2014年1月5日 星期日

16.5 佐世保 ~ 九十九島


二O一三年十月三十一日 ~ 第四天 (晴)

大清早收拾行裝離開福岡前往佐世保的展海峰, 今早只吃了少量早餐, 因為要留肚在會經過的川登道之駅吃著名的佐賀牛漢堡.



第一個經過的道之駅, 只是逛逛, 沒有吃任何東西


來到這個停留所, 門外見不到任何關於佐賀牛漢堡牌子, 進去後莫講漢堡, 根本連賣包的店舖也沒有, 又一次証明 "盡信書不如無書", 也沒有再吃其他東西, 預算到達展海峰或附近可能有得吃.

川登SA


這裡明明有好介紹

展海峰展望台
泊好車後見小山坡上有大大小小的羊在吃草.






專心吃,吃,吃, 不理會其他




展望台



九十九島




一會兒已經蓋上一層霞氣


根據蜻蜓的 blog, 這裡原是一片花海, 可惜已經凋謝得七七八八, 花朵零星落索

很難才找到一小片




由於並不是假日關係, 遊客不多, 連展望台的小店也沒有營業, 唯有離開到有田再找吃的.

經過佐世保火車站想起或許車站附近可能找到我們想吃的, 果然找到了.

遠遠已經給佐世保漢堡這幾個字吸引, 幸好已經營業和設有外賣.



實物跟圖片完全一樣, 沒有像 M 叔永遠圖片無敵, 實物無影
P.S. 因為太好味關係, 完全忘記給相機先吃, 120g 已經吃得非常狼狽, 買時老闆娘問要不要250g, 幸好沒有貪心 ::_364

16.4 昔日情懷門司港





16 則留言:

  1. 佐世保漢堡好吸引,還要是 100% 黑毛和牛使用的哦 ::uu7010 但點解會吃得非常狼狽呢 ?
    如果可以影到九十九島的日落照就更完美了 ::kk3023

    回覆刪除
  2. 因為隻包好大, 係個咀唔夠大一咬連肉連包一齊, 仲有好多汁, 加上外賣拎上車食就更麻煩 ::_368
    上展海峰條路九曲十三彎, 夜咗落山會幾危險 ::_1556

    回覆刪除
  3. 咦,呢樹幾好風光喎,bookmark佢先。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢嗰度話唔知個包定牛肉直徑有13cm,總之我覺得好大隻又好多汁同埋好好食=P〜

      刪除
  5. 我08年3月尾時係開滿油菜花,仲有去坐遊覽船近距離睇九十九島,不過就無機會食漢堡飽囉...:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 十月尾十一月都預左冇咩花睇, 不過都好彩仲有菊花仔 ;;)
      本來都想想地坐遊覽船, 但都係唔夠時間 :P
      因為到咗佐世保時實在好餓一定要搵野食, 就算唔係漢堡飽都要食 =P~

      刪除
  6. 做咩突然寫得咁鬼快, 陣間你寫完成個遊記我都仲喺第五, 六日, 哈哈!!
    我上次去左世保車站入面買左個漢堡都好鬼好味, 諗番都流口水!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家仲量緊地趁有時間咪出快d, 真係會快過你架 :))
      我就係經過佐世保車站時記得你講過喺入面食包咪停車踫吓運氣, 結果未到車站已經見到有得賣=D>

      刪除
  7. 睇旅遊書未有衝動想去, 但睇完你BLOG, 又有D心思思::kk3023

    回覆刪除
    回覆
    1. 決定唔去長崎之後都有諗仲去唔去九十九島, 因為由福岡去再返佐賀都幾嘥時間, 不過就係睇咗3J家庭同蜻蜓個 blog 決定去一趟 ::_342

      刪除
  8. 我都是看了蜻蜓個blog, 被九十九島的風光吸引bookmark左啦,
    依家睇埋你個blog, bookmark埋佐世保漢堡先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買佐世保漢堡嗰度係出咗佐世保站未出到大街前右轉入一條路仔, 條路仔冇車行架.

      刪除
    2. 搵唔到都冇所謂既 ,我諗站附近好多依啲舖頭.

      刪除