2013年5月10日 星期五

2013 九州, 廣島, 京都, 富士, 東京 (大概行程)

機票已經 confirmed, 十月二十八日至十一月二十二日, 總共二十六日, 是我很多年前歐洲後最長的一次, 期待中


因為要訂機票的關係, 逼著要開始著手編行程, 但因為很想睇氣球節和唐津"曳山"大祭, 所以就此規限了日期, 原本以為有頭尾十三日的時間會很充裕, 原來也很趕.

請各位朋友看看以下行程怎樣, 留下你們寶貴的意見

第一日  香港  >>  福岡

第二日  門司港

第三日  佐世保   (開始租車)

第四日  長崎

第五日  佐賀氣球節

第六日   吉野之里歷史公園, 唐津"曳山"大祭

第七日   鹿兒島, 櫻島

第八日    霧島

第九日   日南, 鬼之洗板

第十日    阿蘇

第十一, 十二日 想去高千穗, 由布院, 九重夢大吊橋, 可能只可以一至兩個地方 (晚上還車)

第十三日 博多  >>  廣島  (西日本四日pass)

第十四, 十五日 廣島, 岩國

第十六日 廣島  >>  京都

第十七日 京都  >>  大阪

第十八日 大阪  >>  東京  (內陸機)

第十九 至 二十一日 富士

第二十二至 二十五日 東京

第二十六日 東京  >>  香港



16 則留言:

  1. Oh,我知道了「唐津"曳山"大祭」是「唐津くんち」的事!
    那樣的話、你打算去10月底~11月初呢?
    在九州有不少的美味東西!除了豚骨拉麵以外、也有各縣的出名料理。
    比如説・・福岡/もつ鍋(内臓火鍋)・長崎/皿烏冬&什錦麵(皿うどん&ちゃんぽん)・熊本/馬肉・宮崎/地鷄・鹿児島/黑豚・・等等。
    啊~我也想吃
    [版主回覆05/10/2013 21:30:38]多謝你提供美食, 到時一定留意去找來吃.
    [版主回覆05/10/2013 21:28:17]我打算十月底出發, 因為剛好十一月初兩個event 重疊幾天, 我想住在佐賀, 到時去那兩處地方都好像方便點.

    回覆刪除
  2. 我見你第六,七日由唐津到桜島,呢段路都好長喎。

    我有次由桜島直去吉野之里,差不多要4小時。
    [版主回覆05/11/2013 13:45:41]我第六晚諗住住佐賀, 其實都同唐津差不多, 因為已經去過熊本唔再停留直去鹿兒島, 係長程d, 中途停多 d SA 休息吓.

    回覆刪除

  3. [版主回覆05/12/2013 14:54:07]我就係好怕有event d 房難 book 又貴, 試過雪祭喺札幌要住青年旅舍, 所以我會早d book, 不過唐津就唔會住, 情願坐JR來回.
    [路過蜻蜓回覆05/12/2013 12:39:10]住宿係最頭痛既地方, 我就係因為鳥取啲酒店好爆, 原本最後嗰日既行程變左第一日, 成個行程調轉晒喇!! 所以最熱門既住宿你都係快啲睇睇先好喎!!
    [版主回覆05/11/2013 13:38:20]住宿完全未諗, 要訂好機票先有得諗, 第四,五,六晚都係諗住住佐賀, 因為睇小zoo話似乎嗰段時間唐津好難book房, 曳山祭我諗會晏少少到睇埋夜晚, 朝早想去吉野之里, 唔知趕唔趕.

    回覆刪除
  4. 九州我唔熟,可以淨參考,唔洗用腦
    [版主回覆05/12/2013 14:47:25]個個都唔熟, 咁要快d 再去.
    [路過蜻蜓回覆05/12/2013 12:36:30]和豚媽媽你剛去完, 咁都唔熟.....
    九州我更加唔熟, 只係點到即止..... 甚麼氣球節, 曳山祭, 霧島, 由布院, 九重夢大橋全部未去過...
    [版主回覆05/12/2013 12:10:46]九州我最唔熟, 所以要去睇吓.
    [和豚媽媽回覆05/11/2013 22:40:54]九州我都唔熟,可以攞嚟參考!
    [版主回覆05/11/2013 17:05:35]咁就要去番一次喇.

