2013年4月14日 星期日

15.27 台場朝聖 ~ 高達


二O一二年十月二十九日 ~ 第十六天 (晴)

雖然到東京有時都會到台場, 但是通常都是由新木場那邊搭 りんかい線, 已經很久沒有坐海鷗號.

JR新橋站轉車.





無人駕駛海鷗號新橋站.



之前從蜻蜓的blog 介紹這個由動畫大師宮崎駿所設計的日テレ大時計而也想去看看, 但始終都忘記, 在車上見到猛然醒覺但已經太遲了,


列車經過彩虹橋.


自由神像.





為人熟悉的首都高速, 在遊戲機的世界不知行過多少趟.


富士電視台.




最後到達朝聖目的地 Diver City - 高達, 本身不是高達迷, 但從高達動畫認識ラルクアン シエル(L'Arc〜en〜Ciel), 喜歡他們的歌, 所以也想看看高達真身, 原本09年已經希望看看, 但是因為有事無法成行, 還好現在有此機會.

果然很壯觀, 英偉不凡.






女兒喜歡的"哈囉".

"哈囉"包


朱古力飲品也可以做出"哈囉"像.




樓上的高達館, 因為不是太大興趣而沒有買票入內,




洗手間的鏡面也有"哈囉"像.







15.26 東京

15.28 台場朝聖 ~ 宗谷號









5 則留言:

  1. 朱古力飲品上的“哈囉"像好搞笑!
    [版主回覆04/15/2013 13:19:49]朱古力飲品都拉到花, 勁!!.

    回覆刪除
  2. 宮崎駿大鐘我都有睇過 , 真係好巨型架 .
    雖然我都唔係 "高達" Fans , 不過都覺得好有型 .
    係呢 ~ 點解咁小人睇既 ? 果陣好似要打崩頭先可以參觀得到 .
    飲品都有嘜頭 , 飲唔飲好呢 ?
    [版主回覆04/15/2013 13:27:58]個大鐘搭車時見到至醒起, 回程又唔經, 唯有下次至去.
    去高達嗰日係平日, 所以人唔多, 兼且都咁耐, 要去既應該都去晒.
    杯飲品所以要影完至飲.

    回覆刪除
  3. 錯過左下次再去囉!! 高達真係好鬼型 下次等我入場睇下先!!
    [版主回覆04/28/2013 17:23:03]而家日元咁低,去日本簡直就打咗八折。
    [孖G妹回覆04/26/2013 16:34:35]高達場館真係唔大,好細,除非勁迷高達,d日元跌左就抵d。
    [版主回覆04/17/2013 13:01:54]本來都記住要去睇吓個鐘, 但係去到後顧住轉車唔記得.
    我去睇高達嗰日冇咩人, 入場唔駛排隊, 不過聽其他人就話要買定飛先.

    回覆刪除
  4. 我現在都多數經新木場去。
    [版主回覆04/28/2013 17:20:18]我都好多時經新木場去,因為前個站有間好大既汽車用品店,有人成日要去行。

    回覆刪除
  5. 高達館冇入絶對正確,我老公入咗話嘥錢嘥時間
    [版主回覆05/14/2013 18:26:19]咁好彩我地冇入去
    [lan lan回覆05/14/2013 18:00:23]我老公係高達迷,但入面冇嘢睇
    [版主回覆05/14/2013 17:22:12]畢竟唔係高達迷, 入到去都唔識.

    回覆刪除