2016年2月1日 星期一

19.14 足摺岬 > 松山市 ~ 久万高原

二O一五年十一月七日 (雨) 續

離開足摺岬沿海岸線行, 雨並沒有停止反而越來越大, 其實也有想過到松山要不要繼續行海岸線, 因為在雨中行山路會耽心山上大霧, 但沿海岸線行時間肯定會比五小時更長, 可能入黑後還未到達松山, 於是唯有繼續上山, 希望情況不會在預期中那麼惡劣, 所以依原定行程前往四國カルスト(天狗高原和五段高原).

只是路過.


沿路望上山頂都在霧裡.


途經道之駅下車歇歇.


這裡有四國名物稻草燒鰹魚, 就是賣的魚柳包也是炸鰹魚.





途中見到一片金黃色.






雨下得很大夾雜著大風所以氣溫很低, 發現這間名符其實的小咖啡店, 停車入內喝杯咖啡取暖, 裡面座位不多只有十個, 但前來的人絡繹不絕, 很多是識途老馬, 擠滿人但充滿暖意.


店內只有店主一人, 雖然人多但店主沖咖啡不失嚴謹, 一步一步沖調沒有馬虎, 各人都耐心等候.




端來的咖啡是原汁原味, 不用加奶和糖, 要先用好像是碳酸水清清味蕾, 這樣喝咖啡我是第一次, 可惜如果再有機會來四國也未必可以再找到這小店.




離開咖啡店仍然大雨, 在這裡重新 set GPS 往松山, 結果經過久万高原.


久万高原, 天氣關係沒有甚麼遊人, 環顧四周景物, 如果天晴應該可以媲美在九州經過的瀨 の本高原.




是雨是霧已經分不清楚.










柳谷 ダム









三坂峠, 遠景已經望到松山市.







只有黑色和灰色.


到達松山市天已經全黑.


酒店 check in 後在車站附近晚飯然後坐電車去道後溫泉.







19.13 足摺岬 ~ 白山洞門


19.15 松山 ~ 道後溫泉



8 則留言:

  1. 只有黑色和灰色果幅好有層次感.
    蝦牛肉定食都好正, 見到部D4裝左支14-24 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. t先生都好眼利喎。
      黑色同灰色嗰張唔單止有層次仲有好大粒塵:))
      個定食都好抵食添。

      刪除
    2. 有無買呢個套代替個14-24鏡頭蓋? 香港 nikon 要兩舊
      http://www.amazon.co.jp/gp/product/B000RQBRS6/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

      刪除
    3. 記得以前喺大相機嗰啲地方曾經買過相似既, 不過而家好似已經冇用到.

      刪除
  2. 最後揸咗幾耐車呢?落雨真係無癮嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後連埋hea吓既時間斷斷續續用咗六、七個鐘,去到松山已經天黑。
      其實今個四國trip 落雨既時候都唔算好多,返到本州就冇咁好彩。

      刪除
    2. 嘩,坐咁耐車?聽到都攰!

      刪除
    3. 坐都唔係咁辛苦,揸嗰個至辛苦,所以成日要break 呌呌。

      刪除