2013年2月1日 星期五

15.15 秋之美瑛


二O一二年十月二十二日 ~ 第九天 (續) (晴)

離開旭川大約一小時多的車程便到達美瑛, 因為上次是夏天到來, 今次再來是看看秋天的美瑛.


Seven Star の木, 樹葉開始變黃.



親子の木.





草地已經變成金黃色.



間中還有些新綠.


Mild Seven の丘.






新栄の丘.













嵐也曾經來過拍攝.


聖誕樹.





千代田の丘.








四季彩の丘, 原本因為已經來過沒有進去的打算, 但是女兒想睇草泥馬.


草泥馬.







可能已經不是賞花季節, 加上不是假日, 遊人有些冷清, 連載客遊園的車子也沒有營業, 但反而可以清靜地欣賞.





雖然美瑛的花田已經甚麼花也沒有, 但令人有種心曠神怡的感覺.








9 則留言:

  1. 秋之美瑛, 感覺寧靜.....另有一番美感
    [版主回覆02/01/2013 13:01:50]不為賞花賞雪, 純粹享受那種寧靜.

    回覆刪除
  2. 秋天既美瑛點解無有一大卷一大卷啲稻草既? 未係時候? 有無去青い池? 好似好靚喎!!
    [版主回覆02/01/2013 21:45:18]嗰個純粹司機, 去邊度係我點紅綠架.
    [路過蜻蜓回覆02/01/2013 14:10:46]哈哈哈, 原來係8至9月.....
    Nerissa, 如果有人駕埋車帶我四圍遊, 我都唔"溫書"啦....
    [小肥回覆02/01/2013 13:56:28]
    [版主回覆02/01/2013 13:11:17]嗰d 頭咪係一大卷稻草囉, 哈哈.

    回覆刪除

  3. [版主回覆02/01/2013 21:52:39]北海道四季正如廣告所講色彩繽紛, 我都想每個季節都去過.
    [小肥回覆02/01/2013 14:59:59]
    [孖G妹回覆02/01/2013 14:20:49]就算講北海道三個字小肥都話靚!

    回覆刪除
  4. 秋天與夏天確很不同,草泥馬好得意!
    [版主回覆02/01/2013 21:57:43]相比秋天同夏天, 我會喜歡秋天的美瑛多點, 好心曠神怡.
    草泥馬係第一次見, 神情好似屋企隻狗.

    回覆刪除
  5. 四季彩の丘加左草泥馬,就點都要去多次啦,佢地個樣傻更更咁可愛
    冬天的四季彩の丘何止冷清,更加係鬼影都唔多隻,只有 roll 君與女朋友兩個稻草人加白雪,但更加清靜、更加靚
    [版主回覆02/03/2013 15:09:31]所以如果有機會冬天都想去一次.

    回覆刪除
  6. 夏天美瑛色彩繽紛,秋天相對較為暗淡,不過有份清幽寧靜感覺,冬天白色的美瑛又是另一種美態,有機會冬天去一轉
    [版主回覆02/03/2013 15:13:42]有機會的話, 下次去北海道應該會係冬天.

    回覆刪除
  7. "草泥馬" 呢樣野都幾得意喎 .
    "秋の美瑛" 都好靚呀 ~
    [版主回覆02/06/2013 13:07:21]"草泥馬" 應該係羊仔之類啩, 淨係覺得好得意.
    美瑛四季都咁靚, 下次去北海道時兜過去行吓.

    回覆刪除
  8. 好同意你話美瑛四季都咁靚。
    [版主回覆02/11/2013 21:48:24]好希望去一次冬天的美瑛.

    回覆刪除
  9. 有我最愛既草泥馬呀!
    [KITTY回覆02/22/2013 13:35:16]我都想快D去呀, 但未有咁快有PLANNING呀
    [版主回覆02/22/2013 12:57:48]幾時去北海道呀! 我覺得佢地d 神情好似屋企隻狗

    回覆刪除