2016年2月8日 星期一

19.15 松山 ~ 道後溫泉

祝各位猴年新春愉快! 萬事勝意! 身體健康! 


二O一五年十一月七日 (雨) 續

吃完晚飯乘坐路面電車到道後溫泉, 曾經看過很多朋友道後溫泉的晚間的相片覺得很美, 所以即使還下著雨都想去看看.

道後溫泉.

到達道後溫泉雨好像小了一點, 以為剛好行一行.





道後溫泉站.



少爺列車, 以為沒機會嘗試坐坐.





道後溫泉街附近, 雖然是星期六晚上但好像很少遊人.




道後溫泉街.





可惜來到道後溫泉本館又開始下雨, 而且越來越大連想出去繞一圈都不能, 唯有明天再來希望天氣會好些.







二O一五年十一月八日 (晴)

翌日去完松山城後到大街道站預備再去道後溫泉, 剛巧少爺列車駛至, 所以有機會坐坐.






當時等候的人很多, 幸好最後也能夠上車.


少爺列車內.



到達道後溫泉的少爺列車.



少爺列車歸位.


補充燃料.


日間的道後溫泉站.






在溫泉街買的名物 ~ 黑芝麻饅頭.



雖然是星期日還是覺得遊人不多, 有些想買票入內看看環境.



終於能夠出外看看本館四周, 因為昨晚在溫泉街賣記念品的婆娑說務必要到本館四周行行, 那裡比只是門口要美.





少爺列車一書作者夏目漱石.







PS. 今次在溫泉街遇到一件事覺得有點耿耿於懷, 事緣在溫泉街有間不是連鎖店的家庭藥房, 因為有支藥膏在日本比較難買, 今次由大阪開始每每經過藥房都會入內找找看, 所以也入內看看, 藥房裡面週遭都貼上不准攝影的標記, 我當時只是隨便地拿著相機在手然後在看, 完全沒有意圖舉機拍攝, 但那老闆娘一手拍落我的相機, 幸好當時還有手帶所以相機不至於掉下.
後來回想是不是有太多人, 不要說強國人甚至很多香港人都漠視這些別人貼出來的勸諭偷偷地去拍一些人們不想拍攝的照片而做成其他人的戒備心還可能做成敵視.
記得那次去鳥取時想在食店內照相時知會了老闆娘一聲, 當時老闆娘說"她很 appreciate 我地 respect 她先徵求她的同意(用英文寫因為她用了這兩個字)", 當時我的感覺是滴汗, 因為我們很多時當影人家店舖時都沒有徵求過同意才會影 -_-!!



19.14 足摺岬 > 松山市 ~ 久万高原


19.16 松山 ~ 松山城




17 則留言:

  1. 别說外地,香港也有這情況,某日在食店門外等位時,無聊中拿起手機看,店員即跑上前問我是不是影相 =_=!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗原因係佢地唔想人影相但太多人無視那些勸諭。

      刪除
  2. 大小姐,祝你身體健康,旅遊愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師公,新春愉快!身體健康!年年驛馬星動!

      刪除
  3. 謝謝你的分享!
    我絕對同意你的看法。作為遊客, 我認為尊重當地人是百份有重要的, 否則只會帶來別人的討厭和敵視。
    提到攝影, 日本有許多地方例如寺內的佛像等是嚴禁拍攝的, 我誠意希望每一個人自律。
    記得我去年到輕井沢石之教會參觀時看到在教會內嚴禁拍攝的告示, 而且工作人員也善言提醒不可以拍懾, 我們只可以把美麗的畫面永藏腦海裏。
    當我看到有些朋友竟然擅自偷影, 還在 blog 上展示, 我為香港人感到羞恥!那我們和那些令我們討厭的強國人有何分別呢?
    請不要說'不知者不罪'!如果屬實, 諸刪除 blog 上相片, 以免誤導其他讀者'光明正大'地破壞別人的規距, 亦不要因心虛而刪取別人的留言!
    對不起!Nerissa, 我是看完你的 blog 有感而發!我亦希望我們到日本遊行的時候不會成為'過街老鼠'!
    在猴年祝願萬事如意!身體健康!
    '

    回覆刪除
    回覆
    1. Mama Lo,
      謝謝你的寶貴意見.

      刪除
    2. Nerissa, 我十分欣賞你尊重別人的態度!
      亦很欣賞有些朋友在 blog 文提及某些地方雖不能拍攝, 但引用官網的相片作為分享, 那真是兩全其美了!
      再一次謝謝你!

      刪除
    3. 發現此留言,好明顯講緊我。

      mama lo : 當時正準備婚禮,工作人員見我們一班人入來,其中有人係咁影,佢冇阻止,還微笑對著我們,於是我也照影 ...... 但我諗過,可能佢以為我們是來觀禮,所以冇阻止,所以最後把照片冊除了。

      至於你的留言,我之前沒看過,因為相信是字數太多,自動去了圾垃區,我已把你的留言回復過來了。

      刪除
  4. 嗰件黑芝麻饅頭真係超正。

    食肆影相好多時都無問題,因為日本人都會。同埋我好多時都上tabelog check過先。舖頭就真係唔建議,又或者問句先影。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來這個叫黑芝麻饅頭, 嗰度仲有芝麻雪糕都好好味=P~
      好多時喺食肆影相我都係主要影食物, 如果覺得食肆環境有啲特別至會影吓.

      刪除
  5. 去旅行遇到不禮貌待遇確實不太開心, 其實歐洲仲煩, 有次喺英國海灘用長鏡影海鷗, 有條八婆話我影佢D細路, 仲報埋警, 差人黎到就同佢地講幾句, 就用警車車我返酒店, 我開個相機比佢睇下D相, 佢就走. 歐洲人其實都有人幾重反種族主義, 現在好似有條法例, 你喺歐洲旅遊影佢地建築物係不能放上網同人分享
    全世界高檔餐廳, 大部分廚師都不想顧客留下倩影, 怕比人 copy

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢件事比較在意係個老闆娘點解咁敏感人們拎住相機入去, 係咪真係好多人偷偷咁影佢店舖雖然我覺得間舖頭冇乜特別.
      原來t先生旅行有過咁樣不愉快既經驗, 當年我去Brighton海灘影相時都戰戰兢兢好怕將啲天體人仕影入鏡頭.
      影旅行相我地都盡量唔會影到其他人, 如果真係太多人既話無可避免都希望唔會影到正面.
      至於去歐洲唔可以影佢地啲建築物對我都冇乜影響因為暫時都冇計劃去:D

      刪除
  6. 原來少爺列車仲用得. 新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!
      初初我都以為少爺列車係只有展覽用,後來喺車站見到行車時間表又剛好夾到時間都算好彩。

      刪除
  7. 道後溫泉算係夜晚中比較精彩的溫泉街~好多溫泉區入夜後真係死城咁款

    回覆刪除
    回覆
    1. 道後溫泉其實幾特別座落咗喺一個城市裡面, 交通方便所以人流都幾多.

      刪除