2013年5月29日 星期三

遊香港神威岬 ~ 石澳大頭洲

二O一三年五月二十三日

朝思暮想神威岬上腦, 偶然在石澳發現勁相似的大頭洲, 總之有條小路綿延出去的山頭, 一概稱之為神威岬. 兩三個星期前已經來過, 不過當時大風且下著微微細雨, 所以沒有行出去.

石澳巴士總站, 充滿鄉村風味.






停車場驚見 AE86, 難道藤原拓海將石澳道比作秋名山飄移入來.


大頭洲.


神威岬遠望是燈塔, 這裡換了涼亭.













垂釣的人.


不是燈塔, 而是浮標.


到達最高點涼亭.






不知名野果, 有點兒像菠蘿.


回望石澳山仔的豪宅.









石澳哥爾夫球場.




累壞了的茶仔.
















6 則留言:

  1. 係咪用盡晒萬六字喇
    [ck 鼠回覆06/01/2013 00:04:37]
    [版主回覆05/30/2013 12:01:58]應該未, 唔敢用咁多相同寫咁多字.

    回覆刪除
  2. 從香港市區怎麼去呢?從柴灣有巴士嗎?
    很漂亮的地方!
    [版主回覆05/30/2013 21:51:39]石澳比較鄰近市區, 大約半小時已經到達, 假日很多人前往燒烤, 夏天更多人前往游泳, 非常熱鬧, 裡面還有很多小小的食店, 所以晚上同樣熱鬧, 有機會的話不妨前去走走.
    [Luna回覆05/30/2013 21:49:23]謝謝~!
    [版主回覆05/30/2013 21:38:18]在筲箕灣巴士總站有9 號巴士或者可以坐前往石澳的小巴在石澳下車, 沿石澳村步行上石澳山仔路見到那座中式建築物旁有路前往.

    回覆刪除
  3. 呢度都唔簡單喎 , 我都就到 "神威岬" 咯 .
    [版主回覆05/31/2013 14:53:28]總之神威岬同島武意海岸一定要去多次.

    回覆刪除
  4. 以前個女未出世,我都有帶我隻哥基去郊遊,宜家無啦。
    [コーさん回覆06/01/2013 23:15:04]哥基成年會肥,不過我嗰隻呢一兩年已經減番哂。以前佢一起步跑就好難追到佢,宜家跑兩個圈自動會停。
    [版主回覆06/01/2013 17:18:48]我都好羨慕有個花園俾隻狗跑吓, 哥基大大吓就會肥, 有個花園對佢好適合.
    [コーさん回覆06/01/2013 16:51:21]有,不過分開佢哋。我住新界,地方多D,放棄咗個飯廳連小花園俾隻狗住。都養咗佢八年,點都俾番D面佢嘅。
    [版主回覆06/01/2013 14:54:53]你仲有養隻哥基? 我隻犘天使因為個女BB 對毛毛敏感冇養, 直至近兩年至養番隻貴婦.
    [コーさん回覆05/31/2013 22:11:53]我隻哥基已經八歳,都好難有機會再四圍去⋯⋯
    [版主回覆05/31/2013 21:05:46]以前個女未出世,我都有帶我隻犘天使四圍去, 而家個女大咗, 又可以帶隻狗四圍去, 不過講緊中間過咗十幾年.

    回覆刪除
  5. 朝思暮想神威岬上腦就去多轉啦,個涼亭幫唔到你架
    果o的叫海菠蘿,有毒的,好多石灘旁邊都會見到
    [版主回覆06/01/2013 14:45:04]唉! 去多轉真係談何容易?
    好彩啫, 我以為係香港產既低 B 菠蘿添.

    回覆刪除
  6. 呢度我都有去過幾次喇!二三十年黎都無乜大變。
    [版主回覆06/13/2013 19:54:23]在石澳山仔路盡頭那座中式建築物外面, 好多汽車雜誌都會喺度取景, 因為係最高點關係, 後面係天連海, 更加可以突出架車, 而家連婚紗相好多人都喺度影.
    [1733回覆06/12/2013 17:12:54]邊度影車好靚架?
    [版主回覆06/12/2013 14:34:30]呢度去過幾次, 次次都係幫架車影相( 有度地方影車好靚), 行過去都係第一次, 好彩嗰日唔太熱咋.

    回覆刪除