2016年5月10日 星期二

19.29 東京 ~ 池袋、原宿

二O一五年十一月十五日 (晴)

坐上夜行巴士往東京, 隔鄰的兩人在酣睡中, 自己一路上在半夢半醒, 睡夢中覺得身處機倉之中, 路途上巴士顛簸行駛仿佛不停遇上氣流, 偶爾在睡夢中醒來忘記身處何方, 望望電話中的 Google map 原來很多道路之前白天自駕時已經行過.

到達池袋太陽城是早上七時許, 將部分行李放在 locker 然後送女兒回住所, 因為這天下午她還要打工, 回家放下行李梳洗一下又要出門.

然後我們返回池袋附近逛街, 中午相約女兒午飯然後她便返工.






之後去了原宿.





晚上回池袋吃飯, 這間伊達牛舌剛好裝修完畢,




今次住在 Super Hotel 池袋北口, 自從 Super Hotel 在西口開業以來, 已經很久沒有住北口.

記得第一次住 Super Hotel 池袋北口是2006年, 當時還未有很多人知道這間酒店, 是一位常去日本的朋友介紹, 那時預訂房間不是網上訂而是用電郵, 還要在出發前電郵確定.

剛好在裝修期間, 內部已經和以前及其他 Super Hotel 不同, 那時的 Super Hotel 的賣點是無料朝食及便宜, 不過最近住的 Super Hotel 朝食已經大不如前, 就算有免費也很少吃, 加上房租越來越貴, 在有其他同級的商務酒店選擇下, 其他地方已很少住了, 可能下次在東京也不會再住.

2015年11月

2006年11月


除了房間的密碼鎖外, 已經認不出這是 Super Hotel .


房間也不是一般的碌架床.

2015年11月

2006年11月
2008年8月


房間還是一樣地細.

2015年11月

2006年11月
2008年8月

2008年8月

2015年11月


19.28 神戶 ~ 三田 Premium Outlet


19.30 立川 ~ 金黃色的國營昭和記念公園


12 則留言:

  1. 近兩年已經無再住SUPER HOTEL~~因為真係唔夠位執野...

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我啲唔係拉喼而係大袋,所以執野還好冇大問題,重要既係連我啲袋都放唔晒:))

      刪除
  2. Super Hotel放唔到兩件行李,已經無再住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎我都係要改變吓唔住咯,因為除咗細之外,另一唔好係check in 限時限刻因為前枱唔係成日都有人,夜晚太夜又冇人。

      刪除
  3. 睇黎大小姐比較鍾意食牛舌飯 :)
    E, 大小姐果幅 2008 年枱上有件 nikon 鏡, 如果唔係 17-35 就係 28-70 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,去日本好鍾意食牛舌,覺得佢地整得好好味。
      嗰支應該係28-70,因為屋企冇17-35:P

      刪除
  4. 牛舌我都好like。

    Super我住過一次咁大把。可以嘅寧願俾多少少住其他連鎖酒店。 comfort同route inn都係我至愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛舌直情係我地至愛^^
      其實而家好多連鎖商務酒店都比Super Hotel 平,佢地越來越貴。

      刪除
  5. 今次高山之役後,一定唔會再住Super,房間又黑又細,浴簾還給我來紗的,沖涼後滿地水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 似乎Super Hotel既評價越來越差.

      刪除
    2. 我就地點同價錢啦。上次搭船由四國去九州,碼頭附近無乜得揀。

      刪除
    3. 嘻嘻,如果揸車就係價錢先決 :D

      刪除