2016年7月22日 星期五

19.35 東京再見, 我會回來的 !

回顧這廿天的四國本州之旅, 旅途中天氣都很好, 尤其是在四國, 在最美的地方都天公造美, 最失望莫過於在維修完的姬路城下大雨, 不過一切豈會盡如人意 難得還有機會可以盡情去玩, 而且還是一家三口, 因為常常說孩子長大之後, 距離父母會越來越遠, 平日一起出外的機會已經很少, 更枉論一起旅行, 而且鑑於最近發生多宗的旅遊事故, 能夠齊齊整整回家已經應該存有感恩的心, 凡事並非必然..

又一張魔鬼海報.



二O一五年十一月二十一日 (晴)

Narita Airport Rest House (成田エアポートレストハウス)

昨晚在両國晚飯後回上野拿行李乘京成電鉄到機場, 因為方便今日早機所以選擇住在機場酒店.




第一次見酒店房有風扇.


早上竟然見到日出.



這間酒店比上次住的成田機場東橫 INN 還近, 一號航廈就在對面.



今早這回港班機乘客比上次要多, 航機差不多全滿, 上次三個位中間位很多是吉的.







久違了的航機安全示範, 記得起初坐飛機時不知為什麼特別喜歡看真人示範這環節.










又一次見到富士山, 再見日本, 我還是會再來的 !










19.34 東京拉拉雜雜 ~ 東雲Autobacs、上野、池袋、両國



6 則留言:

  1. 仔女距離父母越來越遠~為世所迫~各自忙搵食~幸運娘家就在我樓下~
    不過夾時間去旅行真係好難!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,太多人都講仔女肯黐你就俾佢黐多啲,所以之後去日本都會就住個女放假睇吓可唔可以一齊玩 :)

      刪除
  2. 呢個空姐姐姐好面善,我都好似搭過佢機!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗雲哩那一日兩班航機,來來去去都係嗰班 crew,如果你搭多幾次,牌都可以抄到 :D

      刪除
  3. 【第一次見酒店房有風扇.】
    咁你有無需要用到佢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有用到呀,因為酒店應該有自知之明冷氣唔夠。

      刪除