    回覆刪除
  5. 漏左, 母親節快樂!!
    [版主回覆05/12/2013 14:56:10]而家睇緊你地d blog, 專心抄, 抄, 抄.
    [版主回覆05/12/2013 14:40:36]多謝.

    回覆刪除
  6. 我去過兩次,有咩啱駛隨便抄,你問我嘅問題啱啱答咗你
    九洲仲有地方想去,過兩年可能再去多次,到時輪到我抄你喇
    [版主回覆05/13/2013 13:19:45]唔該晒, 而家抄緊d 大綱, 稍後慢慢去"吮", 到時會有好多野問, 麻煩晒.

    回覆刪除
  7. 二十六日好壯觀!我諗你要中途用宅急便寄手信去東京間酒店先得,或者直接寄番香港。
    [版主回覆05/17/2013 15:39:06]好主意, 不過我諗我會中途食咗居多.

    回覆刪除

  8. [版主回覆05/21/2013 13:53:33]詳細行程度緊.

    回覆刪除
  9. 差幾日就足足成個月 , 勁呀 ~
    "九州" 我都未去過 , 等你返黎睇點先 .
    [版主回覆05/27/2013 14:36:38]而家開始搵緊酒店, 淨係 book 酒店都 book 到傻.
    仲未諗到租咩車.
    九州好多 blog 友去過, 我主要係炒埋一碟.

    回覆刪除
  10. 成個月,大project 呀!
    [版主回覆06/08/2013 21:58:59]所以好期待今次既旅程, 試過連發夢都記住d 行程.

    回覆刪除
  11. 比唔到意見,因為你既行程,我只到過東京同埋香港咋。
    [版主回覆06/12/2013 14:19:09].

    回覆刪除
  12. 13日博多去広島,開西日本PASS,18日搭內陸機大阪去東京。

    點解唔買張全個7日PASS可以由大阪直去富士?會唔會平D?定係你出機票好平?
    [版主回覆06/12/2013 14:18:23]因為內陸機唔駛錢, 其實整套機票都係換番黎, 本來想福岡飛広島, 再大阪飛東京, 不過要加 miles 唔化算.

    回覆刪除
  13. 勁呀, 26日, 大project 呀....
    [版主回覆06/13/2013 19:56:20]所以要搵好多料, book 好多間酒店.

    回覆刪除
  14. 26日,好利害,對我嚟講根本無可能~~~
    [版主回覆06/26/2013 13:01:45]Thank you.
    [寶媽同寶爸回覆06/25/2013 22:54:40]2009
    http://blog.yahoo.com/_RJJ26MAI7RW276VSPRL37BYIGQ/articles/22049/category/%E6%97%85%E9%81%8A%E8%A8%98%E4%BA%8B

    2012
    http://blog.yahoo.com/_RJJ26MAI7RW276VSPRL37BYIGQ/articles/636378/index
    [版主回覆06/25/2013 22:33:09]多謝你既意見,可以俾條 link 我睇o下你九州既 post 嗎?因為近來比較忙,懶去揾料。
    [寶媽同寶爸回覆06/25/2013 15:53:39]櫻島...去完架車污濁晒
    佐賀県唐津市...呼子朝市幾有特色
    日南海岸...沿岸條路好長,海鮮好貴,鵜戸神宮泊車泊正門入口,行少好多路
    個人認為去高千穗好過去九重夢大吊橋
    廣島其實好多景點,平和紀念資料館値得一遊

    回覆刪除
  15. 26日<----好妒忌
    [版主回覆06/27/2013 12:55:28]唔駛妒忌, 我只係將一年既配額一次過用唧

    回覆刪除
  16. jr west pass係唔包新大阪->京都嘅新幹線...
    可能要喺新大阪落車轉新快速...
    不如考慮住大阪跟住過去?
    又或者買jr rail pass 7日...咁唔使坐內陸機? (不過好似買左機票XD)
    [版主回覆07/12/2013 23:05:08]原本諗住去京都會買二千円一日啲 pass, 可以由新大阪來回,不過而家決定唔去京都,改為揸車去鳥取然後大阪還車,多謝你既提點

    回覆刪除