2013年12月24日 星期二

16.1 九州 ~ 福岡到著

Wish You All Merry Christmas & Happy New Year !!!!


二O一三年十月二十八日 ~ 第一天 (晴)

因為是用Asia Miles 換機票, 上午的航班已滿, 唯有選擇下午機且還要停台北. 早上吃完早餐帶ChaCha walkwalk 後出機場, 因為前一天已經check in 關係, 可以輕輕鬆鬆出去, 航機飛三時多, 加上停台北, 所以到達時已經晚上九時許, 連忙坐的士出博多, 到達酒店 check in 到坐下來吃晚餐已經將近十一時, 連平日長龍的一風堂也只有寥寥數人.


香港機場


福岡機場






博多一風堂








白丸元味
二O一三年十月二十九日 ~ 第二天 (晴)

因為上次住博多Green Hotel 時發生了一些事, 所以今次住這間 Hotel Clio Court Hakata.

房間比預期中大很多




博多車站, 這地標仍在



萬事得新車宣傳
博多站另一出口








在博多站處理完 JR pass 和訂位後便前往天神站轉車到柳川, 開始展開長達二十五日的旅程.

25 則留言:

  1. ::xm2216 以前去関西,換唔到早機,都試台北轉機,不過覺得好倦,之後寧願搭夜機去算了。

    回覆刪除
    回覆
    1. ::xm3087 聖誕快樂!!!
      下午機就算唔停台北都無咗一日, 停台北就更加摸黑入城.

      刪除
  2. ::xm4121 Merry Christmas ::xm4123
    Hotel Clio Court Hakata. 間房好大呀 ! 又有梳化,方便我散開晒o的戰利品執野呀 ! ::_1558

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂 ! 新年進步 ! ::xm2154 ::xm3085
      間房開晒隻喼執行李都無問題, 之後玩完九州再住e 間, 間房仲有按摩椅 :-bd

      刪除
  3. 大小姐, 祝你一家聖誕快樂 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你聖誕快樂 ! 新年進步 ! 出年搵多d, 去多d 旅行, 影多d 靚相 <:-P

      刪除
  4. 大小姐 , 祝你聖誕快樂 & 新年進步 . ^_^ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你聖誕快樂 ! 新年進步 ! 出年搵多d, 去多d 日本, 影多d 靚相, 出多d post. ::xm5004 ::xm7036

      刪除
  5. 舊年農曆年去九洲又係換機票坐依班機,好在機場近博多駅,放低行李又係去咗食一風堂
    間酒店房間都幾大,不過就三尖八角怪怪哋

    祝你一家Merry Christmas & Happy New Year!!!::xm2154

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你一家聖誕快樂 ! 新年進步 ! ::xm4030 ::xm4120
      我諗間房間就係因為三尖八角所以至會咁大:))

      刪除
  6. 大小姐, 去萬事得想睇乜車啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地最新既 AXELA, 即係香港叫 M3, 出年至黎香港.

      刪除
    2. Hybrid 好似係引擎之類既野,AXELA 係 model 名。

      刪除
    3. 係呀,佢話新M3/Axela出Hybrid混能。30km/L添。

      香港最常見Toyota Prius都係呢個數。

      刪除
    4. 哈,香港改哂名,M2=demio, M5 = premacy, M7 = MPV... 好似咁上下。
      不過mazda係香港越來越少。以前 demio, 323, premacy好hit下。

      刪除
    5. 因為香港轉咗代理, 佢地好似唔係好重視, 港島連 show room 都冇.

      刪除
    6. 以前沙田(IKEA)樓下,掟走咗間家具店,變成mazda showroom。一年都冇,又變toyota。

      刪除
    7. 而家 showroom 好似得九龍灣有咋。

      刪除
    8. 哈,如果九龍灣都無,要執笠。

      刪除
  7. 依加越黎越難換機票, 我仲以為九州會少d人去比較易換添

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉, 我十二月尾換兩張復活節台北機票, 一日咁多班 CX,KA 都仲要 wait list :-S

      刪除