2013年8月22日 星期四

無奈

現在科技發達,之前我們影了相片通常都會隆而重之將相片沖曬然後保存下來,但是現在通常都會將之留在電話或電腦中,偶爾會拿出來看看又或者甚至不看,尤其是電話中的相片更多是一些即興的相片,更加甚少會 back up起來。
前一陣子電腦壞了,來不及貯存一些日常的生活照,平白已經心痛了很久,但是仍然沒有汲取教訓,今天輪到電話裏的SD card 壞了,電話裏的照片更加即興,有平時見到ChaCha得意的樣子,家裏有些特別的擺設,例如新年;和每次做 contract 的公司和附近的景色,更多是旅行時影下的,雖然不是很靚但是很有記念價值,如今全部也沒有了,除了心痛之外就只有無奈

7 則留言:

  1. 咁又真係幾無奈 , 唔見相事件我上次 "北海道" 網誌都領教過 ,
    到依家都尚未平復 , 時常諗住去多次報仇 .
    [版主回覆08/23/2013 08:42:14]你上次嚴重好多, 所以旅行既相一定做晒back up 先.
    雖然自己安慰自己這些相根本唔係甚麼大不了, 如果電話冇相機的話, 只係存在記憶中, 但係都會"梗住梗住".

    回覆刪除
  2. 如果智能電話IPHONE,ANDROID,建議裝DROPBOX之類,佢可以定期(上WIFI時)傳送相片上CLOUD,呢啲SERVICE大部份都免費。
    [版主回覆08/25/2013 14:47:02]我都係覺得有得整, 唔係點解陳冠希話delete 晒d 相都俾人還原到.知道將上次電腦壞左既 harddisk 俾人睇吓有冇得救, 不過電腦入面就太多私人野.
    [コーさん回覆08/25/2013 14:28:12]有就有,不過我無幫親過,唔知收費。你google "data recovery company hong kong",間間都話係expert.

    如果你張咭唔係水浸火燒,應該普普通通買個software可以救返部份相。
    [版主回覆08/25/2013 13:41:37]唔該晒,其實你知唔知出面有冇舖頭幫人整番, 我d 唔係唔見得人既相, 俾佢地整易好多.
    [コーさん回覆08/25/2013 13:17:31]佢地有software,試過先買。
    http://www.lexar.com/products/lexar-image-rescue-4-software
    [版主回覆08/25/2013 11:59:10]張咭係"Lexar micro SD 8GB" 買電話時一齊送既.
    [コーさん回覆08/24/2013 13:52:31]你張咭乜牌子?有D品牌(例如SANDISK)有跟SOFTWARE修復。
    [版主回覆08/24/2013 13:22:28]你知唔知係咪有地方可以修復到壞咗既咭?

    回覆刪除
  3. 我都無做back up架, 因為太懶....
    [版主回覆08/24/2013 13:26:01]我就因為太懶一次又一次唔見晒d 相, 雖然唔係d 咩重要既相, 但係無咗都好心痛.

    回覆刪除
  4. 唔做backup就會有機會遇上你既情況架喇!
    喊都無謂囉!
    [版主回覆08/25/2013 12:02:00]有時就係因為懶, 諗住個電話有事都未輪到張咭.

    回覆刪除
  5. 噢!我想毎人都會發生過!
    [版主回覆08/31/2013 00:21:51]而家發生咗更無奈既事,如果你搬blog的話,記住留言俾我。

    回覆刪除
  6. 更無奈既事又發生 , Yahoo執笠 .
    [版主回覆08/31/2013 00:18:38]記得通知我你搬咗去邊

    回覆刪除
  7. 只要未 format 張 SD 咭或 Hard Drive, 市面都有軟件可以找回大部分資料, 如 data recovery wizard
    [版主回覆09/01/2013 22:25:58]希望將來喺某一個地方再見番你個blog,到時通知一o下
    [t回覆09/01/2013 17:58:35]暫時都唔知搬到去邊處, 浄睇你地 blog已經係賞心樂事. 我都好似你老公咁,孭幾十磅器材去旅遊, 因為只有睇番d相至能夠有仔細回憶
    [版主回覆09/01/2013 11:58:41]唔該晒, 你搬唔搬屋呀?

    回覆刪除