2016年1月11日 星期一

Yama Dog ない山路行 ~ 東澳古道


二O一六年一月九日

最近看完 t先生介紹的東澳古道後很有興趣, 剛好過去的週末有空, 天氣也很好, 打鐵趁熱決定去行行.

起初的確很想帶茶々一起行, 無奈牠不能乘搭港鐵, 坐巴士的話車程太長加上要轉車, 要牠在袋內太久的話恐怕牠吃不消, 故此還是留牠在家比較好, 幸而有這決定, 原來這路徑真的不適合牠.

那天我們最終也是選擇坐巴士到東涌, 由家出發到中央圖書館轉E車到達東涌消防局下車花了一小時四十分, 大概在十一時三十分開始行.

因為聽說整段路程要行四個多小時, 所以下次再來會到東涌砲台看看, 今次時間不多無謂再花時間.






侯王廟.




昂坪三look link.





還有些古屋, 希望可以繼續保留.


特別的門閂.


港珠澳大橋, 興建中尚且永無寧日, 完成之日大嶼山可能是被攻陷之時.


那時這鳥可能已經無立足之地.



看到機場.





已經又越過高山又越過谷.



還可以看見飛機.





到達中途站休息一會吃了碗山水豆腐花.




不知道前往昂坪的路怎樣?




越行天氣越好.



到達大澳時已經行了四個半小時.


還可以見到橋墩.



剛好有棚屋屋主歡迎遊人入內參觀.








大澳棚屋.









到了東京 :))





已經開始日落.





乘坐五時十分開出的巴士往梅窩, 乘坐高速船至中環再轉巴士回家, 原來也只是兩小時. 今次從家出發到回到家中共行了23686步, 是行得最多步的一次.

已然很久沒有來這邊的大嶼山, 之前公司有渡假屋在貝澳, 租用還會一併可以使用公司的客 van, 所以那時就是很多沒有巴士到達的路段也去過, 當時見到巴士站長長的人龍時很慶幸自己不需要排隊便前往到目的地.





16 則留言:

  1. 這條路線好行風景又吾錯﹗閒日去更好少遊客,吾使人迫人﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 有啲路段只容一個人行, 例如落大澳時都好似有人催住要行快啲唔停得.

      刪除
    2. 大小姐, 你部相信要沫下塵至得^^
      上次下雨經過舊村屋就感覺陰森, 就想起幾年前行西貢大浪灣時經過荒廢村屋內驚見有副柳州壽板在內. 上次沿途都不少帶狗行山人士, 錯過參觀咁有特色嘅棚屋, 仍保留著六七十年代色彩, 有位城市朋友二十年前曾經在棚屋渡宿, 佢話可能近海鹽份高感覺立立黏.
      楊候古廟翻新完畢, 唔知門口張幾十年前公園長櫈仲喺唔喺度.

      刪除
    3. 嗰架係DC仔拎去行山影相已經跌到甩皮甩骨,如果抹塵不如買過部,所以而家都睇緊機。
      呢啲舊屋我一定唔會「裝」入去,驚見到啲唔應該見既野>_<

      刪除
    4. 行落大澳嗰段拖住茶茶一定行唔掂,因為又斜又多石仔。
      間棚屋就喺你話有特別裝飾間屋隔幾間,我地跟住個龍友見佢同個女仔入去影相我地又跟埋入去,原來屋主話佢唔係成日喺度,喺度就歡迎人入去影相。

      刪除
    5. 所以都係可換鏡頭機好,可以自己抹 Sensor :-)

      刪除
    6. 大小姐,會考濾 Nikon 既 V or J 系列機仔嗎?

      刪除
    7. 換鏡頭相機唔啱我架,我鍾意將機袋入褲袋,隨時攞出黎XD
      我係索尼飯,用開架架都係差不多所以唔會用第二個牌子咯^^

      刪除
    8. 乜你唔係用拉架咩 :)

      刪除
    9. 我主要係用索尼, 行山行街都會拎出去, 所以兩三年就用殘 :(
      部拉架都係用咗三四次, 去咗兩次旅行返黎已經要入廠抹塵俾人微言添 :P 而家仲話叫我買部無反玩吓, 我梗係唔買啦.

      刪除
    10. 我都鍾意索尼, 不過機壳實在太易裂.

      刪除
    11. 用慣索尼清楚晒佢啲掣唔想用其他機要從頭學過:P

      刪除
  2. 回覆
    1. 梗有喇,我諗第時港珠澳大橋通車後仲多,而家政府嗰份發展大嶼山計劃書主要咪係為咗強國人。

      刪除
  3. 睇來我要出番篇,「世界文化遺產之大澳遊涌」遊記。端午節的大澳,實在很美麗,尤其夜晚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰時住渡假屋夜晚都去過大澳不過係點都已經唔記得。

      刪除