Super Hotel & Comfort Hotel)


嘩...你今次行程嘅覆蓋範圍都好大喎! 計有︰愛知、岐阜、富山、新潟、群馬、長野及東京共七個縣,好犀利,會唔會趕咗D呢? 我有興趣你第五及第六天嘅行程,我都想搵次去吓新潟和群馬D地方,榛名山會唔會玩飄移呀....
  • Nerissa Nerissa
    • Nerissa
    • 2011年10月20日下午1:50
    我都希望去得晒, 貪心既人係咁架, 一次過想滿足N 咁多個願望.
  • 和豚媽媽 和豚媽媽
    我多事参與小小意見... 我假設你喺中部機場/名古屋市攞車,你可先揸車上富山,day2上立山黑部過夜,車就泊喺立山駅附近(泊1日約¥1~1.5K),day3攞返車繼續原先(day2)行程,當然時間要調整一下,同cut一日東京..
    我多事参與小小意見... 我假設你喺中部機場/名古屋市攞車,你可先揸車上富山,day2上立山黑部過夜,車就泊喺立山駅附近(泊1日約¥1~1.5K),day3攞返車繼續原先(day2)行程,當然時間要調整一下,同cut一日東京囉... 小妹愚見:東京成日有得去,但立山黑部就~
    • Nerissa Nerissa
      • Nerissa
      • 2011年10月17日下午12:53
      多謝意見, 其實為左去新潟, 已經咳左一日東京,同埋內陸機上東京好滿, 我果班都係落成田至訂到,仲要三點幾機 本來都有諗住在立山過一晚, 但我果個時候, 平既酒店唔係休業就維修, 剩番立山最貴果間, 所以都無再諗在..
      多謝意見, 其實為左去新潟, 已經咳左一日東京,同埋內陸機上東京好滿, 我果班都係落成田至訂到,仲要三點幾機 本來都有諗住在立山過一晚, 但我果個時候, 平既酒店唔係休業就維修, 剩番立山最貴果間, 所以都無再諗在那裡住了.同埋因為舊年去高山, 白川鄉天氣都不好, 五箇山更加行錯路無去, 所以就plan左兩日去番, 因為由名古屋去那幾個地方再去富山順路d.
  • 路過蜻蜓 路過蜻蜓
    多口一問..你由富山去立山黑部玩, 點解要走回頭路返富山再去新潟? 由彌陀介原, 室堂, 大觀峰, 黑部水壩..玩到落扇澤或者信濃大町再去新潟唔係近啲順路啲咩?
    • Nerissa Nerissa
      • Nerissa
      • 2011年10月17日上午9:18
      問題就係因為我架車, 之前小肥哥哥都有教我搵人駕車在另一處等就不用走回頭路, 但因為一來唔係好放心, 二來實在太貴,又試過諗住在富山還車, 然後長野再租, 但那些one way charge 同樣地不化算, 目前這個方法已經..
      問題就係因為我架車, 之前小肥哥哥都有教我搵人駕車在另一處等就不用走回頭路, 但因為一來唔係好放心, 二來實在太貴,又試過諗住在富山還車, 然後長野再租, 但那些one way charge 同樣地不化算, 目前這個方法已經是諗無可諗喇, 你都知我本來都唔想咁趕o係立山過一晚, 結果都係度唔掂.
  • 1733 1733
    • 1733
    • 2011年10月16日下午5:42
    有行程分享,好D嘛。
    • 1733 1733
      • 1733
      • 2011年10月24日下午8:07
      愈睇愈多問題出現。
  • 小肥 小肥
    • 小肥
    • 2011年10月16日下午3:47
    唔唔 . . . 第四日: 富山 --> 立山黑部 --> 富山 . . . 真系好急噃 . . .Σ(☉▽☉"a
    • Nerissa Nerissa
      • Nerissa
      • 2011年10月16日下午4:09
      無辦法, 我預一日去立山咋, 我d 行程永遠是走難 feel.
  • 1 則留言: